s

s

środa, 30 listopada 2016

Gdzie testuję? testy, testerzy, portale do testów, testowanie

Dziś zaprezentuję Wam moje ulubione strony na których możemy zostać testerami.
Większość z Was pewnie zna je na pamięć, lecz może znajdzie się ktoś kto dopiero zaczyna pierwsze kroki w tym temacie.



  • Pierwszą stroną jaką zaprezentuje będzie EVERYDAYME. Jest to strona na której aktualnie testuje ( kilka postów niżej ) wybielającą pastę do zębów Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection oraz produkt przyśpieszający wybielanie zębów Whitening Accelerator. Przesyłka doszła dość szybko, bo już w dwa dni po otrzymaniu e-maila o zakwalifikowaniu do tego testu.#Blendamed
    Link do portalu 

  • Kolejną stroną jest STREETCOM, na której nie udało mi się jeszcze zakwalifikować do testów, lecz wiem, że inni uczestnicy biorą w nich udział dość często.
    Link do portalu

  • TestMeToo to kolejna obowiązkowa pozycja, na której udało mi się otrzymać bon o wartości 35 zł do wykorzystania na stronie Mk Cafe Fresh, którego nie wykorzystałam z braku ekspresu do kawy lub czegoś podobnego. 

  • REKOMENDUJ to kolejny tego typu portal. Niestety osobiście nie udało mi się brać udziału w żadnej kampanii może dlatego, że od chwili zarejestrowania się tam żadnej jeszcze nie było.
    Link do portalu

  • TRND to kolejna strona która wzbudza wśród wielu ludzi dreszczyk emocji, ponieważ pozwala na udział w wielu projektach. Oczywiście i ja zakwalifikowałam się do udziału, lecz nie skorzystałam dlatego, że był to projekt jogurtów, a za nimi niestety nie przepadam.
    Link do portalu

  • Warto również brać udział w konkursach Ofeminin, to strona na której udało mi się wygrać bransoletkę od Ani Kruk, która do tej pory do mnie nie dotarła mimo upływu miesiąca.
    Link do portalu

  • I na sam koniec muszę serdecznie polecić portal AMBASADORKI O.B. dzięki któremu mogłam zostać ambasadorką tej wspaniałej marki, dostałam wielką paczkę zawierającą tampony, oraz mini paczuszki do rozdania znajomym, a moje zadanie polegało na uświadamianiu ich że okres to nie temat TABU.#żyjpełniążycia

6 komentarzy:

  1. Ja już nieraz brałam udział w kampaniach streetcom, ofeminin i trnd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także testuję na tych portalach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie udało się tylko na Trnd ze słodyczami i Rekomenduj.to z Winiary, więc takie pierdołki. Do fajnych kampanii (kosmetycznych) mnie się nie udało :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zarejestrowana na wszystkich stronach przez Ciebie podanych:)
    Na everydayme miałam moje pierwsze testowanie jako ambasadorka marki Aussie:)Świetne produkty!
    Co do streetcom, to tam podobno najgorzej się dostać, jednak mi jakimś cudem udało (jakoś ze 3 miesiące po zalogowaniu się). Otrzymałam od nich dużą paczkę płatków zbożowych od Lubelli;)
    No i jeszcze kilka razy udało się testować różne rzeczy, było też parę wygranych! Fajna sprawa z tym testowaniem! Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z testowaniem i konkursami, mam radę, żeby się nie poddawali i nie rezygnowali zbyt szybko gdyby coś się nie udało na początku:) Trochę cierpliwości i na pewno się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Należę do wszystkich wymienionych portali :D I przyznam Ci, że do tej pory udało mi się tylko z O.B , everydayme ( szampony i odżywki Aussie ) i na TRND teraz mam kaszki dla córeczki i kiedyś miałam Monte :D
    A do reszty chyba mam pecha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. znam wszystko, ale mam około 20 stron do testowania hehe :) powodzenia ! ja na streetcom 2 lata jestem i dopiero mialam ostatnio pierwsze swoje testowanie - lego duplo ! teraz widzę, że i wiecej grafik mi sie pojawia, wiec nie ma co reyzgnowac. wypełnienie ankiety zajmuje około 5-10 minut i się nic nie traci. ciesze sie, ze nie zrezygnowalam. a mialam zamiar skasowac konto i zalozyc od nowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)