s

s

środa, 29 marca 2017

Chińskie kosmetyki: Rosegal

Od dawna chciałam zrobić przegląd Chińskich kosmetyków i o to jestem!
Dziś przygotowałam dla was mega duży haul kosmetyczny sklepu Rosegal.
Uzbroicie się w cierpliwość, dobrą kawę i zaczynamy.

Zacznę od pędzli, które wybrałam głownie ze względu na kolor. Na codzień nie używam takich rzeczy, ale zawsze lepiej gdy sobie leżą w zapasie i czekają na odpowiedni moment.

Paletka do konturowania, którą chciała przetestować sobie mama. Posiada ona aż 15 korektorów, szał ciał. Jednak z tego co zauważyła, parę użyć i po paletce.
No i oczywiście w moje ręce wpadły podkłady.

Ten mimo, że wzięłam w średnim kolorze jest bardzo jasny, ale to nic, dorabiam go sobie z podkładem Kobo, który kiedyś kupiłam i okazał się za ciemny, dużo za ciemny.

Ten podkład również wzięłam w średnim kolorze, jednak wpasował się idealnie w moją z natury jasną karnacją.
Moim kolejnym uzależnieniem są kredki do brwi.
Bałam się, że dobiorę je za ciemne, co zdarzało mi się już nie raz, a z moimi jasnymi włosami to samobójstwo. Jednak również wpasowałam się idealnie. Jest tylko jeden minus, te wykręcane mi się złamały. Więc jak macie ciepło w domu włóżcie je do lodówki.
No i eyelinery, wzięłam dwa, jednak wydaje mi się, że są one identyczne. Podoba mi się ich głęboka czerń, nie rozmywają się, oraz nie dają wodnistego efektu.
Nie mogło zabraknąć tuszu do rzęs. Zdaje on egzamin w porównaniu z poprzednim tuszem jaki udało mi się upolować na Chińskiej stronie. Jest on w miarę dobry, taka średnia półka jeśli chodzi o marki dostępne w Polsce.

I na sam koniec szminki w świetnych kolorach. Dla siebie wybrałam tą w oczojebnym różowym kolorze, mama zaś wybrała kolor fioletu. Moja prezentuje się na ustach rewelacyjnie.

Wszystkie te rzeczy znajdziecie na stronie: Klik
Pędzle: Klik
Paletka: Klik
Podkład 1: Klik
Podkład 2: Klik
Kredka do brwi 1: Klik
Kredka do brwi 2: Klik
Kredka do brwi 3: Klik
Eyeliner 1: Klik
Eyeliner 2: Klik
Tusz do rzęs:Klik
Szminka 1: Klik
Szminka 2: Klik



23 komentarze:

  1. sporo tego ! ja kosmetyków zbytnio nie brałam, ale może zacznę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kolor zajebisty tej pomadki Twojej :)
    Pędzle ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że o ile pędzle bym spokojnie brała, to kosmetyki chińskie mocno mnie przerażają.

    OdpowiedzUsuń
  4. pędzle prezentują się świetnie :) kosmetyki też ładnie wyglądają :) przyznam szczerze, że nigdy nie zamawiałam takich produktów z chińskich stron i jakoś z dystansem do tego podchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie kupiłabym chińskich kosmetyków, natomiast pędzle wydają się być porządnie wykonane, do tego są ładne. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Eyelinery wyglądają naprawdę fajnie. Ta czerń jest świetna :) Na dodatek pędzelki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo pomadki od razu wpadły mi mów oko ♡♡ piękne ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne kolory, jakos się boje tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jakie urocze pędzelki! I mówi to osoba, która nienawidzi różu haha :D Wizualnie to eyelinery mnie zmiotły, co za czerń WOW :O

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wiem co napiszac kurka jego mac, ale masz cuda! Paletka fajna i tej eyelinerctez mnie kusi 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pomadki do mnie przemawiają ♡♡♡ Boskie kolory ♡♡ a i pędzelki mają bardzo piękny design :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda, ale ja jestem bojdupa i boje się zamawiać tam kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paleta korektorów to zło. Lepiej już zainwestować w jeden a Dory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory szminek mega;) Podkład i eyelinery jak dla mnie, do brwi już niekoniecznie, bo nie używam:)ale całkiem sporo tych drobiazgów, bez których kobiecie jest ciężko;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi sie bardzo spodobały pomadki są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna paletka i pomadka też w moim guście 💄❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy skusiłabym się na kosmetyki chińskie ale na pędzle jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ile cudowności ,pomadki maja cudowne odcienie , czuję się bardzo zachęcona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczojebny róż jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawi mnie ta paletka do konturowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)