s

s

piątek, 25 listopada 2016

Witam Wszystkich!

Mojego bloga zacznę od testowania peelingu Tutti Frutti o zapachu jeżyny - maliny oraz żelu, peelingu i maski od Perfecty 3w1 No Problem!
W ostatnim czasie bardzo, ale to baaardzo się zaniedbałam - mówiąc w skrócie mnóstwo wągrów, zaskórników.. no i te przeklęte zatkane pory, no cóż wreszcie doszłam do wniosku że trzeba coś z tym zrobić bo chłop ode mnie ucieknie :)
Weszłam stanowczym krokiem do drogerii po ... no właśnie po co? Gdy zobaczyłam pełne półki kremów, kremików zupełnie zapomniałam czego tak naprawdę potrzebuje i najchętniej kupiłabym je wszystkie :) Jednak po szybkiej analizie przypomniałam sobie, że jednak nie mam milionów na koncie i pierwszym moim łupem stał się peeling gruboziarnisty Tutti Frutti o zapachu jeżyny i maliny :) Cóż to za przecudowny zapach, mogłabym wąchać go godzinami i z trudem powstrzymuje się żeby go nie spróbować:)


Peeling ten kosztował mnie całe 4.49, na szczęście aż tak bardzo nie zbiednieje :)

Ma on piękny kolor, przecudowny zapach, pół gęstą zawierającą drobinki konsystencję, która po kontakcie z wilgotną skórą tworzy delikatną pianę :)



Dzięki masowaniu kulistymi ruchami drobinki idealnie pozbywają się martwego naskórka, a po zmyciu pozostawia gładką, lekko naciągniętą skórę oraz efekt odświeżenia :)

Nigdy nie spodziewałabym się, że za tak niską cenę jestem w stanie kupić coś tak dobrego, spełniającego moje potrzeby.

Następnym moim łupem stał się żel, peeling, maska od Perfecty 3w1 No Problem! Kosztował mnie 14 zł.
Jest to pierwszy taki produkt w moim posiadaniu, taak, wcześniej nie miałam takich problemów skórnych, niestety teraz się to zmieniło :(



Od producenta:
• Siarka i aktywny węgiel – oczyszczają i złuszczają. Odblokowują zapchane pory i zredukują ślady po trądziku
• Sebum control – matuje i normalizuje pracę gruczołów łojowych
• Kaolin- ściąga pory i redukuje sebum
• Alantoina - łagodzi podrażnienia

Posiada on małe drobinki które są prawie nie widoczne, a co za tym idzie nie podrażniają skóry wrażliwej, tylko bardzo delikatnie złuszczają naskórek. Moim zdaniem zbyt szybko wysycha - po nałożeniu na skórę trzeba szybko masować. Jeśli chodzi o kwestie zapachu, to nie umiem go sprecyzować. Jest on lekko chemiczny, lecz zarazem delikatny.


Efekt złuszczający oraz oczyszczający jest dobry,moja skóra po nim odżywa, otwiera zamknięte pory - myślę że to nie będzie pierwsze i ostatnie opakowanie którego użyje :)

10 komentarzy:

  1. uwielbiam te peelingi tutti frutti;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma Tutti Frutti jest cudowna, te zapachy i kosmetyki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do tego pierwszego produktu się zgodzę, pachną one genialnie! Jednak nigdy go nie kupiłam, ale w końcu to zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie kosmetyki tutti frutti! Niesamowicie piękne zapachy mają ich żele pod prysznic i balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten peeling w wersji cynamonowo-karmelowej, to dopiero był zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda. zapachy od tutti frutti są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty tutti frutti mają fajną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)