środa, 7 grudnia 2016

Jak zrobić Cotton balls ?

Dziś wreszcie mi się udało  .. Udało mi się zrobić to, co chodziło za mną od dawna - czyli kulki ze sznurków. Gdy byłam wczoraj w supermarkecie i w ręce wpadł mi krochmal powiedziałam sobie, że nie odpuszczę, nie tym razem. I o to jestem ze swoim pierwszym DIY.

Do zrobienia użyłam:
- Krochmalu ( za dużą butelkę, która starczy mi na jakieś 50 razy zapłaciłam koło 4 zł )
- Kleju .. ( ja użyłam zwykłego szkolnego w tubce, nie wiem czy coś dał, ale czytałam w wielu przepisach że jest dodawany, wiem że lepiej użyć Wikolu, ale nie miałam go pod ręką )
- Sznurka
- Balonu ( oczywiście najważniejsza rzecz )



Pierwszą rzeczą jaką zrobiłam było oczywiście wymieszanie krochmalu z klejem, ja robiłam to na oko. ( 3 nakrętki krochmalu i trzy duże wyciśnięcia kleju )

jak zrobić cotton balls kulki ze sznurków

Następnie nakładamy sznurek na balona tworząc różne krzyżowe kombinacje.

                            jak zrobić cotton balls kulki ze sznurków

Teraz czekamy do wyschnięcia kilka godzin, następnie przekuwamy balon i ostrożnie wyjmujemy jego strzępki. PAMIĘTAJCIE na prawdę musi dobrze wyschnąć inaczej opadnie.



jak zrobić cotton balls kulki ze sznurków

jak zrobić cotton balls kulki ze sznurków

Świetnie będzie to wyglądać jeśli włoży się do środka światełka świąteczne, można też wyciąć dziurę i zastosować jako świecznik.
Moim następnym planem będzie zrobienie kuli rozmiarów XXL, która zastosowanie znajdzie jako klosz na lampę albo żyrandol.

31 komentarzy:

  1. Też planuje zrobić coś takiego , ale jak na razie brak chęci :D
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi rok zabieram się za zrobienie tych kul i jakoś zawsze coś innego mam na głowie. Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też, ale tym razem powiedziałam że zrobię i koniec :D

      Usuń
  3. Ale super ;) Ja nie mam cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyna! Jak moglas 😜 ja w tym zakochana ale takie balony mam ze nie idzie dziadostea napompowac. Robilam podejscie i nic nie wyszlo. Przez te cholerne balony! Ale mam nadzieje ze zrobie. Musze bo efekt jest przepiekny z lampkami. Zdecydowanie to moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie pomyślałabym, że coś tak pięknego można zrobić tak szybko i łatwo :) Dzięki za ten post, być może w przerwie świątecznej spróbuję swoich sił w takim rękodziele!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam zdolności manualnych, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. planuję ich zrobienie już od jakiegoś czasu... ale na razie kończy się jedynie na planowaniu :(
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/2016/12/23-szary-paszcz-szara-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ostatnio planowałam takie kupić ale widzę ze można je samemu zrobic :) dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,super wyszło,bardzo mi się podoba <3 Potrzebna jest precyzja i cierpliwość,a u mnie z tym drugim krucho :P
    Pozdr,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, sama uwielbiam robić takie rzeczy. Ostatnio kupiłam sobie taki sznurek, chyba też podziałam ��

    OdpowiedzUsuń
  11. SUper! Gratuluję pierwszego DIY! Świetny pomysł z tą kulą! Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zbieram się za zrobienie tych kul, ale będę to raczej robić z wikolem wymieszanym z wodą. Na tym krochmalu się trzyma? :) Ten cotton balls bardzo fajnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  13. tak trzyma się idealnie, aż nie powiedziałabym, że bez Wikolu to możliwe, a jednak ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja robiłam na klej szkolny i też było oki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze się zastanawiałam jak to zrobić. A to takie proste. Biorę się do dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam to DIY, ale jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam ! Kocham wszystkie DIY, a ten jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt jest genialny :D
    chyba w najbiższym czasie zrobie cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wyglada. Jakos czas temu zrobiłam takie kulkowe lapmki do pokoju mojego brzdąca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jestem właśnie w trakcie przygotowania, nawet już kupiłam lampki i sznurek :)
    Ładnie Ci to wyszło.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super efekt! Wygląda cudownie, nawet lepiej niż ze sklepu. Patrząc na takie cotton balls wiemy, że wykonane zostały własnoręcznie co powoduje ogromny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze jak próbuję je zrobić to mi nie wychodzą, zawsze jakaś część mi się zapada :( Super Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja już od dłuższego czasu planuję i tak mi schodzi :D pięknie wyszło :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat relacji damsko-męskich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też myślałam nad kupnem,ale widzę że zrobienie to nic trudnego:) super by było zobaczyć efekt takich kul domowej roboty z podświetleniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam diy, sama jestem w trakcie robienia cotton balls, ja robiłam na wikolu i barwnikach spozwczych)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)