piątek, 14 kwietnia 2017

Haul zakupowy: EnjoyOurs

Jakiś długi, dłuuugi czas temu miałam okazję, a raczej możliwość wybrania sobie trzech rzeczy ze sklepu EnjoyOurs, były to dość podrzędne rzeczy, więc wybrałam coś praktycznego.

Kosmetyczka
Podróżna kosmetyczka, która wygląda jak śpiwór, ale dzięki temu jest bardzo poręczna, a o to nam w podróży przecież najbardziej chodzi. W środku ma mnóstwo przestrzeni, oraz przegródek, w które możemy powkładać najróżniejsze kremy i kremiki.

Selfistick
To konieczny musthave, nie wiem jak mogłam do tej pory bez tego żyć. O funkcjach tego gadżetu nie muszę chyba opowiadać. Wybrałam go oczywiście w moim ulubionym kolorze, świetnie współgra z moim telefonem. Niestety nie mogłam zrobić zdjęcia jak jest maksymalnie wyciągnięty, ponieważ nie starczyło mi miejsca.


Kolczyki
Wzięłam je żeby upchnąć do końca zamówienie, ale nie żałuję! Mają niespotykany kształt, przynajmniej dla mnie, zwracają uwagę. Zresztą sami zobaczcie!

Dla przypomnienia:
Kosmetyczka: KLIK
Selfistick: KLIK
Kolczyki: KLIK

11 komentarzy:

  1. Lubię ten sklep. Również współpracuję z nimi i rzeczy, które mi przysyłają są zawsze w dobrym stanie. Nad tą kosmetyczką się zastanawiałam. Jest bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się nad tą kosmetyczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znalam tego sklepu, ale zakupy swietne zwlaszcza kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kij do selfie bardzo przydatna rzecz ;)
    Wszystko rewelacyjne.
    Z chęcią przejże asortyment.
    Piękne zdjęcia jak zawsze:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zamówienie kochana! Kolczyki bardzo oryginalne😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw wybralas Kochana 😊 swlfie-srelfie tez by mi sie przydal. Niby glupi, ale niezbedny gadzet ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po raz kolejny widzę ta kosmetyczkę w kształcie plecaka. Chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczkę widzę na co drugim blogu, ale przyznam że poręczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Komsetyczka mi sie bardzo spodobała :) a Kijek muszę i tak sobie zakupić :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)