s

s

wtorek, 3 stycznia 2017

5 rzeczy na których punkcie oszalał świat

Rzeczy na których punkcie świat oszalał, a ja umiem bez tego żyć.

Konturowanie twarzy
Nie muszę chyba żadnej kobiecie tłumaczyć o co chodzi, a i niektórym mężczyznom również nie.
Czyli nadawanie twarzy wymarzonego kształtu bez użycia skalpela. Zastanówmy się, czy jest to podkreślanie urody, czy kompletne jej zmienianie na tyle, że gdy zmyjemy make up nikt nas nie pozna? Doszło to na tyle daleko, że kobiety konturują nie tylko twarz, a i pupę, dekolt, a nawet nogi. NO WAY
 



Chokery

Najprościej mówiąc ciasny 'naszyjnik' ze sznurka albo jakiejś tasiemki. Owszem może to wyglądać fajnie, ale nie do każdej stylizacji i nienoszenie go cały czas nagminnie przez nastolatki, bo taka 'moda'. Osobiście wiem, że to do mnie nie pasuje, więc u mnie na pewno nie zawita.




Szczotka Tangle Teezer 

Tego szału naprawdę nie rozumiem, szczotka nie robi na moich włosach nic nadzwyczajnego, nie widzę różnicy między nią a za przeproszeniem inną o wiele tańszą szczotką, a umówmy się do najtańszych ona nie należy.  Wyjmowana wkładka, dzięki której wyrzucimy włosy na niej pozostawione ? Serio ? Kupiłam kiedyś szczotkę w chińskim sklepie i miała tą samą opcję za 5 zł.




Beauty Blender

Następna rzecz, która nie kosztuje mało, a jest to hitem kosmetycznym. Osobiście używam gąbeczek z chińskiego sklepu za około 5 zł i nie narzekam.

 


Kawa? To tylko ze Starbucks.Też zauważyliście od dawna modę na picie kawy ze Starbucks'a ? A może nie tyle picie co robienie jej zdjęć? Czego to ma być wyznacznik? Że nas stać pić kawę za 10 zł? Super, a mnie stać na zrobienie sobie kawy w domu, bez ekspresu..
 


Wiem, że zaraz polecą hejty, że jakość, że smak..
Ale czy warto? Zastanówmy się, czy na prawdę warto wydawać pieniądze, bo coś jest 'dobre', czy tylko dlatego, że coś jest na topie i nie wypada nie mieć ? Wyznaczniki nie wiem, prestiżu?
Żyjemy dla siebie czy dla innych ? 

66 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą :) Też nie konturuję twarzy, nie używam Beauty Blendera ani nie piję kawy ze Starbucks'a :D Jedynie używam TT :) Zauważyła, że na Instagramie jest bardzo dużo zdjęć z kubkami od Starbucks'a- kompletnie tego nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczotki TT nie zamieniłabym na żadną inną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, że u Ciebie się sprawdziła :)

      Usuń
  3. A ja Ci powiem Kochana że nie oszalałam , chyba troszkę zacofana jestem hehe.
    Kontuzjowanego twarzy to dla mnie magia, ale ja wolę delikatny naturalny makijaż.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślęczeć teraz godzinami nad makijażem żeby sobie nos pomniejszyć żenada :)

      Usuń
  4. ja rowniez kupuje beauty blender chinskie, wlasnie zamowilam 4 sztuki i czekam, bo moja z aliexpress gdzies poleciala w świat haha :D kawy nie znosze, ale piłam czekoladę i tez mnie wynioslo okolo 10 zł :o !! ja mam szczotke z TT, ale nie taka mała tylko normalną z rączką i jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Konturowanie z instagrama nie, zwykłe i delikatne owszem, bez tego nie wyjdę ;)
    Tangle Teezer kocham od 2 lat, nie rozstaje się z nim :)
    Z resztą się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo jak cos jest fun to wszyscy w kolko o tym mowia. Nie lubie tego. Kawe robie w domu, nie owijam sie jak pies sznurkami wokol szyi, uzywam szczotki do wlosow typu "normal" z supermarKietu 😜

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się z Tobą zgodzę :) raczej nie podążam za modą i nie zrobię czegoś tylko dlatego, że akurat taki trend panuje ;)
    aczkolwiek np. szczotkę TT mam i jestem z niej zadowolona :) kupiłam ją tylko dlatego, że poleciła mi ją siostra :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie u każdego się sprawdza, a szkoda bo do tanich nie należy :(

      Usuń
  8. raz w życiu spróbowałam kawy z Starbunia. był to pierwszy i ostatni raz, bo wcale mi nie posmakowała.
    konturowanie twarzy to dla mnie wyższa szkoła matematyki, chokery mi się nie podobają, szczotka tt szału u mnie nie zrobiła, o czym wiesz, bo czytałaś o niej na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mi czasu na tak pracochłonny makijaż, akceptuję siebie w pełni, nawet z za dużym nosem :)

      Usuń
    2. mnie też szkoda czasu na tak pracochłonny makijaż;)

      Usuń
  9. Czasem nie rozumiem tych wszystkich trendów, czasem niektóre rzeczy nie są warte nawet najmniejszej uwagi. Co do takiego przesadnego konturowania to uważam iż jest to zdecydowanie przesada. Chokery noszę, gdyż jest to dobre podkreślenie moich stylizacji, chociaż bardziej określenie "obroża" pasuje lepiej niż choker :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkreślenie stylizacji u osoby do którego stylu to pasuje jest w porządku, ale jeśli wchodzisz do gimnazjum / liceum i co druga osoba to ma na sobie to robi się to bezsensowne :)

      Usuń
  10. szczotka tt jest dla mnie super, przy gęstych włosach to naprawde udogodnienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, że u Ciebie się sprawdziła :)

      Usuń
  11. Konturowanie to świetna sprawa, sama zawsze dbam o odpowiednio podkreślone policzki i nos :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mi szkoda czasu na takie rzeczy :)

      Usuń
  12. Ja konturuje twarz ,używam gąbeczki bb według mnie najlepsza i używam szczotki tt według mnie genialna i dla mnie i dla mojej córki .A kawa nie piłam w moim mieście jej nie ma więc nie wiem jak smakuje,ale no ludzie lubią się pokazać teraz tak jak wszyscy iphone i foty telefonu itd ;)

    Obserwuje zapraszam http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie TT jest w szerokim zastosowaniu. Używam jej czeszący moich chłopców a o sobie nie wspomnę. Co do konturówki a to delikatnie stosuję bo kształt mojej twarzy tego wymaga 😉. Rzemyki, sznurki czy obroże na szyi to totalnie nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mnie nie przekonała do siebie :)

      Usuń
  14. Też używam chińskiej gąbki za 5 ziko, ale widzę na filmikach jak zachowuje się bb i jest to zupełnie coś innego, chciałabym sobie go kupić, ale właśnie, 70 zł to niemało :/
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drogi gadżet bez którego da się żyć :)

      Usuń
  15. Na szczęście ja nie oszalałam na punkcie większości z tych rzeczy jedynie szczotkę TT mam i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie niestety się nie sprawdziła :(

      Usuń
  16. Faktycznie, konturowanie twarzy stało się ostatnio bardzo trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię szczotkę TT nie cignie mi tak włosów jak niektóre :) nie ogarniam kupna gąbeczki która i tak trzeba wymieniać mniej więcej co 3 miesiące :) ja używam tańszych zamienników i jestem z nich równie zadowolona a co do chokerów ubieram je nie do wszystkich stylizacji bo wiadomo że do wszystkiego pasować nie będą ale bądź co bądź wyglądają efektownie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie lubię szczotki z TT, bo rwie mi włosy, a co do kawy to wolę swoją w kubku termicznym! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię konturować twarz ale delikatnie:) Gąbeczkę BB mam i potwierdzam, że cudowna, chcoiaż cena jest zabójcza;/ szczotki TT nie mam i nie zamierzam kupować:) Chokery bardzo mi się podobają ale nie posiadam ani jednego :-P Pozdrawiam:) i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko się zgadza. Uległam niektórym rzeczom :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W 100% się z tobą zgadzam! :D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle racji, że aż musiałam skomentować :D
    1. konturowanie jest fajne, ale delikatne .. a kontrowanie czegokolwiek innego jak dla mnie jest śmieszne .. poza tym te całe chokery ... serio .. nic nadzwyczajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubie chokery ale także nie rozumiem jak ludzie mogą wydawać kupę kasę na gąbeczkę ...

    OdpowiedzUsuń
  24. te chokery muszę koniecznie sobie kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Taaak zgadzam sie z tym ... nw czemu ludzie tak za tym szaleją

    OdpowiedzUsuń
  26. Też żyje bez tych rzeczy i nawet jestem całkiem szczesliwa:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam dokładnie to samo. Ale tego typu szaleństwa bardzo szybko przemijają ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nasmialam sie jak nie wiem czytajac te punkty, bo sa tak prawdziwe:)))) Ja rowniez nie rozumiem tej mody na czokery, na kontury, na same sztucznosci:) Wole naturalne piekno:) Ale trafiles z nimi w samo sedno:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Konturowanie jest ok, ale z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Tobą, ale to teraz wszystko przez YouTube i jak chcesz być modny musisz to mieć. Ja nigdy szału na te rzeczy nie miałam i nie zamierzam mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie napisałaś o jednej rzeczy czyli eos ale i tak fajny post czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  32. Trochę mnie to ubawiło, ale strzeliłaś w dziesiątkę. Każda pozycja na twojej liście zgadza się z moją, choć do Starcbucksa mam podobne uczucia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten post dokładnie opisuje mode XXI wieku , ja też nie jestem taką osobą która szalałaby za każdą rzeczką która jest ''trendy'' i ,,cool'' dlatego super post , bardzo przydatny i daje dużo do myślenia :) Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja w ogóle nie pije kawy :) Da się da :)
    Co do chokerow ta pamiętam jak były modne a latach 90tych ale szybko przestały być modne ciekawe czy tym razem tak będzie.
    A konturowanie jest takie popularne bo dla niektórych Photoshop.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie rozumiałam tego malowania sobie twarzy aby ja wykonturowac . Przecież to strata czasu . Jaka prawdziwa wizażystka ma na to czas aby bawić się we wzorki na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli chodzi o szczotkę jestem na tak 😉 Inne elektryzują moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tym konturowaniem twarzy niektórzy naprawdę przesadzają :) Czasem spotykam na ulicy lub w autobusie dziewczyny, które chciały ładnie "wyrzeźbić" twarz, a wyglądają jak straszydła :) Wszystko z umiarem i przy odpowiednich produktach może wyglądać ładnie, tylko trzeba pamiętać, że w przypadku makijażu 'mniej znaczy więcej' :) Konturowanie jest fajne o ile jest odpowiednio wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śmieszy mnie czasem fakt, że ludzie nawet za największym badziewiem polecą żeby tylko być choć trochę trendy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. TT to porażka,szarpie włosy, w dodatku rozleciała się na pół. Polecam bambusową Olivię Gardem z włosem z dzika, bez porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trendy :D Ja za nimi nie przepadam. Z Twojej listy mam tylko gabeczke TYPU beauty blender. Oryginalna wydaje mi sie przesadzona w cenie, a skoro sa tansze odpowiedniki, ktore sie sprawdzaja, to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie rozumiem konkurowania twarzy i tego nie robię , chokery przypominają mi obroże , beauty blender też nigdy u mnie nie gościł , kawy również nie piłam. Jednak TT bardzo lubię i widzę różnicę pomiędzy innymi szczotkami.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kilka miesięcy temu poszłam do starbaksa z mężem - specjalnie (!) tylko po to żeby spróbować tę kultową kawę... ;) no i tyle - była OK, ale na szczęście nie uzależniła mnie!
    Nie wiem o co w tym chodzi... jak mam pilną potrzebę wypicia kawy na mieście to wchodzę do pierwszej lepszej kawiarni i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja uwielbiam Beauty Blender - to jeden z najlepszych sposobów aplikacji podkładu i sądzę, że modne silisponge nie odbiorą Beuaty Blenderowi palmy pierwszeństwa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)