sobota, 4 lutego 2017

Haul Sammydress Cz.2

Dziś podzielę się z Wami drugą częścią moich zdobyczy ze sklepu Sammydress. Tym razem będą to ubrania oraz dodatki.


Scalloped Lace Off The Shoulder Blouse

Pierwszą rzeczą, jaka wpadła mi w oko, była piękna, koronkowa bluzka, w kolorze granatowym. Od razu w głowie miałam wizję stylizacji z nią w roli głównej. Po otwarciu paczki trochę się przeraziłam, ze zdumienia jak bardzo może świetnie wyglądać rzecz na zdjęciu, w porównaniu do wyglądu rzeczywistego. Nie mówię, że w realu wygląda źle, lecz trochę inaczej. 
Scalloped Lace Off The Shoulder Blouse, sammydress

Scalloped Lace Off The Shoulder Blouse, sammydress

Scalloped Lace Off The Shoulder Blouse, sammydress
Jak wyglądała na aukcji zobaczcie tu: Klik


Back Slit Skew Neck Graphic Tee

Następną rzeczą jest luźna bluzka, na co dzień, w stylu jakim lubię. Stawiam na wygodę i komfort, a w tej bluzce tak właśnie się czuję.
Back Slit Skew Neck Graphic Tee, sammydress

Back Slit Skew Neck Graphic Tee, sammydress

Back Slit Skew Neck Graphic Tee, sammydress
A na aukcji prezentowała się tak: Klik


Pair of Casual Stripy Crochet Knitted Fingerless Gloves

I na sam koniec pokażę Wam rękawiczki bez palców, które uwielbiam, ponieważ zarazem jest mi ciepło w dłonie i na spokojnie mogę korzystać z telefonu czy innych czynności, których z normalnymi rękawiczkami robić nie mogłam bądź było to niewygodne.
Pair of Casual Stripy Crochet Knitted Fingerless Gloves, sammydress

Dla przypomnienia linki do rzeczy:
Granatowa bluzka koronkowa - Klik
Luźna bluzka - Klik
Rękawiczki bez palców - Klik

56 komentarzy:

  1. pierwsza bluzka przepiękna <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koronkowa bluzeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bluzeczka jest bardzo ladna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzeczki! No niestety część ciuchów odbiegają od zdjec na stronie :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzeba kupować kota q worku :)

      Usuń
  5. Ta pierwsza bluzeczka śliczna :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczki przepiękne...i to wycięcia na pleckach!!! Piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię takie rękawiczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rękawiczki - rewelacja. Nałożyłabym je na inne, osłaniające palce. Uwielbiam ciepło więc to coś zdecydowanie dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. sympatyczne rękawiczki, chętnie bym je przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne rzeczy :) niestety tak to jest z zakupami w internecie- czasem rzeczy wyglądają inaczej niż na zdjęciach. Mimo wszystko, bluzeczka prezentuje się na Tobie naprawdę dobrze :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. koronkowa bluzka najładniejsza. Pasowałaby do eleganckiej spódniczki i jeansów.
    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta koronkowa bluzeczka najbardziej mi się podoba 😊 rękawiczki tez mam takie Ale czorne 😜😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Rękawiczki mi się podobają.
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=GsXXwmgQ478

    OdpowiedzUsuń
  14. Perełki pięknie się na Tobie prezentują!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. KORONKOWA BLUZECZKA!! TOTALNY MUST HAVE <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się ta koronkowa bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna ta pierwsza bluzeczka :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają niezmiernie ciekawie, podoba mi się rozcięcie na plecach w bluzce - mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rękawiczki skradły moje serduszko ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)