środa, 26 kwietnia 2017

Skórzana ramoneska: Rosewholesale

Robi się coraz cieplej, więc trzeba zmienić odzież wierzchnią na cieńszą.
Ja postanowiłam zaopatrzyć się w ramoneskę, ponieważ pokochałam ten rodzaj kurtki odkąd 3 lata temu kupiłam sobie pierwszą, w kolorze wiśniowym.  Uwielbiam ją, ale niestety widać już po niej upływ lat.

Ramoneska, którą upatrzyłam jest koloru camel i pochodzi ze sklepu Rosewholesale.

kurtka rosewholesale, chińskie ciuchy, rosewholesale, ramoneska

kurtka rosewholesale, chińskie ciuchy, rosewholesale, ramoneska
Ramoneska sięga mi do bioder, a nawet chyba troszkę nad. Jest idealna na ciepłe dni, gdy chcemy założyć coś na siebie, a i nie chcemy przesadzić z grubością. Ja się przyznam szczerze, że dziwnie się czuję, gdy nie mogę założyć jakieś chociażby narzutki.
kurtka rosewholesale, chińskie ciuchy, rosewholesale, ramoneska

kurtka rosewholesale, chińskie ciuchy, rosewholesale, ramoneska
KLIK
Jestem z niej w pełni zadowolona, wiem, że posłuży mi kilka lat i na pewno dopełni niejedną stylizację. Jakość jak na chińskie sklepy jest rewelacyjna. Nie mam się do czego doczepić, nawet jakbym bardzo chciała. Wygląda dokładnie tak jak na zdjęciach przedstawionych w sklepie. No kurdee..  Czemu jedna rzecz potrafi być porządna i dobra jakościowo, a inna wyglądać jak szmata od podłogi?

20 komentarzy:

  1. Ja mam jeansową i ją uwielbiam. Pasuje prawie do wszystkiego, wiosną noszę ją na wierzch, a zimą pod kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super alternatywa dla czerni :D Na wiosnę idealna :) Pozdrawiam Edyta z dekorujchwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo super wygląda, nie spodziewałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie w niej wyglądasz :) ale nie spodziewałam się, że i ona okaże się taka super xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna jest bardzo mi sie podoba, idealna na wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest. Z chęcią bym sobie taką sprawiła. Wygląda na przyjemna w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz w tej kurtce no i ta figura - nic tylko zazdrościć ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem Ci, ze jak na chinski ciuch to jest superowa! 😊😊😊 moja mama bylaby nia zachwycona 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka naprawdę jest przepiękna :) Uwielbiam ten fason, jest ponadczasowy
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie skrojona i kolor cudny :-)Pozdrawiam z zaczytanego miejsca Happy Books!

    OdpowiedzUsuń
  11. co do jakości to taka chińska ruletka, nigdy nie wiesz co dostaniesz

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie się na Tobie prezenetuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ramoneski, ta wygląda naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się na tobie kochana prezentuje;) Oby rzeczywiście towarzyszyła Ci przez długie lata;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardziej wyglada jak zamszowa niz skorzana. Ale ladnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)