piątek, 3 lutego 2017

Haul Sammydress Cz.1

Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka, ale nie taka byle jaka paczka. Otóż dzięki współpracy z Sammydress mogłam wybrać sobie kilka rzeczy. Jak na typową kobietę przystało, wybrałam ich tyle, że muszę podzielić je na dwa wpisy.

W mojej paczce znalazły się:

Błyszczyk w kolorze czerwonym
Moja opinia: 
Wybrałam go, ponieważ bardzo ciekawił mnie błyszczyk w postaci flamastra.
Błyszczyk ma bardzo dobrą pigmentację, trzeba go precyzyjnie nakładać, ponieważ gdy wyjdziemy poza obręb ust, ciężko jest go wytrzeć nie niszcząc makijażu. Oczywiście mi się to przytrafiło.
 

czerwona szminka sammydress, pomadka sammydress, bling


Eyeliner wraz z mascarą
Moja opinia:
Eyeliner jest dla mnie obłędny. Rysuje cienkie, czarne jak węgiel, precyzyjne linie. Czyli tak jak lubię. Mascara za to daje efekt naturalny, więc jak szukacie wielkiego WOW, pogrubienia i wydłużenia to nie jest to mascara dla Was, ale jeśli chcesz mieć w miarę naturalne oko to jest okej.
Jeśli chodzi o samą szczoteczkę, to niestety dla mnie jest za gruba i ciężko mi dotrzeć do kącików oczu bez umazania wszystkiego wokół.

tusz do rzęs sammydress, eyeliner sammydress


A tak wygląda moja buzia po ich użyciu:
 

sammydress

Zegarek
Moja opinia:
Zegarek wybrałam w kolorze białym, ze złotymi elementami. Pasuje do mnie ponieważ noszę przeważnie jasne rzeczy i ogólnie jestem jakaś taka biała. Uważam, że nada dziewczęcego stylu każdej stylizacji. W realu wygląda jeszcze bardziej uroczo.
 


Okulary Przeciwsłoneczne
Moja opinia:
Jako że wolnymi krokami zbliża się pora letnia, baaardzo wolnymi krokami, stwierdziłam, że dobrym wyborem będą okulary. Zwłaszcza że w moich rękach mają one krótki żywot, bo albo je gubię, albo przypadkiem na nich siadam. Tak więc wyszłam z założenia, że okularów nigdy za wiele. Okulary zamówiłam w kolorze zielonym/turkusowym (niepotrzebne skreślić). Myślałam, że będą mniej rzucać się w oczy, ale co tam, najwyżej powiedzą na wsi, że zgłupiałam. Jedynym mankamentem są oprawki, które są mega cienkie, trzymając w rękach mam wrażenie, że zaraz się rozlecą, ale pomijając ten mały szczegół, mogę uznać, że są całkiem niezłe.

okulary sammydress, turkusowe okulary, okulary przeciwsłoneczne
okulary sammydress
Maszynka do oczyszczania twarzy
Moja opinia:
Moim zdaniem maszynka do oczyszczania twarzy jest rzeczą, która powinna znaleźć się u każdej z nas. Dzięki niej możemy same pielęgnować swoją skórę bez konieczności wychodzenia z domu do drogich kosmetyczek. Dzięki 4 wymiennym główką, z których każda spełnia inne zadanie (funkcje: masażu, poprawienia krążenia krwi, oczyszczająca i wygładzająca) zrobimy sobie w domu małe SPA. Jest to mój strzał w dziesiątkę.

mechaniczna maszynka do oczyszczania twarzy, maszynka do twarzy, oczyszczanie twarzy

Dla przypomnienia rzeczy znajdziecie tu:
Czerwony błyszczyk - Klik
Eyeliner z mascarą - Klik
Zegarek - Klik
Okulary - Klik
Maszynka do oczyszczania twarzy - Klik

53 komentarze:

  1. Mi się te okulary bardzo podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie okulary ♡♡♡ szminka tez ciekawie się prezentuje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie zgubię się w tłumie :D

      Usuń
  3. Oksy boskie :D
    Nie wiedziałam, że firma Bling ma też kolorówkę do twarzy :D
    Kliknięte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe życie człowiek jest odkrywcą :D

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się te okulary :) chyba sobie sprawię takie, bo wyglądają rewelacyjnie ;)
    ciekawa jest ta maszynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko trzeba uważać, bo są na prawdę wrażliwe :D

      Usuń
  5. Muszę kupić taki zegarek... rozchorowałam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary obłędne! <3 Najbardziej mnie zainteresowała ta maszynka do czyszczenia twarzy
    Zapraszam na nowy post na moim blogu
    http://13hacks.blogspot.com/2017/02/4-duraline-i-jej-zastosowania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa cuda, już nie muszę szorować ręką :D

      Usuń
  7. Bardzo fajne rzeczy i zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałyśmy tę maskarę, jednak u nas bardzo szybko zaschła z niewiadomych powodów i także szczoteczka utrudniała dojście do małych włosków :) Bardzo fajna recenzja! Poklikane: 4.29, 3.89, 15.91 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zamowienie, z chęcią bym przetestowała takie produkty, chyba sama się skuszę na eyeliner i szczoteczkę, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zamówienie, bardzo zainteresował mnie błyszczyk w postaci flamastra, jeszcze nie testowałam, myślę że już najwyższy czas na przetestowanie takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malując się nim poczułam się jak mała dziewczynka :)

      Usuń
  11. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy bardzo podoba mi się ten zegarek jest na prawdę mega cudowny. Używam tego tuszu do rzęs jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  12. Jejku zainteresowała mnie maszynka do oczyszczania twarzy, chyba sobie ją zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie nie trzeba męczyć się rękoma :)

      Usuń
  13. Boskie okulary kochana ♡♡ i kolor szminki tez idealny ♡ wybrałaś świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wizualnie kosmetyki z pewnością wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor błyszczyka obłędny, chociaz Jeszcze nigdy nie odważyłam się umalować swoje usteczka tak odważnie:)
    I bardzo podoba mi sie maszynka do oczyszczania twarzy, zapewne świetnie sie sprawdza podczas robienia sobie domowego spa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak nie często maluje, ale jak już pomaluje to wyglądają obłędnie :)

      Usuń
  16. BArdzo zachwycił mnie ten zegarek poklikane :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi sie najbardziej podoba zegarek świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam błyszczyk w postaci flamastra, ciekawa propozycja.
    Wszystkie rzeczy cudowne.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zegarek świetny. Ten zestaw tusz i eyeliner kupiłam u nas w chińskim sklepie.
    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliki były. Błyszczyk mega! Obłędnie wyglądasz! 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Umarlam na ten flamastrowy blyszczyk, chce go kuzwa miec i juz ! :D
    Sorry za brak polskich znakow ale moj laptop jakos nie chce dzis wspolpracowac :( Zapraszam równiez do siebie
    http://www.piekielnamama.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. poklikane ! super rzeczy. piękny zegarek. przez was stanę się zegaromaniaczką -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)