wtorek, 24 stycznia 2017

Blondynką być, czyli farbowanie włosów z farbą Garnier Olia 110

Moja mała blondyneczko,
Czy Ty o tym wiesz,
Tyle razy Cię spotykam,
W każdym moim śnie
Uwielbiam być blondynką, ale nie jest to łatwe zadanie. Zwłaszcza jeśli chodzi o pielęgnacje włosów rozjaśnionych. Jest to dla mnie krzyż pański, ale czego się nie robi dla swoich ukochanych włosów.
Jak dobrze wiemy, odrosty na rozjaśnionych włosach są widoczne dużo bardziej niż na włosach ciemnych, dlatego też nie da się obejść bez ciągłego farbowania.

Ostatnio na rynku pojawił się spray na odrosty, lecz na razie kosztuje dużo, bo około 30 zł.
Jego największą wadą jest to, że po umyciu włosów po prostu schodzi. Wolę kupić farbę i mieć spokój na jakiś czas.

Dziś chciałabym Wam przedstawić moją rutynę związaną z farbowaniem włosów. Wiele osób nie wie pewnie jak farbować włosy.
Do dzisiejszej koloryzacji użyłam farby: Garnier Olia 110 Superjasny Naturalny Blond.

farbowanie włosów, rozjaśnianie włosów, jak farbować włosy, jak rozjaśniać włosy,  blondynką być, moja mała blondyneczko, Garnier Olia 110 Superjasny Naturalny Blond, spray na odrosty, efekty farbowania, olia 110 efekty, garnier

Cena farby Garnier Olia 110 to koszt około 25 zł, mi się udało kupić na promocji za 15 zł w Rossmannie.
Jak obiecuje producent, jest to długotrwały kolor, z technologią zapobiegania efektom żółtka, ma oczywiście dać nam czysty świetlisty blond i poprawić jakość włosa. Czyli typowa regułka na każdej farbie do włosów.

Moje kilometrowe odrosty prezentują się tak:

farbowanie włosów, rozjaśnianie włosów, jak farbować włosy, jak rozjaśniać włosy,  blondynką być, moja mała blondyneczko, Garnier Olia 110 Superjasny Naturalny Blond, spray na odrosty, efekty farbowania, olia 110 efekty, garnier

Mój naturalny kolor to niestety mysi blond, którego nie jestem w stanie znieść w żaden sposób.
Zabieramy się więc za koloryzację.

Jak farbować włosy na blond:

  • Po wymieszaniu składników zgodnie z instrukcją nasza farba przybiera kolor biały.

farbowanie włosów, rozjaśnianie włosów, jak farbować włosy, jak rozjaśniać włosy,  blondynką być, moja mała blondyneczko, Garnier Olia 110 Superjasny Naturalny Blond, spray na odrosty, efekty farbowania, olia 110 efekty, garnier
  • Nakładam farbę na pojedyncze pasma włosów pędzelkiem, następnie przeczesuje grzebieniem o szerokich ząbkach. 
Garnier Olia 110 Superjasny Naturalny Blond farbowanie
  • Tak nałożoną farbę trzymam trochę dłużej niż mówi instrukcja, ponieważ 30 minut na moje włosy to trochę za krótko. Zresztą przy rozjaśnianiu włosów widać bardzo dobrze efekty, więc zdejmujemy farbę wtedy, kiedy kolor nas satysfakcjonuje.

A o to efekt końcowy:
farbowanie włosów, rozjaśnianie włosów, jak farbować włosy, jak rozjaśniać włosy,  blondynką być, moja mała blondyneczko, Garnier Olia 110 Superjasny Naturalny Blond, spray na odrosty, efekty farbowania, olia 110 efekty, garnier
Jak widzicie, nie trzeba wydawać milionów na koloryzację u fryzjera, skoro można to zrobić samemu, mamy przecież szeroki wachlarz farb dostępny w drogeriach. Farbowanie włosów na prawdę nie jest trudne.

105 komentarzy:

  1. Efekt super ,ja też jestem blondynką jednak ostatnio zdecydowałam się na przyciemnienie odrostu .Powiem ci ,że to był strzał w 10 .Teraz mój odrost jest prawie identyczny jak ciemniejsza góra i mam spokój z farbowaniem ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek wyszedł cudownie! Już od dawna zamierzam się z farbowaniem na blond moich włosów, lecz muszę kupić dobry dekoloryzator ciężko z czerwonego zejść
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety z czerwonego wyszedł by conajwyżej jasny rudy .. ;(

      Usuń
  3. Oj farbowanie włosów w każdym kolorze to spore wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt. Mi akurat te farby nie służą i sięgam po Loreal, ale blondynką nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już przetestowałam chyba wszystkie, a wybieram tą która wpadnie mi w oko w sklepie :D

      Usuń
  5. ja również praktykowałam koloryzację w domu :) szczerze powiedziawszy nigdy nie byłam u fryzjera farbować włosów :) bardzo pasuje Ci ten blond, masz delikatną buzię i do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja straciłam zaufanie do fryzjerów po dwóch incydentach więc.. :)

      Usuń
  6. Ja pamiętam jak farbowałam się na blond, zawsze wychodził mi kurczak hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, teraz jest o tyle łatwo, że można zniwelować żółty odcień niebieskimi płukankami :P

      Usuń
  7. Cudownie wyglądasz w blondzie, sama lubię farbować włosy i znam ten problem z odrostami, szczególnie że mój naturalny kolor to brąz. Może spróbuj zregenerować włosy dzięki Nanoplexowi, bardzo polecam ten zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym, lecz nadal mnie nie stać :(

      Usuń
  8. Gdy kilka lat temu byłam blondynką to także używałam farby z Garniera oli <3 swoje włosy mam bardzo ciemne a ona dawała sobie radę i wychodził piękny blond :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci w tym kolorze :) Sama bym chciała być blondynką tak jasną, ale mi podobno nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, ja trochę boję się, że jak się przefarbuje to bardzo zniszczę włosy. :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski kolor włosów <3 Mój wymarzony niestety w blondzie wyglądam gorzej niż na łyso :D
    I przyznam CI, że też jestem zdania, że czasem warto zaoszczędzić pare złotych i zrobić coś samemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek w biedzie staje się przedsiębiorczy :)

      Usuń
  12. Ale jesteś ładna!Kiedyś chciałam być blondynką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek włosów śliczny, a szczególnie gdy ktoś ma jasne oczy to pasuje niesamowicie :) Chciałabym się kiedyś przefarbować ale chyba brak mi odwagi i jedyne na co się odważę to ombre lub sombre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ombre dobra sprawa Ryłko potem trudno wyjść samemu w jednolity kolor :)

      Usuń
  14. Polecam kolor Porcelana z L'oreal. Obecnie mój ukochany odcień. Zero żółtka, śliczny, perłowy blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perłowy blond i bardzo często wychodzi jak siwy :)

      Usuń
  15. Ładny ten kolorek, nie jest taki pusty że tak powiem. Moja mama używa farb z tej firmy i jest bardzo zadowolona. Nie wiesz czy te farby są jeszcze na promocji?

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt końcowy super:) Ja swój naturalny tez mam mysi blond, ale ja preferuje pasemka:) Wtedy aż tak bardzo nie widać odrostów, jest fajny efekt rozjaśniający i nie trzeba tak często farbować:) Podziwiam, ze sama się farbujesz, bo znając moje szczęście prędzej byłam bym łysa, niż uzyskała taki efekt jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha <3 kiedyś jak poszłam do fryzjera na pasemka to wyszłam od niego z takimi samymi włosami biedniejsza o 150 zł :D

      Usuń
  17. ładnie :) ja sie nie znam zbytnio, bo w ogole nie farbuje wlosow.
    dodalam cie na zblogowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz super:-)
    O odrostach na blondwłosach to wiem i to sporo gdyż prawie 10 lat temu rozjaśniałam włosy i znam ten ból...Jestem naturalną blondynką i uwierz mi że moje blond odrosty też po wypłukaniu farby wyglądają be...:-(
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam mieć blond włosy ale mi niestety nie pasują! Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor włosów. Mega do Ciebie pasuje. Wyglądasz ślicznie.
    Szkoda że mam za Ciemne włosy ☹

    OdpowiedzUsuń
  21. Też używałam tych farb do włosów - kiedy jeszcze farbowałam się sama. A robiłam to aż dwa razy w życiu, bo mi najwyczajniej w świecie nie wychodziło - i zawsze kolor na głowie miałam inny niż chciałam ;) Teraz chodzę do fryzjera raz na 2-3 miesiące i przynajmniej mam 2 godziny dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi już jasny blond się przejadł i po porodzie pewnie skuszę się na jakieś brązy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ilekroć farbowalam się na inny kolor niż blond zawsze tego żałowałam :)

      Usuń
  23. Super Ci wyszło. Chyba muszę tę farmę siostrze polecić. Bo blond wyszedł prawie jak naturalny. Ja się zawsze boje sama farbować. Może się skuszę i sama zrobię w domowym zaciszu koloryzacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, a za zaoszczędzone pieniądze wydać na kosmetyki :D

      Usuń
  24. Pielęgnacja jest ciężka. Jednak warta dla genialnego efektu. Na prawdę wygląda to bardzo dobrze. Ja jestem brunetką,ale w dzieciństwie byłam ciemną blondynką.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Farbowanie włosów to coś, czego mam nadzieję, nie zrobię nigdy!
    Strasznie niszczy to włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. efekt końcowy bardzo fajny, ale na moich włosach taka samodzielna koloryzacja nigdy by nie wyszła, bo mam zbyt ciemne włosy. ale ostatnio chodzi mi po głowie, żeby się na blond (tylko nieco ciemniejszy i cieplejszy) przefarbować, ale to zdecydowanie musi być zrobione pod okiem dobrego fryzjera. ;) tylko trochę żal mi tych kosztów. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jak wejdzie się w to raz to już ciężko z tego wyjść :)

      Usuń
  27. Efekt końcowy jest świetny, pięknie Ci w blondzie.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam blondynkę! Bardzo fajny, naturalny kolorek, super wyszły. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny odcień blondu uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolor! Super pasuje do cb !

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie Ci w takim odcieniu blondu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz!!! Żebym ja tak potrafiła farbować włosy, super przydatny post!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez zawsze farbuje w domu sama. Jedynie po operacji kregoslupa mi sasiadka pomogla. Swietny efekt! Ladnie Ci w tym kolorze 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny efekt.Ślicznie wyglądasz.Jak nie farbuję włosów,lubię swój naturalny kolor. Buziaki 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba mi się efekt końcowy :) przyznam szczerze, że mam 25 lat i jeszcze nigdy nie farbowałam włosów ;p chociaż mam czasem takie momenty, że chętnie bym się skusiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja rozjaśniam u fryzjera, ale stosowałam farbę gsrnier olia gdy zapragnęłam na jakiś czas brązu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj nie jest łatwe być blondynką nie jest ;D Ja nie eksperymentuję w domku z kolorem ;) Ale zanim trafiłam do dobrego fryzjera ;) Który umie moje włos ujarzmić troszkę czasu minęło ;D Ale mimo wszystkich przygód nie zrezygnuję chyba nigdy z blondu ;D hehe
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nigdy nie zrezygnuje z blondu, ponieważ jak tylko zmieniłam kolor to czułam się jak swój własny cień :)

      Usuń
  38. jak długo ta farba utrzymuje sie na włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie powiem dokładnie bo jak tylko widzę odrosty to farbuję..

      Usuń
  39. By nie martwić się o walkę z odrostami, ja postanowiłam zostać pół-blondynką: zrobiłam sobie ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam się na farbowaniu włosów ale efekt zniewalający. Wyglądasz bardzo ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  41. ten blond jest cudowny, bardzo do Ciebie pasuje! Również jestem farbowaną blondynką. Ahh jak zazdroszczę tym, które naturalnie mają jasne włosy...

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej. Fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie ci wyszło :) Mi nie zawsze w domu wychodzi koloryzacja ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię farby z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja miałam różne kolory już na głowie i farbowałam się sama, ale kiedy się zdecydowałam na blond to już tylko pod okiem fryzjera :) pozdrawiam

    matkowaciniezwariowac.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  47. piękny kolor na łepetynce masz:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super Ci to wyszło , przypomniało mi się jak farbowałam włosy mojej przyjaciółce właśnie na blond, i stwierdziła że robię to lepiej niż niejeden fryzjer :D
    Zapraszam ! http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)