wtorek, 13 grudnia 2016

Moja perełka czyli ręcznie robiona torba z pracowni Bago

Dziś przedstawię Wam moją perełkę, ręcznie wykonaną torbę.
Torby w moich rękach mają krótki żywot. Zaraz psuje się suwak, albo uszy się urywają, ponieważ wkładam do nich więcej niż każdy normalny człowiek i marka jest w stanie przewidzieć.

Typowa kobieta - wszystko się może przydać, a ile radości przynosi chwila gdy ktoś czegoś potrzebuje, a ja po prostu wyjmuje to ze swojej torebki niczym z magicznego kapelusza.


Po kolejnej awarii kolejnej torby postanowiłam poszukać czegoś na prawdę trwałego. Pierwsza moja myśl skojarzona ze słowem trwały to dobrze zrobiony, a co jest dobrze zrobione ? Coś co jest robione ręcznie i z precyzją.
Wpadłam więc na pomysł poszukania w internecie pracowni torebek. Wśród wielu propozycji w końcu znalazłam ją - moją perełkę na stronie http://pracowniabago.pl Od razu wiedziałam że chce ją mieć, a jak kobieta coś chce to prędzej czy później to dostanie.




torba, pracownia torebek, ręcznie robione torebki, pracownia bago 

Wymiary torebki to 35 x 40 x 10, przyszła do mnie o wiele większa niż myślałam, lenistwo nie pozwoliło mi zmierzyć dokładnie wymiarów zamawianej torebki, ale w niczym mi to nie przeszkadza, a wprost przeciwnie jest dla mnie dużym plusem. Jej cena wynosi 85 zł plus koszty wysyłki.
Oprócz przyszytych uszy posiada przypinany długi pasek, który można regulować. Czas oczekiwania to 1-2 tygodnie, a jako że w moim wypadku nastąpiło lekkie opóźnienie spowodowane dostarczeniem złego materiału przez hurtownie dostałam kosmetyczkę gratis w prezencie. Perełka jest w moim posiadaniu pół roku, i nic, kompletnie nic się z nią jeszcze nie stało.
( mimo że normalnie wymieniłabym już 2 torebki )
torba, pracownia torebek, ręcznie robione torebki, pracownia bago







Co jeszcze wyróżnia torebki z pracowni od torebek z popularnych sieciówek robionych na masową skale? Otóż to, że do torebek można dobrać indywidualny wariant kolorystyczny, czy tez wybrać wzór podszewki.

Myślę, że jest to świetny pomysł na nadanie sobie indywidualnego stylu.

45 komentarzy:

  1. Piękna jest ta torebka a kokarda to juz całkiem :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka. Bardzo ładna i kobieca . Pasująca do wszystkiego. Dobrze że jest trwała. U mnie jest taka sama sytuacja jak u cb ciągle się psują.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku, jaka śliczna ! tylko jak dla mnie mogłaby być szersza :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu, jaka ona piękna jest !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne torebki to klasyk, który powinna mieć każda kobieta w swojej szafie! :* A Twoja jest na prawdę świetna!! :) Fakt, że jest wykonana specjalnie dla Ciebie, dodatkowo się ceni :) Hmm Gratis.. jeszcze większy plus za to dla firmy :)) Taką 'drobną' rzeczą pokazują, że dbają o swoich klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tą torebka! Wygląda na porządną

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, ona jest cudowna, nie mogę się wręcz napatrzeć! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje torebki też długo nie żyją :D Często uszy odpadają, a przyszywanie ich na nowo nie wygląda już tak estetycznie. Już kiedyś słyszałam o tej pracowni i chciałam się skusić na ten sam model torebki! Jednak nie wiedziałam, czy warto. Po Twojej recenzji nie muszę się już dłużej zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widzę w tej torbie swoj artystyczny nieład😉. Noszę w nich wszystko, a teraz dzoszly dziecięce gadżety

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku , ale zdolniacha z Ciebie.
    Torba mnie urzekła ! Sama bym taką sobie zrobiła, ale niestety ja mam dwie lewe rączki .
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba super. Mnie pewnie kokarda by denerwowała. Zawsze stawiam na klasykę. Czarna lub biała. :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany ale piekna ☺ bardzo oryginalna i nietypowa. Własnoręcznie robione torebki na życzenie mają to do siebie, że w większości drugiej takiej nie spotkasz. No chyba, ze ktos u Cienie ja wyczai i zleci uszycie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale urocza torebka, wyglada na solidną. Czekam na recenzje a pół roku jak sie sprawuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez chętnie przeczytam taką recenzję :)

      Usuń
  14. A ja mam taki problem z torebkami, że żadna mi się nie podoba i jak już coś znajdę to tak bardzo dbam o nią bo nie wiem kiedy trafię na kolejną która wpadnie mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Albo przez fascynację torebką , albo przez niedowidzenie chyba nie widzę ile czekałaś na ten skarb , ale jeśli czas jest krótki dzięki Tobie chyba mam prezent na Święta :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna, ale zupełnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ładna torebka. Zawsze mnie dziwi sytuacja gdy moja żona ma tak ciężką torebkę, że ledwo co ja mogę ją unieść... :) ale widać to jest problem globalny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jest! I do tego zrobiona własnoręcznie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka prezentuje się świetnie! :) Z chęcią dołączam do grona obserwatorów. Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/10/like-train.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba jest na prawdę świetna, i mega mi się podoba. I na 100% pasowałaby mojej mamie. Kocha takie rzeczy, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł na torebkę. Zapraszam do siebie. Obs za obs 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Zauroczyła mnie ta torebka *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna i widać że porządnie wykończona!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jakie cudo:) idealna dla mnie bo ja to chyba wszystko potrafię nosić w swojej torebce,:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niby taka zwykła a ta kokardka daje tyle uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super jest ten pomysł, żeby na podstawie wzoru torby dobrać sobie kolor i podszewkę. To może być super prezent dla siebie lub kogoś innego. Zauroczyła mnie kokarda na Twojej. No i cena też nie jest wygórowana za dobrą ręczną robotę

    OdpowiedzUsuń
  27. jest przepiękna! <3 chętnie widziałabym ją w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale urocza torebka :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ma dwie najważniejsze cechy: jest duża o pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba już wiem co chcę pod choinkę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny prezent pod choinkę, szkoda, że nie wiedziałam o tej pracowni wcześniej, bo teraz już za późno.Przyda się na następny rok.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczywiscie śliczna ta torebka! Czasem warto pogrzebać w internatach i trafić na taka pracownie!

    OdpowiedzUsuń
  34. torebka nie w moim stylu ale ta strona internetowa mnie bardzo zaciekawiła
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. mega!!! I wcale nie taka droga! A prezentuje sie świetnie. Sama miałam kilka torebek z sieciówke i kosztowały więcej niz ta, a faktycznie bardzo szybko się niszczyły. Chyba też się zdecyduje na jakąś ręcznie wykonaną *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super torebka :) właśnie coś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)