s

s

poniedziałek, 6 marca 2017

Haul: Chińskie strony zakupowe

Po dłuższym czasie przyszedł czas na dalszy haul zakupowy, jaki udało mi się ostatnio zrobić.
Na tapetę wrzucę Chińskie portale zakupowe takie jak:  Zaful, Dresslily, Rosewholesale.
Współpraca z Chińskimi sklepami jest prostsza niż się wydaje.

Ale nie będą to tylko ciuchy dla mnie, ale także również dla mojego mężczyzny, więc bez zbędnego gadania przejdę do rzeczy.

W pierwszej kolejności pokaże Wam bluzy, jakie sprawiłam swojej miłości.
Nie są one tak grube, jak się wydają, ale w sam raz na wiosnę czy też na zimne letnie wieczory.
Podkreślę jeszcze, tylko żebyście dokładnie sprawdzali rozmiary, ponieważ mój chłopak nosi Polski rozmiar M, z chińskich stron zamówiłam rozmiar L i powiem szczerze, że są na styk, przydałoby się XL.

IZZUMI Paneled Raglan Sleeve Drawstring Hoodie

IZZUMI Paneled Raglan Sleeve Drawstring Hoodie, ciuchy z chińskich stron
IZZUMI Paneled Raglan Sleeve Drawstring Hoodie, ciuchy z chińskich stron
                                                                                 Klik

Kangaroo Pocket Color Block Pullover Hoodie

Kangaroo Pocket Color Block Pullover Hoodie, ciuchy z chińskich stron Kangaroo Pocket Color Block Pullover Hoodie, ciuchy z chińskich stron

A teraz pora na mnie:

Raglan Sleeves Camo Print Asymmetric T-Shirt
Wybrałam dla siebie czarną bluzkę, z rękawami moro. Jest ona ze śliskiego materiału, niestety nie wiem jakiego, ponieważ nie ma przy niej przyszytej metki ze składem. Jedno co udało mi się zauważyć to, że jest podatna na siepanie się i przyczepianie do niej wszystkiego.
Raglan Sleeves Camo Print Asymmetric T-Shirt, ciuchy z chińskich stronRaglan Sleeves Camo Print Asymmetric T-Shirt, ciuchy z chińskich stronRaglan Sleeves Camo Print Asymmetric T-Shirt, ciuchy z chińskich stron


Cold Shoulder Lace Splicing T-Shirt
Kolejną zdobyczą jest piękna, różowa bluzka, z dziurami na rękawach obszytymi koronką. Myślę, że jest ona nieco inna niż dostępne w tej chwili bluzki na Polski rynku, choć mogę się mylić. Będzie ona idealna na ciepłe dni. Nosi się ją dobrze, jest wygodna.

Cold Shoulder Lace Splicing T-Shirt, ciuchy z chińskich stron 

Cold Shoulder Lace Splicing T-Shirt, ciuchy z chińskich stron
                                                                                   Klik


Openwork V Neck Blouse
Oczywiście nie mogło zabraknąć również bluzki koszulowej, w kolorze pudrowego różu.
Niestety jest ona bardzo podatna na zagniecenia, jak i mam problem z jej dekoltem, ponieważ najzwyczajniej na świecie wypycha mi na zewnątrz piersi. Nawet nie wiecie, ile trudu przyniosło mi trzymanie ich 'na miejscu' na czas robienia zdjęć.
Openwork V Neck Blouse, ciuchy z chińskich stron                     Openwork V Neck Blouse, ciuchy z chińskich stron
 Klik


Sport Round Silicone Watch - White
I na sam koniec dodatek, którego nie mogło zabraknąć, czyli zegarek. Wybrałam go jak zwykle w kolorze białym, jest on wykonany z gumy. Nadaje stylizacji troszkę sportowego stylu.

Sport Round Silicone Watch - White, biały zegarek, gumowy zegarek 

Sport Round Silicone Watch - White, biały zegarek, gumowy zegarek 

Sport Round Silicone Watch - White, biały zegarek, gumowy zegarek
Klik

Dla przypomnienia:
Bluza męska: Klik
Bluza męska: Klik
Bluzka z rękawami moro: Klik
Różowa bluzka z koronką na rękawach: Klik
Bluza koszulowa: Klik
Zegarek: Klik

31 komentarzy:

  1. te bluzy męskie są genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek wygląda świetnie :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza meska bluza swietna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy Mamy identyczna bluzę jak pierwsza na zdjęciu i osobiście jestem z niej mocno zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta różowa bluezeczka jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane zakupy! Mam ten biały zegatek, nawet w tej chwilj na ręce! :D
    ZZapraszam do wspólnej obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi niestety nic w oko nie wpadło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój mężczyzna musi być zadowolony! Heh
    Mojemu by sie spodobały, muszę bliżej im sie przyjrzeć.
    A co do bluzeczkę, to ta koszulowa podoba mi sie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie sie obkupila Ty 😜😁 bluzy meskie super kolory. Nastepnym razem i mojemu zamowie 😄 widze ze u Was cieolutko bylo to akuratna pogoda do zdjec 😙

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne rzeczy :) a z rozmiarówką masz rację- trzeba bardzo uważać i dokładnie się mierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy, poklikałam w linki :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zakupy, chociaż zupełnie nie w moim stylu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ta bluza z rękawkami moro <3
    Poklikane :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek <3 Dobre łowy zakupowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta różowa bluzka

    OdpowiedzUsuń
  16. piekna ta rózowa bluzka, tylko faktycznie cos nie tak z dekoldem.

    OdpowiedzUsuń
  17. oo..
    nawet nie wiedziałam, że są tam ubrania dla mężczyzn, super bluza. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy post - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne rzeczy wybrałaś. Chociaż różowego nie lubię za bardzo tak mnie zauroczyła bluzeczka z koronką na rękawach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza z rękawami moro i zegarek bardzo mi się podobają :)
    Super zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  20. Męska bluza nr 1 świetna, jak i damska ostatnia - świetne!


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne ciuszki ! Bardzo mi się spodobał zegarek ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. To, że chińskie nie znaczy, że gorsze - tak samo w przypadku lumpeksu!

    OdpowiedzUsuń
  23. bluzy męskie bardzo fajne;)
    a bluzka z koronkowymi wycięciami łał!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi sie zegarek osobiście bardzo bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ciuszki ;) Mojemu mężowi by się spodobały te bluzy ;)
    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta czarna bluzka z moro rękawami jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)