poniedziałek, 20 marca 2017

Haul zakupowy: Rosegal

Czas na kolejny haul zakupowy, tym razem sklepem, w którym buszowałam był Rosegal.

Chic Bowknot Paisley Print Splicing Women's Bikini Set
Jako że zbliża się lato, czyli czas wakacji, upałów i opalania, postanowiłam pomału wzbogacać moją garderobę w stroje kąpielowe. Nigdy wcześniej nie kupowałam ich przez internet, dlatego też bałam się podwójnie. Raz - jakości wykonania, dwa - dobrania odpowiedniego rozmiaru.
Z rozmiarówką w tym przypadku jest gorzej niż na przykład z bluzkami, bo jednak stanik nie może odstawać, ani być za ścisły, to samo tyczy się majtek.  Dlatego też wybrałam na próbę tylko jeden strój kąpielowy.
Jeśli chodzi o rozmiar, to trafiłam w dziesiątkę. Nigdzie nie odstaje, dobrze się trzyma. Jeśli mogłabym coś zmienić to dołożyłabym mu jedynie push up, ponieważ wiadomo, niektórym natura poskąpiła tu i tam :)
Z tyłu nie ma natomiast normalnego zapięcia, lecz jest wiązany, co w moim wypadku się sprawdza doskonale, ponieważ mogę sama dobrać sobie ścisłość stanika.
Chic Bowknot Paisley Print Splicing Women'sBikini Set zdjęcia photo blog rosegal
Gray One Pocket Floral Splicing T-shirt
Bluzka jest rewelacyjna, bardzo mi się podoba, jest dobrze wykonana. Niestety wzięłam za mały rozmiar :( Następnym razem na pewno wezmę taką, tylko większą. Jest na prawdę warta swojej ceny i jest to chyba najlepsza bluzka jaką udało mi się tam zamówić.
                
                                                                               KLIK


Palette Natural Eye Makeup Light Ten Colors Eye Shadows

Przejdźmy teraz do kosmetyków, moim pierwszym łupem z tej dziedziny stała się paletka cieni.
Posiada ona wszystkie kolory, które są mi najbardziej 'przydatne' i uniwersalne.
Pierwszym co mnie zadziwiło, było to, że cienie wyglądają pięknie także na skórze, może bardzo daleko im do profesjonalnych cieni, z czym się nie kłócę, ale myślę, że mi jak najbardziej wystarczą.
Palette Natural Eye Makeup Light Ten Colors Eye Shadows, paleta cieni, rosegal, blog

Palette Natural Eye Makeup Light Ten Colors Eye Shadows, paleta cieni, rosegal, blog
KLIK

10 Colours Blush Palette - Red
Drugim łupem kosmetycznym jest zaś paletka róży do policzków. Mają tak obłędne kolory, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie.
10 Colours Blush Palette - Red, paleta róży, rosegal, blog
 
10 Colours Blush Palette - Red, paleta róży, rosegal, blog
KLIK

Cat Ears Design Makeup Headband
No i na sam koniec gadżet, na który polowałam od dłuższego czasu, a mianowicie opaska z kocimi uszami, która swoje zastosowanie ma w chwili robienia make up'u bądź zabiegów kosmetycznych na twarzy. Czemu? A no temu, że gdy robimy sobie makijaż bądź nakładamy kremy lub maseczki, to nasze włosy lubią spadać na twarz i mazać się we wszystkim. Do tej pory używałam spinek 'wsuwek' niestety włosy lubiły z nich wychodzić. Jest to dla mnie więc bardzo przydatna rzecz.
Cat Ears Design Makeup Headband, rosegal, blog
KLIK

Dla przypomnienia:
Kostium kąpielowy: Klik
Bluzka: Klik
Paletka cieni: Klik
Paletka róży: Klik
Kocie uszy: Klik

43 komentarze:

  1. Piekna paleta do oczy :) I piekne imie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój!
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. paletkę róży użwałabym jako cienie :)
    piękny strój :) poklikane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można i tak, tylko gdzie ja w różowym.. :D

      Usuń
  4. Śliczny kostium, no ale brak push upka to niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam, że nad morzem i tak mnie nikt nie zna :D

      Usuń
  5. ja jestem ciekawa różu do policzków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne cienie az.kusza a stron rewelacyjny ta opaska tez fakowa🙂super bedziez wygladac

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój kąpielowy przypadł mi do gustu. Słodki, jeszcze ten kolor! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka róży naprawdę zachęca, do kupna. Jeśli chodzi o opaskę, mega mi się podoba, na pewno sprawdzi się na 10 :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój faworyt to kostium. Piękny! A paletka też niczego sobie :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  10. strój jest piękny :) ja również nigdy nie zamawiałam kostiumu przez internet i nie wiem, czy poradziłabym sobie z wyborem rozmiaru :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyś widziała mnie jak próbowałam złapać te rozmiary.. śmiech na sali :D

      Usuń
  11. Super strój, ja osobiście bałabym się o rozmiar. A paletka róży mega urocza, chętnie bym się na nią skusiła!:)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mierzyć, mierzyć i jeszcze raz mierzyć :d

      Usuń
  12. Też kupiłam te uszy, sprawdzaja sie mega;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny strój <3
    Niestety mnie Bozia nie obdarowała biustem, który można godnie pokazać ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Strój wymiata, super kolor, bardzo mi się podoba. PS: mnie natura też słabo obdarzyla tu i tam 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, przynajmniej nie jest nudno na świecie :D wole to niż cycki po pas :D

      Usuń
  15. strój idealny! :)
    maska też! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że udalo Ci się trafić z rozmiarem stroju, bo jak wiadomo trochę z tym ciężko, przynjamniej u mnie, bo ja zawsze muszę mierzyć :P
    paletka cieni do powiek piękna <3

    12,22$, 4,52$, 5,46$, + opaska
    mogę prosić o to samo ?
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta paleta róży, bardzo przypomina mi tę ze Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi osobiście podoba sie bardzo strój w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy sobie wybrałaś:) kostium piękny, bardzo ładne kolorki! No i ta obłędna paletka rozum do policzków...ciekawa jestem jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie polecam kosmetkyków z chińskich stron.

    OdpowiedzUsuń
  21. OOO! Wreszcie są te świetne uszy! Strój i bluzeczka też piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor stroju kąpielowego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)