s

s

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Kosmetyki dla domu: Płyn do mycia podłogi Dedra

Chyba każdy z nas lubi, gdy w domu pięknie pachnie, jest czysto i przytulnie.
Dlatego też powinniśmy robić od czasu do czasu naszemu domowi Spa. Człowiek dba o siebie, to czemu miałby nie dbać w ten sam sposób o dom.

Mi przyjemny zapach przypominają święta, a co konkretnie? Zapach pomarańczy i mandarynek. Chyba każdy się ze mną zgodzi, a jeśli nie to trudno, przecież są gusta i guściki.

Więc co z tym zapachem? Otóż to, że byśmy chcieli, by taki zapach panował w naszym domu zawsze.
Co zrobić, by nie kupować non stop mandarynek i pomarańczy, by taki zapach utrzymać ?
Wystarczy nam dobry płyn do mycia podłóg o pięknym zapachu naszych cytrusowych ulubieńców!

A takim jest ten o to środek do czyszczenia wszystkiego rodzaju podłóg DEDRA, a więc zarazem jest uniwersalny, czyli coś, co lubimy najbardziej. 

    płyn do mycia podłogi dedra orange power

płyn do mycia podłogi dedra orange power

Moja opinia:
Przede wszystkim płyn jak już wspomniałam wyżej, jest uniwersalny, a co za tym idzie, nie muszę kupować do każdego rodzaju podłogi osobnego płynu. 
Jest bardzo wydajny, ponieważ 30 ml starcza na 10 litrów wody. Nie pozostawia smug, dobrze czyści zabrudzenia.
Dużym plusem jest również to, że dzięki jego składowi chroni powierzchnię przed zarysowaniami.
No i na koniec największa jego zaleta to ten piękny mandarynkowy zapach, dla mnie mistrzostwo.
 
                                  ✩✩MOJA DEDRA✩✩

83 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam ten zapach! Uwielbiam jak zapach się unosi do góry z pięknie użytych podłóg!

    OdpowiedzUsuń
  2. również zaopatrzyłam się w ten płyn i idę zaraz testować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie owocowe zapachy więc i ten przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli na prawdę tak pięknie pachnie, to chetnie bym sie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda że nie ma ich w sklepach stacjonarnych

      Usuń
    2. Zasze mozna latwo na www.mojadedra.pl zamowic, wystarczy zapisac numer koordynatora. Moj jest 100214 i na cala ofertejest znizka 23%.
      Naprawde, jest to latwe. Paczki przychodza max do 3 dni od zamowienia.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Testowałam. Zapach mega - uwielbiam pomarańcze i mandarynki. Syn wrócił ze szkoly, wszedł do domu i pyta: już mi mandarynki obralaś i mam jeść? 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach cytrusów @ Idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem fanką serii Perfect House Barwy - genialnie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie, nie cierpię myć podłogi! :D Chyba nawet piękny zapach mi by nie wynagrodził tej męczarni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak już trzeba to zawsze można sobie umilić :)

      Usuń
  10. Mam ten płyn i jest przepiękny zdecydowanie mój numer jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, jeśli są pomarańcze to jest to coś dla mnie :)
    ciekawy produkt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu ale skoro pachnie jak pomarańcze to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby tylko ktoś za mnie jeszcze umył te podłogi to byłoby cudownie:)))
    Zapach cytrusów uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety w życie nie można mieć wszystkiego :)

      Usuń
  15. Bardzo fajnie, że jest on w wersji koncentratu i wystarcza na dłużej, osobiście lubię zapach świąt, ale gdybym miała go na co dzień, nie byłby dla mnie taki piękny i unikalny. Dla mnie zdecydowanie wersja na zimę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja tak bardzo nie lubię myć podłogi.. :) chyba muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety życie nie jest usłane różami :D

      Usuń
    2. Bardzo fajny jest
      https://www.mojadedra.pl/pl/da8786-mop-obrotowy-rotacyjny-z-wirowk

      Usuń
  17. Nie znałam wcześniej tej firmy ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Zapraszam do mnie http://dookolazkasia.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chociaż nie jestem jakąś wielką wielbicielką sprzątania to na to się na pewno skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już trzeba to można to zrobić pięknym zapachem :)

      Usuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Lubię takie zapachy 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jak wchodząc do domu czuje piękny zapach!
    Muszę zaopatrzyć się w ten płyn.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam jak ładnie w domu pachnie ale tego płynu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O super! Bo właśnie mnie ostatnio zaczął denerwować i sidolux i pronto. A to coś zupełnie nowego i ja uwielbiam jak w domu pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ! Muszę sprawdzic. Uwielbiam pachnący dom.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mieszkając jeszcze w domu i mając dwie pedantki nad sobą to to był must have i używano go do podłóg i ścierania kurzy. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna recenzja, dla mnie twój plus jest minusem, nienawidze zapachu płynów w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, tak to już jest ten świat skonstruowany :)

      Usuń
  28. Ciekawy produkt, lubię zapachy cytrusowe, dodają energii.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale recenzja zachęca do wypróbowania. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie pozostało nic innego jak tylko wypróbować ten płyn. Tym bardziej, że prócz skuteczności ma jeszcze rewelacyjny zapach

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tego co piszesz to bardzo fajny produkt!


    Pozdrawiam serdecznie,
    https://natalena-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielbię zapach mandarynek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! taki zapach w całym domu? płyn uniwersalny? Marzenie :P dziękuję, że go pokazałaś :) gdzie go można kupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na stronie internetowej Moja Dedra :)

      Usuń
  34. Świetny płyn :) musze go sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie widziałam go jeszcze w pobliskich sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ jest dostępny tylko na stronie internetowej Moja Dedra :)

      Usuń
  36. mandarynkowy zapach? już go lubię!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)