s

s

niedziela, 18 grudnia 2016

Kosmetyczny bubel miesiąca GRUDZIEŃ 2016

Niby miesiąc grudzień się jeszcze nie skończył, a ja już mam swój bubel kosmetyczny miesiąca.
Jest nim szampon Garnier Ultra Doux Avocado&Masło Karite.
Miał on w swym przeznaczeniu odbudowywać włosy suche i zniszczone, a co więcej miał nie obciążać włosów..  Powiem Wam jedno MASAKRA.
Moje włosy wyglądają jeszcze gorzej niż przed umyciem, zupełnie jakbym nie myła ich przez tydzień. Robią się tak zwane strąki, nie wiem czy źle tym myje włosy czy robię jakiś inny błąd ..
W porównaniu z nim najtańsze szampony z biedronki sprawdzają się rewelacyjnie. 



Garnier Ultra Doux Avocado&Masło Karite
Garnier Ultra Doux Avocado&Masło Karite

41 komentarzy:

  1. Nienawidzę szamponow od Garniera bo dostaje po nich lupiezu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem uczulona na szampony Garnier, jedyny, który z ich firmy mogę to Fructis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Garnier 🙈🙈 ah ten Garnier. Nie lubie. Kiedys byly lepszej jakosci i tak jak Gosia wyzej napisala - tylko Fructis moje wlosy akceptuja. Reszta to dramat. Chocbym nie wiem jak dlugo plukala glowe swedzi strasznie po umyciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się nie sprawdził ten szampon moje włosy po nim były bardzo oklapnięte :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam ten szampon. Nic nadzwyczajnego jest dużo innych lepszych szamponów do włosów w podobnej cenie
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/2016/12/moje-top-5-produktow-do-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej garnier ... nie lubię jego produktów :/ po 1 dniu znowu musiałam włosy myć :/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam o nim takie samo zdanie jak Ty, do tego mi utrudniał on rozczesywanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej nie pamiętam kiedy używałam taki typowo drogeryjny szampon :) Kiedyś bardzo dawno temu pewnie jakiś z tej firmy używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię zapach tych szamponów, ale po ich stosowaniu zawsze mam podrażnioną skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go kiedyś. Ani go lubię, ani nie lubię, żadnych cudów nie uczynił. Kiedyś bardzo dobrze sprawdzała się u mnie odżywka z tej serii, ale później zmienili coś w jej składzie i na ten moment już za nią dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja też nie przepadam za szamponem Garnier...
    Zapachy mają przyjemne, lecz działanie już nie takie :(
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też Garnier. Już lepsze mam włosy po samej wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja byłam z niego zadowolona;)

    włosy: zniszczone farbowaniem, przetłuszczające sie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam ;)
    Pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i faktycznie szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już wszelkie garniery i nivee omijam szerokim łukiem :P w ciemno jestem pewna, że nie będzie zadowolona z działania

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z tej serii lubię odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie polecam żadnego szamponu z tej serii. Tak jak napisalas strąki i łój jakby sie wlosow przez miesiac nie bylo. Strach wyjsc z domu :/ moze tylko u mnie to tak zadzialalo, bo mam wlosy lekko przetluszczajace sie..

    OdpowiedzUsuń
  20. dlatego stosuję jeden sprawdzony i odpowiednio dobrany szampon dla mnie już tyle lat

    OdpowiedzUsuń
  21. Za to odżywka z tej serii jest całkiem przyjemna, ale rzeczywiście co do szamponu jestem skłonna uwierzyć, że to bubel, bo mi żaden z Garniera się nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Generalnie używałam kilku szamponów Garnier i żaden nie spełnił moich oczekiwań. Ładne opakowanie i zapach to niestety nie wszystko :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpuściłam sobie wszystkie intensywnie reklamowane szampony i przeszłam na ziołowe, naturalne, organiczne. Po kilku miesiącach widzę poprawę, na pewno nigdy już nie dam się skusić na obietnicę producentów znanych marek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam podobno odczucia - o ile odżywka z tej linii była naprawdę spoko na zniszczonych, suchych włosach, o tyle szampon był fatalny :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zupełnie jakbym o szamponie z le Stafford czytała,albo Balea. Po opisywany wyżej na pewno nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  26. Jedyne kosmetyki do włosów z garniera jakie używałam, to były farby. Teraz już nawet ich nie nakładam. Nie wypowiem się na temat szamponu, bo zwyczajnie go nie znam, ale Twoja opinia i komentarze, na pewno nie zachęciły mnie do jego kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od lat nie używam drogeryjnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ostatnio zawiodłam się na Timotei...

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie byłem była odżywka z tej serii tak zachwalana na forach i blogach urodowych :) Szamponu już zatem nawet nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja za produktami garnier nie przepadam jesli chodzi o pielegnacje wlosow ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam uczulenie na większość tych popularnych szamponów, dlatego ich nie stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam odżywkę z tej serii i była ok, tylko moje włosy bardzo ciężko obciążyć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też go nie lubię. Bardzo obciąża włosy. Nie pamiętam jaki ma skład, ale założę się, że pełno w nim silikonów i tym podobnego badziewia. Omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam ten szampon i bardzo przetłuszczał i obciążał moje włosy! Jest to zdecydowanie bubel :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie mam zbyt dobrych doświadczeń z szamponami Garniera. Co prawda jedyny i ostatni raz kupiłam ich szampon 15 lat temu i miałam wrażenie, że po umyciu włosów stały się one brudniejsze, więc już nigdy nie wróciłam do tej marki. Chociaż może po 15 latach coś się zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana, polecam wybrać się do jakiejś najbliższej hurtowni fryzjerskiej, kupić szampon. Nie ma wtedy porównania co do szamponów z drogerii. Niebo a ziemia, a i można kupić litrowe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. z tej serii fajniejsza jest odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Używałam i ten nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  39. Używałam i ten nie przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  40. ja pamiętam że dawno dawno temu też kupiłam szampon garniera i również źle go wspominam :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Garnier z serii do włosów każdy mnie zawodzi :( w ogóle szampony i odżywki z sls i sylikonami nie sprzyjają im...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)