poniedziałek, 13 marca 2017

VABUN, czyli męskie perfumy od Radosława Majdana

Chyba nie jestem jedyną kobietą, która uwielbia, gdy mężczyzna jest zadbany i pięknie pachnie,
zapach pobudza nasze zmysły, jak i pożądanie.

Zdecydowanie jest to bardzo przyjemne zjawisko, które ma wpływ na pewne aspekty naszego życia,
o ile lepiej postrzegamy osobę, która ładnie pachnie, niż ta, która nie pachnie lub pachnie brzydko.
Ile razy każda z nas uśmiechnęła się pod nosem, gdy poczułyśmy piękną woń mijającego nas mężczyzny?

Dziś przedstawię Wam właśnie taką markę, markę która tworzy męskie perfumy pobudzające w nas kobietach zmysłowe odczucia.
Vabun blog, perfumy vabun opinie, perfumy vabun, Radosław majdan perfumy, radosław majdan, Perfumy Vabun Gold, Perfumy Vabun Sport, Perfumowany żel pod prysznic Vabun Sport, opinie, recenzja, perfumy dla mężczyzny, zapach dla mężczyzny, piękny, zmysłowy, który zapach, jakie perfumy, męskie perfumy
Słowo Vabun oznacza złotego jastrzębia, czyli indiańskiego odpowiednika byka - znaku zodiaku Radosława Majdana. Jest on zafascynowany kulturą indiańską, dlatego też nazwa jego perfum do niej nawiązuje.
,,Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się eksperymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla mężczyzny, który jest pewny siebie i ma własne zdanie.''
Czyli inaczej mówiąc mężczyzna Vabun to mężczyzna idealny, przynajmniej dla mnie.

Vabun blog, perfumy vabun opinie, perfumy vabun, Radosław majdan perfumy, radosław majdan, Perfumy Vabun Gold, Perfumy Vabun Sport, Perfumowany żel pod prysznic Vabun Sport, opinie, recenzja, perfumy dla mężczyzny, zapach dla mężczyzny, piękny, zmysłowy, któy zapach, jakie perfumy, męskie perfumy
Perfumy Vabun Gold
Bardzo zdecydowany i wyrazisty zapach, a to wszystko sprawiają nuty zapachowe piżmy, wanilii, tonki, kwiatu pomarańczy, świeżych owoców, cynamonu, mięty oraz gałki muszkatołowej. Pasuje idealnie na jakieś większe wyjścia. Jak widać, ma on bardzo eleganckie opakowanie, dzięki czemu nadają się idealnie na prezent. Zapach ten z całego zestawu przypadł mi najbardziej do gustu, chociaż zdania są podzielone.

Vabun blog, perfumy vabun opinie, perfumy vabun, Radosław majdan perfumy, radosław majdan, Perfumy Vabun Gold, Perfumy Vabun Sport, Perfumowany żel pod prysznic Vabun Sport, opinie, recenzja, perfumy dla mężczyzny, zapach dla mężczyzny, piękny, zmysłowy, któy zapach, jakie perfumy, męskie perfumyPerfumy Vabun Sport 
Jest to moim zdaniem zapach bardzo uniwersalny, taki na codzienny dzień, dla każdego faceta, ładnie pachnie, ale też nie wyróżnia się niczym. Jego nuty zapachowe to: kardamon, drzewo sandałowe, piżmo oraz ambra. Na opakowaniu widnieje zdjęcie samego Radosława!

Vabun blog, perfumy vabun opinie, perfumy vabun, Radosław majdan perfumy, radosław majdan, Perfumy Vabun Gold, Perfumy Vabun Sport, Perfumowany żel pod prysznic Vabun Sport, opinie, recenzja, perfumy dla mężczyzny, zapach dla mężczyzny, piękny, zmysłowy, któy zapach, jakie perfumy, męskie perfumy
Perfumowany żel pod prysznic Vabun Sport
Jest to żelowa alternatywa perfum, tak jak i perfumy z tej serii nadaje się do użytku codziennego, zostawia na skórze przyjemny, subtelny zapach. lekko nawilża skórę, nie podrażnia, dobrze myje.

Podsumowanie:
Obie serie męskich perfum długo trzymają się na skórze, nie podrażniają swym zapachem nosa, nie kąsają.
Myślę, że będą dobrym wyborem dla mężczyzny. Zarówno w pierwszej wersji Perfum Vabun Gold dla eleganckiego na oficjalne wyjścia, jak i w wersji PerfumVabun Sport dla normalnego, zwyczajnego dnia.


58 komentarzy:

  1. Nie spodziewam się fajerwerków, ale z ciekawości może sprawdzę jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Także mamy ten zestaw :D i wraz z moim mężczyzną mamy podzielone zdania na ten temat :D Ale uważam, że i jedne i drugie są rewelacyjne i po " wyczerpaniu zapasów " chyba znów po nie sięgniemy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mojego tego wyczerpanie zapasów to potrwa z rok :d

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze z tymi perfumami styczności. Mój facet musiałby najpierw sam powąchać i stwierdzić, czy jest to jego zapach czy też nie (wybredny jest)! Bo ja sądząc już po kilku recenzjach, przynajmniej z jednego z tych zapachów byłabym zadowolona:) oczywiście gdyby tak pachniał mój mężczyzna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zwolenniczką pierw wąchania, potem kupowania, dlatego nie kupuje nic z katalogów wysyłkowych typu Avon czy Oriflame :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tych zapachów. Tak wiele pozytywnych opinii słyszę o nich, że chyba musze zakupić mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zawsze sceptycznie nastawiona do perfum sygnowanych imieniem i nazwiskiem celebrytów. Zazwyczaj są to pachnidła niewyszukane dla masy. Ja wolę coś bardziej szykownego. Nie jest to jednak powód, by nie przetestować zapachu od Radka na moim facecie. 😄 PS Z góry za to przepraszam, no ale muszę (taka moja natura) - bynajmniej to nie to samo, co przynajmniej. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w takim razie Vabum gold przypadł by Ci do gustu :P

      Usuń
  6. Obdarowałam swojego faceta każdym zapachem perfum Radosława Majdana i jest z nich bardzo zadowolony. Mi również bardzo podobają się te zapachy i czekam na linię perfum dla Kobiet. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam, jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  7. Słyszałam o nich ale jakoś mnie nie zachęcają do kupienia... Wiem, że mój Maż by ich nie używał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, każdy lubi co innego i dlatego ten świat jest taki piękny bo różnorodny :)

      Usuń
  8. bardzo ciekawią mnie te zapachy. Chciałabym mieć taką współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te perfumy. Długo się trzymają i maja piękny zapach. Bardzo mi się podoBaja i Lubie jak moja mężczyzna pachnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że czarna wersja spodobałaby się mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może akurat byłby zaskok i wybrałby złote :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. No szkoda, że nie mogę Ci przesłać zapachu przez internet :)

      Usuń
  12. Mój nie lubi pachnideł, uważa, że jego naturalny zapach jest najpiękniejszym z możliwych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak uwielbiam męskie zapachy ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne opakowania :) proste, ale przyciągają uwagę. moj woli edycję sport niż gold.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój maż uwielbia te perfumy i dodatkowo ma zele :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarny wymiata bo gold to nie jest raczej na codzienne okazje ❤ pieknie pachna. Tez je mamy 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie napisany wstęp :-) Na to głównie zwróciłam uwagę, z racji zawodu ;-)Prezentowanych zapachów nie znam, więc się nie wypowiem. Ale Twoja reklama z pewnością jest zachęcająca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będziesz miała tą przyjemność :)

      Usuń
  18. Jak zobaczyłem wpis że majdan ma swoje perfumy to musiałem to przeczytać :) taki polski beckham, tylko czy to się sprzeda...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa czy mój by się zdecydował na te perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam czy by się zdecydował, mówisz mu że ma się psikać i tyle :D

      Usuń
  20. Jestem ciekawa jak pachną w "realu". Opis niestety mało mówi.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, tyle ile mogłam tyle napisałam, nie przekażę Ci zapachu poprzez pisanie :)

      Usuń
  21. Jestem bardzo ciekawa jak preparatowi pachną 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. No ciekawe, bardzo kuszą ale mój to jest wybredny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, mówisz mu że ma się psikać i tyle :D

      Usuń
  23. Akurat złotej wersji nie znamy ale tą sport i classic mamy. Podobają mi się za trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te produkty podbijają ostatnio serca kobiet :')

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)