s

s

wtorek, 21 marca 2017

WAX PILOMAX, czyli relaks dla włosów

Wczoraj był pierwszy dzień wiosny, a co za tym idzie, natura rozkwita po zimie. 
Pora na to, żebyśmy i my odżyli, ale jak? 
Zadbajmy o nasze włosy, zróbmy im głębokie oczyszczanie. 
Miałam okazję przetestować dwa produkty do oczyszczania i regeneracji włosów od PILOMAX.
głębokie oczyszczanie skóry głowy i włosów Pilomax, maska Kamilla
Po ciężkich środkach do stylizacji włosów, na naszych włosach pozostają okropne sylikony i inne chemiczne substancje. Nie zdajemy sobie nawet z tego sprawy, ale naprzeciw nam wychodzi szampon głęboko oczyszczający do włosów oraz skóry głowy PURE WAX.
głębokie oczyszczanie skóry głowy i włosów Pilomax, Szampon Pure Max
głębokie oczyszczanie skóry głowy i włosów Pilomax, Szampon Pure Max

Zacznijmy od składu:
Zawiera pantenol (Panthenol), Piroctone Olamine i wyciąg z aloesu (Aloe Barbadensis Leaf Juice)

Nie zawiera parabenów, silikonów, MIT i SLS
Pantenol-to inaczej prowitamina B5, pełni ważne zadanie w procesach metabolicznych, jest niezbędna do prawidłowego wzrostu włosów i paznokci. 
Piroctona Olamina-jest bardzo skutecznym środkiem przeciwgrzybicznym. 
Wyciąg z aloesu-nawilża skórę głowy i odżywia cebulki włosów.

Kolejnym problemem, przynajmniej dla mnie jest rozjaśnianie włosów, niestety nie wyobrażam siebie w innym kolorze niż blond. Cierpią na tym moje włosy, bo jak wiadomo nie od dziś, włosy rozjaśniane są słabe, łamią się, są przesuszone oraz pozbawione blasku.
Tu z kolei wychodzi nam naprzeciw MASKA Kamilla do włosów jasnych i rozjaśnianych Wax Colour Care.
MASKA Kamilla do włosów jasnych i rozjaśnianych Wax Colour Care.
MASKA Kamilla do włosów jasnych i rozjaśnianych Wax Colour Care.
MASKA Kamilla do włosów jasnych i rozjaśnianych Wax Colour Care.
Skład:
Zawiera Panthenol (Provitamin B5), keratynę (Hydrolyzed Keratin), skrzyp polny (Equisetum Arvense Extract), rumian rzymski (Anthemis Nobilis  Flower Extract), hennę (Lawsonia Inermis Extract)Nie zawiera parabenów, silikonów, MIT i SLS
Keratyna-odpowiada za gładkość i połysk, wytrzymałość i ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Skrzyp polny-spowalnia i ogranicza wypadanie włosów.
Rumian rzymski-daje efekt naturalnego rozjaśnienia.

Podsumowanie:
Zauważyłam, że moje włosy po miesiącu kuracji (myciu włosów co 2 dni) są lżejsze, lepiej się układają. Nie są oklapnięte, lśnią. Skóra jest nawilżona, bez swędzących podrażnień.
Myślę, że szampon jest dobrą alternatywą na odreagowanie od innych specyfików raz na jakiś czas. Dbajmy o nasze włosy!



35 komentarzy:

  1. Nie testowałam, ale chętnie wypróbuje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, moje bez rozjaśniania są słabe :P więc i mnie przydałaby się taka terapia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam na pewno szampon z tej serii, możliwe że maskę też - nie pamiętam. Natomiast pamiętam, że bardzo mi nie służyły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jednym mogą służyć innym nie :)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś jakąs maskę z tej firmy i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam je i nadal je kupuje nigdy z nich nie zrezygnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetnie, że Ci się sprawdziły :)

      Usuń
  6. Markę znam☺ kiedyś faktycznie produkty tej firmy uratowały moje zniszczone włosy☺
    Pozdrawiam,
    Ewa z Mamuśkowego Świata

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam wiele dobrego o marce, ale osobiście nie miałam możliwości używać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc pora się koło niego zakręcić :)

      Usuń
  8. Miałam okazję kilka lat temu testować maski właśnie tej marki, ale z innej serii. I niestety na moich włosach się nie sprawdziły. Teraz mam włosy rozjaśniane, więc może akurat warto wypróbować tę serię skoro moje włosy potrzebują teraz trochę innej pielęgnacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty mają ciekawe, to na pewno. ja je testuje po razy pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. W blond Ci faktycznie dobrze a to niszczy wlosy. Dobrze, że masz takie kosmetyki. Zawsze to trochę wzmocni. Ty blond - ja czarne. Tez mam zniszczone. Przydałaby mi się taka kuracja ❤ super zdjecia Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszą kuracją byłoby je ściąć i więcej nie farbować :D :D

      Usuń
  11. To coś nowego jak dla mnie, ale musiałabym wypróbować na moich włosach, bo są bardzo kapryśne i nie każdy szampon bądź odżywka mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, większość je obciąża ;)

      Usuń
  12. Słyszałam o tej firmie, ale dalej nie mogę się jakoś do niej przekonać. Ale Twój post jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :D

      Usuń
  13. jeśli daje efekty po tak krótkim czasie to warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś też sobie nie mogę wyobrazić Ciebie Martyna w ciemnych, ale no niestety coś za coś :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy ale chyba muszę zacząć 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam markę, już dawno skradła moje serce :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam inne kosmetyki tej firmy i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)