s

s

piątek, 21 kwietnia 2017

Haul zakupowy: Romwe

Czas na kolejny Haul zakupowy,  ale nie będzie to duży haul, ponieważ przedstawię tylko jedną rzecz, a jest nią bluza z Romwe.

Wybrałam ją ze względu na luźny, codzienny styl jaki lubię.. Kiedyś potrafiłam chodzić w eleganckich koszulach nawet wtedy, gdy okazja tego nie potrzebowała..
A teraz? Teraz koszula to tylko od święta!

Dlatego więc kolejna praktyczna bluza zasiliła moją szafę. KLIK

 





Bluza dobrze się nosi, nie krępuje ruchów. Istotną rzeczą jest fakt, że posiada ona rozmiar oversize, czego okropnie się bałam, ale na szczęście jest na mnie dobra.
Kolejną ważną kwestią jest to, że jest w 100% z bawełny.
Już wiem, że będę nosić ją bardzo często, latem będzie zastępować mi kurtkę w chłodniejsze wieczory.

18 komentarzy:

  1. Bosko wygląda <3 bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój styl, ale musze powiedzieć, że nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! <3 Bluza jest rewelacyjna :) Kochana masz gust! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, super że z dobrego materiału i dopasowała rozmiarem;) Lubie eleganckie koszule, ale często sięgam też po bluzy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo ja tą bluzę widzę z jakąś fajną białą koszulą czarnymi spodniami i trampkami :D!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bluza :)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2017/04/pierwsza-rocznica-bloga.html


    OdpowiedzUsuń
  7. super bluza no i materiał 100% bawełna. będziesz modną mama :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bluza :D
    Super sie prezentuje:*

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mój styl i szkoda że nie pokazałaś na sobie ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny bomber ale wolałabym już oryginalny z Adidasa z paskami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajefajna! Lepsza niz moj drogocenny plaszczyk 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajna.
    Poklikałam Martynko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zastanawiałam się nad jej zakupem. Bardzo fajna 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna bomberka. 100 % bawełna ro jest plus.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)