piątek, 24 marca 2017

Haul zakupowy: Rosewholesale

Dziś przychodzę do Was z nowym haulem zakupowym Rosewholesale.

Na sam początek w oko wpadła mi czarna kopertówka, do ręki, Jest ona wykonana z materiału skóropodobnego, w wytłoczone małe cętki. Będzie idealnym dodatkiem do sukienki.
W środku ma otwartą przestrzeń, z małą kieszonką na suwak u boku.

Kolejnym dodatkiem do stylizacji, jaki wybrałam były oczywiście okulary, okulary w kocim stylu. Mają czarne ramki, a kocie oczka są koloru złotego. Są one niesamowite, bardzo mi się podobają. Czemu? Bo są przede wszystkim inne, co wyróżnia je z tłumu, czyli coś, co kocham.

No i na sam koniec nie mogło przecież zabraknąć kosmetyku, a jest nim kolejna paletka. Ma ona dość duże 'oczka' niż inne, jakie udało mi się do tej pory mieć. Jest ona w postaci 'sypkiej', czego nie wiedziałam, ale jestem zadowolona, że mogę przetestować coś innego.


Dla przypomnienia:
Torebka: Klik
Okulary: Klik
Paletka: Klik

To już wszystko na dziś, pamiętajcie o zostawieniu klików i czekajcie na kolejne haule.

19 komentarzy:

  1. Mam podobne okularki, zamawiałam już 3 pary! Paletka też kusi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że jesteś miłośniczką okularów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadasz w uzależnienie z tymi okularami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary bardzo mi się podobają , sama bym sobie kupiła :)

    http://dori98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka bardzo ciekawa, chociaż ja jednak wolę większe :D Poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia torby "od środka".

    OdpowiedzUsuń
  7. Omatkoicorko też chce te okulary ❤❤❤ super wybrałaś rzeczy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj znowu zame cudeńka!
    Kusisz Kochana, kusisz!
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie są te okulary <3
    Ciekawa jestem jak się w nich prezentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy, te okulary maja to coś

    OdpowiedzUsuń
  11. Okularki - pierwsza klasa! A ta paletka...? WOW! Przecudna również ^^ Całe zamówienie bardzo nam się podoba :) Czekamy na kolejne! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Okulary są świetne! Bardzo mi się podobają. Ostatnio również przyszły do mnie okulary, ale jedna para to chyba dla mnie za mało :D Chcę więcej :D

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)