poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Trójka wspaniałych czyli Aqua Pi cosmetics

Aqua Pi Cosmetics są to włoskie kosmetyki, które jako jedyne na świecie posiadają połączenie uszlachetnionej wody ze składnikami aktywnymi, ich działanie jest potwierdzone testami klinicznymi.

Jak powstała marka? To szczęście w nieszczęściu!
Rok 2000 Toskania, w laboratorium wybuchł pożar przy badaniu systemu redukcji zużycia paliwa,
wskutek czego główny badacz Mario Pandolfo i jego dwóch asystentów spędzają 6 miesięcy w szpitalu, lecząc rozległe oparzenia i walcząc o życie..
Na szczęście po tym długim czasie udaje się Mario wrócić do przerwanych badań. Zanurza on codziennie swoje poparzone dłonie w wodzie poddanej działaniu słabych pól elektromagnetycznych, po kilku tygodniach zauważa on, że jego poparzona skóra zaczyna się wygładzać. Konsultuje te niebywałe zjawisko ze swoim lekarzem, nikt niestety nie umie tego wytłumaczyć, więc rozpoczyna on własne badania nad tą uszlachetnioną wodą. W końcu udaje się potwierdzić, że nie jest ona w żaden sposób szkodliwa i w 2009 roku zostaje po raz pierwszy użyta w leczeniu.
Posiada ona terapeutyczne działanie w szeroko rozumianych pojęciach skórnych takich jak: zapalenie skóry, egzema, trądzik, swędzenie, oparzenia, łuszczyca..

Woda uszlachetniona otrzymała także w 2012 roku Certificato Ministero della Salute we Włoszech.

Dziś przedstawię Wam trzy kosmetyki tej marki:

Aqua Magica Pura Płyn Multifunkcyjny Kojący Dotyk
Jest to płyn multifunkcyjny do skóry suchej, wrażliwej, delikatnej i naczynkowej.
Czyli stworzony dla mnie! Nakładamy go na wacik i przemywamy nim oczyszczoną skórrę.
Efekty: Moja skóra na co dzień pełna przebarwień, popękanych naczynek i wszystkiego, co złe wreszcie odżyła, nabrała blasku, koloryt skóry znacznie się wyrównał. Moja mama wreszcie powiedziała mi, że moja skóra wygląda bardzo ładnie bez makijażu. 

Polecam ten produkt całym sercem, może pomóc wielu osobom w pozbyciu się kompleksów.

Aqua Magica Pura Płyn Multifunkcyjny Kojący Dotyk

Aqua Magica Shampo Rigenerate No Stress
Szampon regenerujący i wzmacniający porost włosów, intensywna ochrona.
Moje włosy są kruche i suche od ciągłego rozjaśniania, więc co za tym idzie, wypadają mi w bardzo dużej ilości, dlatego też potrzebują szybkiego porostu i wzmocnienia.
Bardzo ważną kwestią jest to, że szampon nie posiada w swym składzie żadnych sylikonów, parabenów i alkoholi oraz innych ustrojstw. Można go stosować codziennie, nie uczula.
Efekty: Włosy po umyciu są uniesione u nasady, co bardzo mi się podoba, wreszcie nie wyglądam jak zmokły kot. Przede wszystkim mniej wypadają, są mocniejsze. I nie wiem, czy to ma jakiś wpływ, ale wydaje mi się, że przetłuszczają się odrobinę wolniej. Nie ma problemów z rozczesywaniem, jedyne co bym zmieniła to zapach, który jest lekko ziołowy, a za takimi nie przepadam.

 Aqua Magica Shampo Rigenerate No Stress

Woda Miceralna Aqua Magica
Pomaga usunąć makijaż i zanieczyszczenia z twarzy, oczu i ust. Oczyszcza i odblokowuje pory, łagodzi podrażnienia, przywraca fizjologiczne PH skóry.
Efekty: Jestem bardzo zaskoczona, usuwa nawet najmocniejszy makijaż dosłownie jednym pociągnięciem. Nie muszę już trzeć oczu, wywołując tym podrażnienia. Skóra zostaje odświeżona i przygotowana do innych zabiegów pielęgnacyjnych. Jestem jak najbardziej na tak, produkt godny polecenia.
 
Woda Miceralna Aqua Magica
Na koniec podkreślę jeszcze raz, że dermokosmetyki z linii Aqua Pi Cosmetics są pozbawione SLS/SLES, alkoholi, parabenów, barwników, alergenów.  

16 komentarzy:

  1. Nie raz słyszałam dobre opinie na ich temat. Chyba czas się przekonać na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. firmę znam, ale nigdy nic nie testowałam od nich .

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Ja prowadzę blog o pozycjonowaniu i mogę Ci pomóc wypromować bloga/strone ! Zapraszam


    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zabierzow-czyli-seo-zabierzow

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej firmy, muszę spróbować na własnej skórze

    OdpowiedzUsuń
  5. Cos dla mnie w sam raz, bo mam skore wrazliwą kuźwa juz chyba za bardzo, a najgorzej toleruje moja twarz 😜 chetnie bym przytulila bo bardzo fajnie opisalas, a zwlaszcza plyn multifunkcyjny muaaaaa 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. No skoro mama powiedziała że wyglądasz dobrze bez make upa to ja mamie wierzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy jeszcze, ale czas to zmienić :D
    Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam firmy ale chetnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy, ale dla mnie to by był świetny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak unosi włosy u nasady to już chcę!!! Wpisuję na listę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tą firmę i juz testowałam od nich wiele produktów i żaden mnie nie zawiodł nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę wypróbować zwłaszcza tena płyn multifunkcyjny i szampon 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Woda jako główny składnik bardzo zachęca😊 ciekawe kosmetyki, chyba muszę zapoznać się z nimi bliżej😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie slyszalam o produktachh tej marki, ale hyba pora się zainteresowac 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam, testowałam i bardzo polecam. Nie sposób się nie zakochać w tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)