s

s

piątek, 20 stycznia 2017

Mój sposób na idealny makijaż przez całą noc: Podkład ESTEE LAUDER Double Wear


Trwa czas karnawałowy, czyli okres szalonych imprez, studniówek oraz dobrej zabawy do białego rana. Kto z nas nie lubi takiego czasu, szczególnie gdy jest spędzony w doborowym towarzystwie ?
My kobiety uwielbiamy w takich chwilach wyglądać wyjątkowo dobrze, a dla mnie dobry wygląd to świetna fryzura, nieskazitelny makijaż oraz piękny zapach przez cały wieczór. I tu rodzi się problem, wiele kobiet narzeka, że ich makijaż nie jest trwały. Dobrą zabawę przerywa im chodzenie do łazienki żeby przypudrować nosek.

Mój sposób na idealny wieczór bez żadnych niechcianych niespodzianek to niezwykle trwały podkład, a jest nim podkład ESTEE LAUDER Double Wear.
trwały podkład
Mój odcień to Ivory Beige 3N1. Jest on dla mnie rewelacyjny, ponieważ daje naturalny efekt, dobrze się rozprowadza, nie jest tłusty i przede wszystkim nie daje efektu maski. Wytrzymuje cały dzień bez jakiejkolwiek wpadki, nie musimy go poprawiać, a na tym przecież zależy nam najbardziej.
Kolejną jego zaletą, której nie da się pominąć jest również to, że nie brudzi ubrań, dzięki czemu bez jakichkolwiek obaw możemy przytulić się do naszego ukochanego i tym samym nie zostawimy mu brzydkich plam na ubraniu.
Jest także bezzapachowy, nie wiem jak Wy, ale ja nie znoszę tego chemicznego zapachu. Uwielbiam za to świeżość i poczucie wygody, jaką daje mi właśnie ten o to podkład.
Zakupiłam go na stronie perfumeria.pl, przesyłkę dostałam bardzo szybko, co jest wielką zaletą, ponieważ nie lubię czekać.

Podkład ESTEE LAUDER Double Wear to mój strzał w dziesiątkę, a jaki jest Wasz ?


100 komentarzy:

  1. Czaję się na niego już dość długo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena trochę odstrasza, ale czego się nie robi dla świetnego wyglądu :)

      Usuń
  2. Marzy mi się ten podkład ale musiałąbym go najpierw przetestować:) Obecnie moim podkładem niezwaodnym jest BOURJOIS HEALTHY MIX:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od roku mam przerwę w używaniu jakichkolwiek podkładów i dzięki temu moja cera wygląda lepiej. Ale czasami fajnie byłoby pomalować się "kompleksowo", zwłaszcza na walentynki i właśnie rozglądam się za idealnym podkładem. Estee bardzo mi się podoba, ale musiałabym chyba wybrać najjaśniejszy odcień, bo mam bardzo jasną cerę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też mam jasną i wiem jak trudno dobrać podkład :(

      Usuń
  4. Akurat jestem przed zakupem, muszę się mu baczniej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim wiele, ale cena mnie poraziła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja sie czaje na niego i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety też mam częsty problem z dobraniem podkładu. Na co dzień stosuje ten popularny od Maybelline albo Paese. Na imprezy w sumie też :D Ale u mnie robi swoje puder - od Clinique.

    Zapraszam do siebie ;) http://flamingblog.wixsite.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo dobrego o nim słyszałam. Może w końcu się skuszę ale najpierw muszę zużyć zapas innych fluidów które mam w domu ;). Zapraszam do mnie dzisiaj nowy post. http://cosmetickick.blogspot.com/2017/01/zmasowany-atak-witamina-c-druga-czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię ten podkład :) uważam, że na kosmetyki warto więcej widać :)

    w przypadku podkładu za 20 zł a za 200 zł jest znaczna różnica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii, dlatego może kiedyś go wypróbuję :) Ile on kosztuje? Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie moim faworytem jest Rimmel Match perfection Light porcelain <3
    Dla mnie to nr #1 i nie może go zabraknąć w mojej kosmetyczce !

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam podkładu tej samej marki tylko wersji light. Służy mi od lat i nie udało mi się znaleźć zamiennika mimo starań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się już do pewnego poziomu przyzwyczaimy to trudno potem nam zmienić :)

      Usuń
  14. Ja nie używałam jeszcze tego podkładu ale długo długi mi trzyma podkład z Loreala True Match bardzo go lubię 😙
    Ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kiedyś używałam, ale zauważyłam że stracił na jakości :(

      Usuń
  15. O powyższy podkład to dla mnie nowość :)
    Jeśli jest aż tak dobry, warto zainwestować więcej.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wezme to pod uwage przy nastepnych makijazowych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czytałam wiele dobrych opinii o tym produkcie. chyba czas sie samemu przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. cena powala. dobrze że nie używam podkładów;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś próbkę i byłam bardzo zadowolona z właściwości :) Myślę, że w końcu zaopatrzę się w pełnowymiarowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że istnieją próbki - nie kupujemy kota w worku :)

      Usuń
  20. korci mnie ten podkład, korci, ale póki co nie jest raczej na moją kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś na niego ostrzyłam pazurki, jednakże cena jest dosyć wysoka i póki co muszę poczekać. Słyszałam bardzo dużo dobrych opinii na jego temat.

    Pozdrawiam,
    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze takiego trwałego, mocno kryjącego podkładu po prostu nie mam, ale na razie nie jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara, ja niestety wstydzę się swoich niedoskonałości :(

      Usuń
  23. Zastanawiałam się kiedyś nad kupnem tego podkładu, jednakże zrezygnowałam ale teraz ponownie stwierdzam że jednak czasami taki w naszej kosmetyczne się przydaje i chyba się na niego zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie jest super. Nie trzeba go poprawiać w ciągu dnia, a to jest dla mnie duża zaleta.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zazwyczaj kupuję podkłady z Avonu i jestem z nich bardzo zadowolona:) Aktualnie korzystam z serii BB (przedział cenowy ok. 20 zł), a teraz się skusiłam na podkład z serii Anew, jest droższy, bo już ok. 50 zł
    Także pnę się w górę jeżeli chodzi o ceny:) ale cenię sobie jakość i uważam, ze na tym nie wolno oszczędzać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Avon nie korzystam bo ani to wcześniej pomacać ani zobaczyć :D

      Usuń
  26. Cholera jasna ja to mam wieczny problem. Używałam maybelline, I różnych innych czy to już z górnej czy dolnej półki, a moja twarz w kolko kręci pod nosem. Jedyny, jaki podchodzi to z Rimmel. Marzę o znalezieniu tego jedynego mego ulubionego, gdzie pójdę i wszędzie go dostane. Mama mi na urodziny rozne kupuje plus drugi prezent, bo wie sama, ile ze mną po dermatologach latała. Do dzis dziś nie wiem po kim to mam, bo tylko ja w gronie moich rodzicow i brata mam ten problem :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z twarzy zeszło, tylko że przeniosło się na ramiona i dekolt :D

      Usuń
  27. Nigdy o nim nie słyszałam, może się skusze :) na codzień raczej nie używam podkładu ale na imprezę z pewnością się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć bo nigdy nie wiemy kiedy spotkamy swojego wroga ^^

      Usuń
  28. Przekazuje już narzeczonej, znajdzie tu coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam podkład z Catrice ale niestety, mam po systematycznym używaniu przesuszoną skóre :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz o nim słyszę :) Wydaję się bardzo dobry :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie używałam tego podkładu :) obecnie moim faworytem jest Maybelline Affinitone ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nie udało mi się go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie spotkałam się wcześniej z tym podkładem. Kiedy będę miała jakąś większą imprezę to chętnie go przetestuję.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam okazji mieć go na twarzy ani nie widzialam go na pulce w sklepie,ale wydaje sie naprawde fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo trudno jest mi wybrać dobry podkład. Jak myślisz, do skóry trądzikowej da radę? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze mówiąc mam tak jasną cerę, że żaden podkład nie pasuje.
    A ten podkład używa moja siostra jeste mega z niego zadowolna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jasna cera to rzeczywiście duży kłopot

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie bym wypróbowała ten podkład ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja po prostu korzystam z utrwalacza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie zbyt drogi, więc na pewno po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Trochę OT, bo makijaż to nie jest moja dyscyplina :)

    Podoba mi się ten opis: "Jestem 23 letnią dziewczyną, a chyba już nawet kobietą".

    Lubię u ludzi taki dystans do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapowiada się fajnie ale ta cena :( nie dałabym tyle za podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jak coś jest dobre to i drogie :(

      Usuń
  43. Muszę wypróbować bo szukam swojego ulubionego.

    OdpowiedzUsuń
  44. słyszałam sporo dobrego o nim :) pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam okazji używać :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Od dawna chodzi za mną ten podkład. Jestem go bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dużo pozytywnych słów słyszałam o tym podkładzie :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja właśnie szukam podkładu na mój ślub, skłaniam się właśnie ku Estee Lauder DW, już tyle dobrego o nim przeczytałam :) Muszę zaopatrzyć się w próbkę i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo zainteresował mnie ten podkład też często borykam się z problemem doboru odpowiedniego podkładu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)