s

s

piątek, 13 stycznia 2017

Mój HIT: podpaski z chipem anionowym Dedra

Każda z nas ma w miesiącu takie dni, w ciągu których bez kija nie podchodź.
A nawet gdy podejdzie się z kijem to potrafimy ten kij połamać. Mówię tu oczywiście o okresie.

Okres nie powinien być tematem TABU, przecież to zupełnie normalna rzecz.
Nie można się go pozbyć niczym bólu brzucha za pomocą magicznych tabletek, ale możemy go przeżyć w poczuciu świeżości i komfortu. Producenci podpasek wychodzą nam naprzeciw w wymyślaniu coraz to nowszych wariancji.
W tej chwili możemy wybierać wśród szerokiej gamy kolorystycznej, zapachowej, wybrać wielkość, chłonność, czy też podpaski mają być na dzień czy na noc.

Mimo to, wstyd się przyznać i mnie pewien produkt zaskoczył. A raczej produkty firmy DEDRA, a są nimi:
podpaski, podpaski z chipem anionowym

Powiecie co w nich takiego innowacyjnego? Podpaski jak podpaski ... Nic bardziej mylnego !

Posiadają one CHIP ANIONOWY, dzięki któremu podpaski te pomagają podczas okresu oraz rozwiązują niektóre z kobiecych problemów:
  • Infekcje bakteryjne i drożdżakowe,
  • zakażenia grzybicze,
  • zapalenie narządów,
  • świąd,
  • zaburzenia hormonalne,
  • bolesne miesiączkowanie,
  • zwiększone ciśnienie krwi,
  • zapalenie dróg moczowych,
  • hemoroidy po porodzie lub zabieg z umiarkowanym nietrzymaniem moczu,
  • pozytywny wpływ na układ limfatyczny,
  • redukcja nieprzyjemnego zapachu potu.
Posiadają one aż 8 warstw ochronnych i są 5 razy bardziej chłonne od klasycznych podpasek !

Mało tego, do każdej paczki dołączony jest darmowy test mikroflory bakteryjnej naszych dróg rodnych !


Moja opinia:
Jest to dla mnie hit, ponieważ nigdy wcześniej nie spotkałam się z takimi produktami. Może dlatego, że nie szukałam, a może dlatego, że nigdzie ich nie reklamują. A powinni. Cena również jest niewygórowana jak na taki produkt, mający za zadanie dbać o nasze zdrowie. I rzeczywiście dba, ponieważ w moim odczuciu dają niezwykły komfort oraz świeżość. Nie czuje wrażenia 'gąbki', nie boję się że coś pójdzie nie tak, dzięki ich chłonności, a to wszystko za sprawą aż 8 warstw. Bardzo cieszy mnie fakt, że ktoś myśli o nas - kobietach. Żebyśmy te dni przeżyły jak najlepiej, a przy tym miały jak najmniej problemów.


Firma DEDRA oferuje możliwość dodatkowych zniżek lub zarobków tak samo jak w AVON lub Oriflame. Podczas zakupu wystarczy zapisać numer koordynatora (na stronie jest lista koordynatorów, z której można kogoś wybrać). Od razu automatycznie aktywuje się zniżka do 23% z cen katalogowych (na stronie bez logowania). Dzięki czemu możemy te produkty zakupić za niższą cenę!
                                  ✩✩MOJA DEDRA✩✩


87 komentarzy:

  1. Baaardzo ciekawy produkt,muszę wypróbować, nie miałam pojęcia że coś takiego istnieje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem albo ja to zle zrobilam albo moj chip nie działa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam pojęcia, że istnieją takie rzeczy :) ale super produkt, dobrze, że ktoś myśli o nas kobietach :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo to te cipne podpaski :D Doczekałam sie posta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o tym słyszę :) Fajny blog :) dodaje do obs
    www.biala33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  6. ja również nie słyszałam o nich, bardzo podoba mi się że poruszasz takie tematy ;) to nie może byc temat tabu! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nad zdjęciem umieściłam linki :)

      Usuń
    2. Sa tylko do kupienia na stronie https://www.mojadedra.pl
      lub i koordynatorow DEDRA INNOVATIONS

      Usuń
  8. Nie słyszałam o nich ale w tej kwestii trzymam się tylko i wyłącznie jednej sprawdzonej firmy. Każda zmiana kończyła się źle więc już nie ryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, w niektórych przypadkach nie można ryzykować :)

      Usuń
  9. Ciekawe, nigdy o nich nie słyszałam, może kiedyś się na nie skuszę :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! w ogole o tym nie slyszalam! ciekawe czy mozna gdzies kupic stacjonarnie...
    A co do tego tematu tabu - to zgadzam sie! dla mnie jako malej dziewczynki byl to kompletnie wstydliwy temat, wstydzilam sie powiedziec nawet kolezance ze mam okres... teraz juz byym nie miala takich oporow, bo to normalne, juz po tylu latach sie przyzwyczailam haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w aptekach,ale w to wątpię :) a powinny być, ponieważ to super sprawa :D

      Usuń
    2. Sa tylko do kupienia na stronie https://www.mojadedra.pl
      lub i koordynatorow DEDRA INNOVATIONS

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Haha dopiero teraz sobie z tego zdałam sprawę :)

      Usuń
  12. Ciekawy produkt. Cieszę się, że są na rynku firmy, które dbają o nasze zdrowie, a nie żerują na nim. Dołączenie testu jest świetnym pomysłem, bo w kilka chwil, nie wychodząc z domu, możemy sprawdzić czy tam na dole jest wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się tylko czemu te wielkie firmy podpaskarskie na to nie wpadły? ;)

      Usuń
  13. O chipie nie słyszałam, a może się nim po prostu nie interesowałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się zainteresowała może gdybym w ogóle wiedziała, że takie coś istnieje :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Haha a ja na odwrót, mam całe pudełko tamponów których nie używam :D

      Usuń
  15. Od kiedy używam tamponow niestety nie wyobrażam sobie korzystać z podpsek, uzywalam ich do 17 roku życia i dziś zastanawiam się jak to wytrzymałem 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo iż mam cały karton tamponów to i tak wolę podpaski :D

      Usuń
  16. no zobaczymy jak sie u mnie sprawdzą :D i rowniez nigdy nie slyszałam o tych podpaskach hehe

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze słyszę Ale i mnie teścior czeka. Ale jeszcze poczeka, bo natury nie przyspiesze. Nie wiedzialam ze sa takie pidpaski. Czego to czlowiek nie wymysli prawda? 😊 Swoją drogą to wolę tampony niz to to 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie znoszę ciała obcego w środku :D

      Usuń
  18. Z tego co widzę podpaski idealne skoro nawet likwiduje bóle.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy o takim produkcie nie słyszałam :( ale myślę,że już niedługo kupie i wypróbuje. Dzięki za super post dzięki niemu dowiedziałam się o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, zaskoczyłaś mnie, że coś takiego w ogóle istnieje;) muszę wypróbować. Szkoda, ze nie reklamują takich rzeczy i dlatego tez nikt o takich rzeczach nie wie;/ dobrze, ze mamy te nasze testerskie blogi:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem raczej zwolenniczką tamponów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdę powiedziawszy fajnie się dowiedzieć, ze coś takiego istnieje. Ja po dwóch latach bez krwawień (zasługa wkładki) na nowo odkrywam, jak nieprzyjemne są to dni w miesiącu. jeśli istnieją podpaski, które pozwolą mi poprawić konfort w te dni, to ja je biorę bez żadnego ale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę przeżyć nawet najgorsze bóle, ale ze świadomością że on jest ^^

      Usuń
  23. pierwszy raz widzę takie podpaski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też dziwne skoro są na niezłym wypasie to reklama sama się powinna robić

      Usuń
  24. Nie słyszałam wcześniej o nich. Interesujące 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie słyszałam o nich. Ja kilka lat temu postawiłam na kubeczek menstruacyjny i chyba go nie zamienię ^^ Jest najlepszy i do tego najbardziej higieniczny ze wszystkich innych rozwiązań :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie słyszałam nigdy o takich podpaskach, ale zapewne za jakiś czas zrobi się o nich głośno, choćby w blogosferze ;-) chętnie bym wypróbowała, myślę, że są tego warte ;-)

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znałam tego produktu, cóz człowiek uczy się całe życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o niektróych rzeczach dowiaduje się całkiem przypadkiem :)

      Usuń
  28. Wow, nie miałam pojęcia o czymś takim! Okresu już dawno nie miałam ale jak wróci po porodzie to będę pamiętać żeby to sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boję się troszkę eksperymentować ze zmianą podpasek, ale wpis ciekawy. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, podpaski trzeba sobie odpowiednio dobrać..

      Usuń
  30. Ciekawy produkt jeszcze nie słyszałam o podpaskach z takimi "funkcjami" może uda mi się je wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślałam, że z tego tematu jako kobieta wiem już wszystko, ale jak widać byłam w dużym błędzie :D Ale kiedyś na pewno je przetestuje :D chociaż nie tak prędko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu i Ty powrócisz do tego skarania Boskiego :D

      Usuń
  32. Pierwszy raz słyszę o takich podpaskach. Brzmią interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tej marce, a szkoda. Rozejrzę się w drogeriach czy mają te cuda 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to firma MLM, dziala tylko na internetu i mozna na niej troche zarobic. Wystarczy pojsc na www.mojadedra.pl i zarejestrowac sie z koordynatorem. Po rejestracji sie kupuje taniej! Do 3 dni od zamowienia klient dostaje paczke.

      Usuń
  34. U mnie tez sprawdzaja sie swietnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie że dodałaś taki post ;) też uważam że okres nie powinien być tematem TABU ponieważ to nasza ludzka kobieca sprawa ;) jest to normalne ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstydzić się tego, że jest się kobietą? Nigdy :)

      Usuń
  36. Spotkałam się po raz pierwszy z tym produktem ok.5 lat temu,był to taki skromny pokaz,gdzie gościło nawet 2óch ginekologów i byli pod wrażeniem.Dowiedziałam się tam także że owy pasek anionowy można wykorzystać na wiele sposobów np.jakieś paskudne rany na ciele-poprostu przykleić pod plaster(szybko goi-sprawdziłam)lub gdy ktoś ma problem ze stopami(pocenie,brzydki zapach)poprostu wyciągnąć pasek z podpaski i do bucika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie, że ma szereg zastosowań :)

      Usuń
  37. Nie używam podpasek ale rzeczywiście ten chip mnie zaciekawił ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny film
    https://www.youtube.com/watch?v=0R938oSS9K0

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę je koniecznie przetestować. Zdrowie intymne jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy produkt muszę go wypróbować koniecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)