s

s

środa, 1 lutego 2017

Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom

Zdecydowanie nie podoba mi się moja twarz, wciąż nieustannie poszukuje środka idealnego, który niczym Photoshop jednym kliknięciem usunie wszystkie moje niedoskonałości-niestety mogę tylko o tym pomarzyć.
Za poleceniem Karoliny z http://malaczi.blogspot.com sięgnęłam po głębokie oczyszczanie, jakie miała zapewnić mi pasta z liści Manuka firmy Ziaja.
Jeśli więc miałabym opisać tę pastę jednym słowem, byłoby to słowo REWELACJA.
Ekstrakt z liści Manuka działa antybakteryjnie, dzięki zielonej glince mamy efekt ściągający i oczywiście najważniejsza rzecz oczyszczania to aktywna baza myjąca.
Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom
Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom
Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom
Moja opinia:
Jak to się sprawdza u mnie? Stosuję ją mniej więcej co 3 dni, przy użyciu mechanicznej szczotki do oczyszczania twarzy, współgrają idealnie. Pasta zasycha dość szybko, ale wystarczy zwilżyć ją wodą, dzięki czemu ponownie świetnie się rozprowadza. Ma ona konsystencję pasty do zębów z malutkimi drobinkami-to dzięki nim złuszczamy martwy naskórek. Po zmyciu pasty otrzymujemy efekt świeżości oraz ściągnięcia. Moja skóra stała się niezwykle gładka niczym pupa niemowlęcia.
Przyłapałam się na tym, że po tym rytuale ciągle ją macam. 
W moim wypadku kolejną najważniejszą kwestią są zaskórniki .. No niestety, taka moja natura, ale na moje oko jest ich dużo, dużo mniej, niż wcześniej, kolejny plus.
Moja skóra produkuje za dużo sebum, a co za tym idzie mam, a raczej miałam mnóstwo wyskakujących niedoskonałości, po zaczęciu kuracji zauważyłam znaczną poprawę, skóra wygląda zdrowiej, a niedoskonałości jest znacznie mniej. Jeszcze trochę i zupełnie znikną, a moje życie stanie się jeszcze piękniejsze.

A na koniec Was przestraszę:

Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom
Na marginesie dodam, że w maseczce wyglądam lepiej niż bez, hehehe.

50 komentarzy:

  1. mam tonik z tej serii i lubię go :) nawet w maseczce wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji używać tej maseczki, ale zapowiada się ciekawie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas mam w planach tą pastę :) Zapraszam na konkurs. Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle się zbieram do zakupu tej pasty i zawsze na mojej drodze stanie coś innego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooo jestem ciekawa bardzo jak by się na moim ryju sprawowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim dała radę, więc chyba nie ma rzeczy nie możliwych :D

      Usuń
  6. Znam tą firmę. Mam wiele kosmetyków od nich i jestem zadowolona. Nie używałam nigdy tej pasty, może kiedyś uda mi się ją zakupić bo jestem jej bardzo ciekawa
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona jest świetna, u mnie też się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś na prawdę śliczna, nawet w tej maseczce z pasty ^^Sama jestem także zadowolona z Ziaji, ponieważ sama mam kilka ich produktów
    Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj szkoda, że mi ta seria nie służy... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam podobny produkt, również z Ziaji, jedynie ta pasta była w kolorze szarym. Ale ja również polecam, ogólnie wszystkie produkty z tej firmy. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna! 😍
    W maseczkę Ci do twarzy, ja to wyglądam jak przybysz z kosmosu :)
    Uwielbiam markę Ziaja. Muszę wypróbować.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jej używałam i bardzo się z nią polubiłam! ale jestem taka, że ciągle szukam jakichś nowości więc pewnie nie szybko do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze jej nie używałam, choć próbka leży w kosmetyczce i czeka :) Ziaja ma stosunkowo dobre produkty, bardzo je lubię, zwłaszcza te na lato z serii masła kakaowego ;) Recenzja świetna, więc skłoniłaś mnie do testowania, kto wie, może i sprawdzi się do mojej cery.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko dodam, że cena produktów Ziaji nie odstrasza :)

      Usuń
  14. Lubie Ziaja. Sa w przystepnej cenie i moja skora je toleruje. Wygladasz oblednie w tej masce 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się polubiłam z tą pastą, ale nie zostawiałam jej na twarzy jako maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie 😊 a i wcale nie straszysz 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkty ziaji generalnie mają to do siebie, że sa świetne. Bardzo fajna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdę mówiąc do tej pory nie miałam jeszcze tej pasty ale wszyscy tak ją chwalą, że w końcu i ja muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli oczywiście masz niedoskonałości :D

      Usuń
    2. Fajna recenzja i zdjęcia :)

      Usuń
  19. Maseczka sama w sobie w porządku , ale mnie niestety uczulila i po kilku minutach buzię miałam jak bułkę po mimo tego , że i tak do szczupłych nie należę :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Maseczkę znam i nawet byłam zadowolona. A Tobie kochana bardzo do twarzy w tych barwach wojennych 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam już któryś raz ją jest moim ulubieńcem bardzo tania a naprawdę jest świetna *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa czy dostalabym uczulenia po tej masce :)
    Sorry za brak polskich znakow ale moj lapton jakos nie chce dzis wspolpracowac :( Zapraszam równiez do siebie
    http://www.piekielnamama.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Być może uratujesz moje życie tym wpisem, jeśli na mnie to zadziała to będę mieć wielki problem z głowy....albo z twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)