piątek, 25 listopada 2016

Ambasadorka Blend-a-Med

To znowu ja!
Muszę się pochwalić, że zostałam ambasadorką marki Blend-a-Med :)
A w związku z tym dziś otrzymałam :

  • pastę do zębów Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection

    Jej celem jest podkreślenie naszego uśmiechu, aby  był jeszcze piękniejszy :)
    Zapobiega powstawaniu przebarwień powstałych np. po wypiciu kawy, czy tez paleniu papierosów, jak i usuwa uprzednio powstałe 💪💪



  • produkt przyśpieszający wybielanie zębów Whitening Accelerator

    Co tu dużo mówić, stosujemy go po uprzednim umyciu zębów pastą, dzięki czemu nasze zęby stają się bielsze, a efekt utrzymuje się dłużej 😵😵


No to co? zabieram się za testowanie ! :D :D




6 komentarzy:

  1. super blog, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też testuje ciekawe jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także testuję i jak na razie jestem zachwycona, ponieważ zęby już po kilku użyciach wydają się być bielsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się dostałam;) Obecnie jestem na etapie testów i bardzo jestem ciekawa efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam past wybielających. One uszkadzają szkliwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)