środa, 19 kwietnia 2017

Wishlista: YOSHOP

Czas na Wishliste, czyli coś co kochacie chyba najbardziej co?
Tym razem będzie to sklep Yoshop.com.

White dresses with sleeves 
Jest wiosna, robi się coraz cieplej, więc pora na sukienki. Lubię jasne kolory dlatego do dzisiejszej stylizacji wybrałam białą, koronkową sukienkę.  Jest ona bardzo dziewczęca i urocza.



Navy blue maxi dresses
Oraz sukienkę maxi na większe wyjścia w kolorze granatowym, myślę że będzie wyglądać rewelacyjnie i na pewno będzie przykuwać wzrok. Ma ona ramiączka wykonane z łańcuszka co dodaje jej uroku.
 
 


 Obie te sukienki znajdziecie w sklepie Yoshop.com


15 komentarzy:

  1. Druga sukienka ladna ale nie moj styl, za to koronkowa swietna. Ide odwiedzic strone :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała sukienka spodobała mi się najbardziej, jest prześliczna :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor tej drugiej sukienki ale to raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta niebieska sukienka jest przecudna <3 ale niestety ja nie mogę sobie na takie pozwolić ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska sukienka jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta niebieska sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w odcieniu granata zeszłego lata gdy zakupiłam sobie kombinezon;) Ale taką sukieneczką też bym nie pogardziła;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga sukienka jest nieziemska , uwielbiam ten odcien ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna ta niebieskaaaaaaaaaaa 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta biała sukienka,uwielbiam koronki 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi sie, ale jestem za gruba na takie kiecki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)