s

s

środa, 1 marca 2017

Ciekawa alternatywa sztucznych rzęs - LashVolution

Piękne, długie i gęste rzęsy to marzenie wielu kobiet, dlatego też wiele z nich praktykuje przyczepianie sztucznych rzęs, ale jak uzyskać efekt WOW bez wydawania fortuny na wizyty u kosmetyczki?

Otóż na rynku można spotkać wiele firm, oferujących odżywki na porost rzęs.
Do tej pory podchodziłam do tego sceptycznie, ponieważ wachlarz cenowy zaczynał się już nawet od 10 zł.

Dzięki firmie LashVolution mam możliwość przetestowania ich produktu, którym jest serum do rzęs, które ma za zadanie sprawić, że nasze spojrzenie oczaruje mężczyzn, a u kobiet wzbudzi zazdrość.
Preparat dostałam w fajnym opakowaniu, które wypełnione było w środku papierowymi 'wiórkami'.

LashVolution, odżywka do rzęs


LashVolution, odżywka do rzęs

Badania wykazały, że aż 90% kobiet, które stosowało ich odżywkę zauważyło wzrost rzęs.

Producent zapewnia, że:
- Pierwsze efekty używania można zauważyć już po 14 dniach,
- Maksymalny efekt uzyskamy po 4 miesiącach stosowania,
- Efekty będą bardziej widoczne niż przy sztucznych rzęsach (tego jestem najciekawsza).

Odżywka jest przyjazna dla organizmu, ponieważ zawiera organiczne składniki takie jak:
Peptydy i substancje aktywne
Niacynę i ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej
Wyciąg z zielonej herbaty
Ekstrakt z rumianku

Preparat nie powinien spowodować skutków ubocznych, co zweryfikuje w czasie stosowania.
Pierwsze efekty pokażę Wam już za miesiąc.

35 komentarzy:

  1. Jej, fajna sprawa :) chętnie wypróbuje :)
    zapraszam do mnie, fajny konkurs www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę odzywkę i dała efekty, ale słyszałam sporo opinii, że uczula, a oczy po niej sa spuchnięte.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie polecam, niestety już mi się kończy. Rzęsy dłuższe, gęstsze i nie wypadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie tak będzie :)

      Usuń
  4. Ciekawy produkt, świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zaczęłam testowanie LashVolution. Nie mogę się doczekać pierwszych efektów. Świetnie napisane 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi ta odżywka, jedna u mnie wywołała uczulenie okrutne i dostałam odszkodowanie, bo pogorszył mi się wzrok. Nie wiem czy chcę ryzykować, ale jak paczę na moje rzęsy to.... eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko przez ten kanon tych sztucznych rzęs :P

      Usuń
  7. właśnie zaczynam testowanie, zobaczymy jaki będa efekty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem Twojej opinii na temat tego kosmetyku :) Słyszałam o nim wiele złego, ale.. przecież każda z nas jest inna i to co jednym szkodzi, dla innych jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, dlatego zobaczę jak wypadnie u mnie :)

      Usuń
  9. Swego czasu stosowałam inny rodzaj odżywki. Efekt był rewelacyjny. Życzę tego samego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję że u mnie efekt będzie ten sam :)

      Usuń
  10. Czekam na relację i zyczę milego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponoć mam ładne rzęsy. Mimo wszystko chętnie wypróbuję.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała mieć długie.. Ale niestety natura mi poskąpiła :D

      Usuń
  12. Ciekawi mnie to serum, ponoć w marcu ma być w shinybox ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie ciekawia efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli nie ma leku na jaskrę - bimatoprostu to się na niego skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam swoje naturalne dosyć długie więc wystarczy dobry tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie uzywalam takich wynalazkow a szczerze mowiac przydalyby sie dluzsze. Chociaz tusz mi wydluza. Ciekawa jestem jaki bedzie efekt u Ciebie ☺ bede czekac z niecierpliwoscia 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego testowania i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)