sobota, 11 marca 2017

Moja obudowa na telefon: trendmania.pl

Dzisiaj przychodzę do Was z pewnym cudem, a jest nim obudowa na telefon.
Mój telefon aktualnie przechodzi kryzys wieku średniego, więc obudowa będzie idealnym rozwiązaniem na zakrycie jego niedoskonałości powstałych z moim impulsywnym traktowaniem, jak i zabezpieczy go na przyszłość przed pogorszeniem stanu.
Obudowy z nadrukiem dostępne za 39,99 zł na trendmania.pl

Po wejściu na stronę sklepu moim oczom ukazał się wachlarz najróżniejszych cudeniek. 
Długi czas zajęło mi wybranie tej jedynej, aż wreszcie nastała ta chwila, gdy zobaczyłam i już wiedziałam, że tylko ją chce mieć. Posiada ona moje ulubione kolory, błękit połączony z różem, 
Obudowa ta jest zrobiona z twardego materiału sztucznego, posiada oczywiście wszystkie wycięcia potrzebne mu do swobodnego użytkowania. Dużym, jak i nie największym plusem jest to, że gdy ją założyłam, to nie byłam w stanie jej tak łatwo zdjąć, co przy typowych chińskich obudowach za 5 zł nie miało racji bytu.



Muszę powiedzieć, że się zakochałam, to był jak najbardziej strzał w dziesiątkę. 


Kup na trendmania.pl
 

48 komentarzy:

  1. o jaka ładna, subtelna obudowa! ja mam bzika na tym punkcie :D w ogóle mam gadżetowego bzika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. także zaczęłam współpracę z tą firmą :) u mnie również znajdziesz recenzję :D http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór! Musze zobaczyć, czy mają coś na mój model, bo trudno mi gdziekolwiek dobrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory i także jestem w stanie polecić ten sklep. Ma świetny asortyment

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys bylo mi to obojetne ale jak widze takie cuda to az chce sue je miec!!!! Piekna kobieca obudowa 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. wybrałąś piekny wzór.Mnie od razu skojarzył się z babcinymi serwetkami robionymi na szydełku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi z tymi kolorowankami dla dorosłych :)

      Usuń
  7. Ojej to obudowa jest przepiękna! Chyba rozejrzę się za czymś dla Ciebie, bo teraz taki smutny mi się wydaje ten mój czarny telefon. A obudowa jest po prostu ozdobą, czy ma funkcje ochronne? Ja teraz używam specjalnej, dzięki czemu, gdy telefon spadł mi na beton nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabezpiecza telefon przed uderzeniem, wilgocią, kurzem i zabrudzeniem :)

      Usuń
  8. Bardzo ładna obudowa! Muszę się rozejrzeć za jakąś do mojego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że na zwykłe telefony już nie robią :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Mój telefon aktualnie przechodzi kryzys wieku średniego" - ciekawi mnie, ile lat musi mieć telefon, żeby można było tak o nim powiedzieć? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ze 3,5 roku :D w Tobie dzisiejszych srajfonów to dużo :D

      Usuń
  11. Bardzo kobieca i widać, że dobrze wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo dobry gust. Obudowa bardzo mi się podoba
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana ja bym wybrała taka samą jest piękna !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta obudowa, nowoczesne medium jakim jest telefon, babcina koronka. Nie obraź się za "babciną" ale mam takie piękne koronki po babci, a do tego ten kobiecy kolor :) Chyba zapoluję na taką. Jednak wybiorę w kolorze niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi czas wyszukiwania i jest, udało się znaleźć tą pięknotę :)

      Usuń
  15. Śliczna obudowa :-)Mi też by się coś takiego przydało bo ostatnio mi szybka pękła:-( A telefonu nie zmienie :-) Mam do niego sentyment :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta obudowa :) idealna na wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna obudowa i fajnie się komponuje z resztą elementów na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obudowa prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie się preentuje. Ja jednak wolę "kabury"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)