s

s

piątek, 10 marca 2017

Mój prezent na Dzień Mężczyzny: Spersonalizowany portfel

Ostatnio obchodziłyśmy Dzień Kobiet, z uśmiechem na twarzy przyjmowałyśmy kwiaty i słodkie upominki. Ale czy każda z nas pamięta, że dziś 10 Marca obchodzimy dzień mężczyzn?

Niech i te nasze pokraki mają coś dla siebie. Tylko co? Kwiatów wiadomo nie kupimy i tu zaczyna się problem...
Na szczęście z pomocą przychodzi nam sklep https://mygiftdna.pl, który w swojej ofercie ma mnóstwo upominków, na tą jak i na inną okazję. Gdy weszłam tam to szczerze zgłupiałam, chciałam wziąć wszystko, ale wiadomo, milionerką jeszcze nie jestem, z podkreśleniem słowa 'jeszcze'.

Wybrałam dla mojego faceta skórzany portfel, ale nie taki zwykły portfel. Jest on spersonalizowany, ponieważ posiada grawer inicjałów, co czyni go unikatowym.
Spersonalizowany portfel, prezent dla mężczyzny, grawerowany portfel, mygiftdna.pl
Bardzo bałam się chwili otrzymania, a konkretniej tego że będzie on znacznie gorszej jakości niż ukazywały zdjęcia. Na szczęście kamień spadł mi z serca. Grawer został bardzo precyzyjnie wykonany. Cały portfel jest solidny, dopracowany, nie mam się do czego doczepić. Skóra jest bardzo miła w dotyku, nie posiada zagnieceń, wgnieceń czy tego typu skaz.
Spersonalizowany portfel, prezent dla mężczyzny, grawerowany portfel, mygiftdna.pl
Został on zapakowany w ładne drewniane pudełko, co czyni całość jeszcze bardziej elegancką.
Spersonalizowany portfel, prezent dla mężczyzny, grawerowany portfel, mygiftdna.pl
Posiada on kieszonkę na bilon, banknoty, karty kredytowe jak i na dokumenty, nadmienię tylko, że nie jest to taka jasna sprawa, zdarzyło mi się jak i moim znajomym kupić portfel przez internet nie posiadający kieszonki na bilon.

Jest on bardzo poręcznych kształtów, bez problemu mieści się do kieszeni, a przecież pamiętajmy, że mężczyźni zwykle nie noszą torebek (dlatego ja mam portfel wielkości kosmetyczki).
Spersonalizowany portfel, prezent dla mężczyzny, grawerowany portfel, mygiftdna.pl 
Spersonalizowany portfel, prezent dla mężczyzny, grawerowany portfel, mygiftdna.pl

Spersonalizowany portfel, prezent dla mężczyzny, grawerowany portfel, mygiftdna.pl
Podsumowując nie zawiodłam się, wręcz jestem bardzo zadowolona. Prezent jest jak najbardziej udany, nie będę płakać ze wstydu wręczając go jak już bywało nie raz.
Bardzo lubię takie spersonalizowane przedmioty, ponieważ dzięki nim jesteśmy w stanie choć trochę wyróżniać się z tłumu i daje to wrażenie, że daliśmy z siebie trochę więcej niż pójście do sklepu i kupienie pierwszej lepszej rzeczy.
A Wy jakie macie pomysły na Dzień Mężczyzny?

44 komentarze:

  1. No proszę wpadłam na taki sam pomysł jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent :) Jednak ja nie obchodzę tego dnia :) Jest dzień chłopca i nie wiem od kiedy nagle mamy dzień mężczyzn 10marca :) Ale fajnie, że Ty obchodzisz ten dzień i chcesz podarować coś swojemu partnerowi :)

    Pozdrawiam, Podkowaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki bardzo normalny, w stylu mojego męża, on też takie lubi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te facety to takie są, bez żadnych udziwnień ;D

      Usuń
  4. świetny pomysł, muszę koniecznie zaglądnąć na ta stronę. Może i ja znajdę coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Portfel dla faceta to prezent numer jeden.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak najbardziej praktyczny zważywszy, że ostatnio mu się popsuł :)

      Usuń
  6. Wygląda super :) Żałuję, że na stronie nie ma damskich portfelów... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale podejrzewam, że kobiety są za bardzo wymagające i na 3 sztukach do wyboru by się nie skończyło :)

      Usuń
  7. fajny portfel, typowy dla mojego męża :D

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią sama kupiłabym taki mojemu lubemu, ale dostał portfel na urodziny :D i póki co dobrze mu służy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz troche załuje, że sama nie wzielam takiego spersonalizowanego, bo fajnie wyglada. ale moj zadowolony, jedynie do czego sie przyczepił to to, ze nie ma zapięcia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapięcia nie ma, ale w gruncie rzeczy dobrze się trzyma zamknięty :D
      No chyba że nawkładasz gruby plik pieniędzy-co mojemu się nie zdarza :D

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten portfel. Kiedyś kupiłam swojemu na prezent portfel skórzany i dość długo mu posłużył. Najgorzej jest zazwyczaj z tą kieszonką na drobne monety, zazwyczaj to właśnie ona się rozwala jako pierwsza. Wygląda obiecująco w tym przypadku, wiec muszę się rozejrzeć za tym portfelem na następną okazję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest wiesz, dla typowego faceta co nosi tylko banknoty bądź karty :D

      Usuń
  11. Całkiem ciekawy pomysł, bo przynajmniej widać, że prezent był przemyślany i skierowany dla konkretnej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto pamiętać , że portfel daruje się WYŁĄCZNIE z kasą w środku.Może to być drobny banknot albo jakiś bilon , ale musi być . Inaczej efekt jest przeciwny do zamierzonego i portfel pozostanie zawsze pusty. Oczywiście możecie nie wierzyć...:>
    pozd
    bm
    ................................
    https://bigmarkk.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nawet o tym nie wiedziałam.
      Wrzucę mu ze 2 złote i niech ma :D

      Usuń
  13. Bardzo ładny portfel z pewnością Twój mężczyzna jest zadowolony.
    Praktyczny prezent.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za poradę..szukam prezentu dla brata na urodziny. To jest to, co mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem fanką spersonalizowanych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlozylas grosza na szczescie? Zarypisty jest!!!! A z dedykacja to juz calosc piekna! No swietny prezent naprawde 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu ja nie wpadłam na taki pomysł ... Tylko znów poszłam na łatwiznę i sięgnęłam po perfumy :D Ale może na przyszły rok pomyślę o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówią, że facetowi nie daje się portfela :P Ale to stare zabobony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje się, tylko trzeba włożyć pieniążek co by zawsze pieniądze w nim były ^^

      Usuń
  19. My nie obchodzimy ani dnia kobiet ani dnia mężczyzn. Mój mąż niby ma portfel ale w ogóle go nie nosi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny portfel,twój facet napewno zadowolony 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny prezent. Ja swojemu dałam bryloczek do kluczy i słodkości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)