piątek, 10 lutego 2017

Wishlista Romwe.com

Próbuję nawiązać współpracę ze sklepem Romwe.com, niestety jak pewnie wiecie w takim wypadku potrzebne są kliki w linki. Sklep ten ma bardzo duży asortyment i nie mogłam się w sumie zdecydować, tyle było świetnych rzeczy.
Dlatego więc stworzyłam dla Was moją inspiracje, którą bym nie pogardziła w ten piękny zimowy czas.

Moim must have w tym czasie są ciepłe bluzy, ponieważ jestem wielkim zmarśluchem.
Bluza ta jest moim zdaniem genialna, muszę ją mieć!

Romwe.com, bluza Romwe.com
Do tego wybrałam spodnie rurki, z lekkimi dziurami, dzięki czemu otrzymamy lekko łobuziarski styl.
spodnie z romwe, romwe.com


Dodatkowego smaczku Naszej stylizacji dodadzą czarne sztyblety, które wprost uwielbiam.
buty z romwe
Bluza - Klik
Spodnie - Klik
Buty - Klik


Dziękuję z góry za każdy klik w link. 


51 komentarzy:

  1. Boski wybór kochana. Trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciuszki. Spodnie mi się najbardziej podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tym zestawie ! cuuuudo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie rzeczy razem stworzą genialną stylizację ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama próbuję znaleźć podobne sztyblety, jednak niektóre są mi wąskie a niektóre zbyt spiczaste czy cholera wie jak je nazwać...
    www.piekielnamama.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, trzeba uzbroić się w cierpliwość by znaleźć tą perełkę :)

      Usuń
  6. Świetny zestaw, trzymam kciuki oby się udało :)
    oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poodbaja mi się te buty, no i spodnie. Jakoś nie jestem fanem bluz. Trzymam kciuki że współpraca się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  8. SPodnie i buciki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie musisz spełnić warunki aby nawiązać współpracę z Romwe.com? :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze zdobyć minimalnie 50 kliknięć w link :)

      Usuń
  10. Fajna bluza, styli taki trochę Tommy Hilfiger ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza i spodnie wyglądają super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że równie dobrze wyglądają w realu :D

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że uda Ci się nawiązać współprace trzymam a Ciebie kciuki ;)
    Zapraszam do siebie ;) www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat Twoje propozycje nie są w moim guście ale wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jest ten świat skonstruowany, żeby się wszystkim nie podobało to samo. Buźka :*

      Usuń
  14. Wszystko jak najbardziej przypadło mi do gustu! Kocham tego typu bluzy :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizację skomponowałaś! :) poklikałam, mam nadzieję, że uda Ci się nawiązać współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł na stylizację! Trzymam kciuki, by się udało.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko mi się podoba. Ta stylizacja bedzie wygladała dobrze i wystarczy, że wymienisz jeden element i zyskała zupełnie inny look.

    OdpowiedzUsuń
  18. No wreszcie nue ma szpilek, bo az mi serce pęka jal buty na obcasach widze, ktorych w zyciu nie zaloze buuuuuu 😊 trzymam kciuki za wspolprace Kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie jak najbardziej w moim guście ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rzeczy <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)