s

s

poniedziałek, 22 maja 2017

All4Silver: Tańsza wersja charmsów Pandory?

Jakiś dłuższy czas temu stałam się szczęśliwą posiadaczką tak upragnionej przez płeć piękną bransoletki Pandory. Jakież było moje zadowolenie do chwili, gdy zobaczyłam te wszystkie przepiękne charmsy. No niestety, za piękno trzeba płacić, przedział cenowy za jeden charms to 79-3199 zł.
Nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła szukać tańszej alternatywy. A takową znalazłam w sklepie All4Silver.
Moją kolekcję zasiliły dwa charmsy pasujące na bransoletkę Pandory: 
SERCE cena: 26,08 zł
Materiał
: Srebro próby 925
Wykończenie : Oksydowane + Galwanotechnika
Srebrny waga : 1.60 g
Rozmiar : 8 mm x 10 mm
Cyrkonia : Ilość kamieni : 5


OKRĄGŁY cena: 26,44 zł
Materiał : Srebro próby 925
Wykończenie : 999 Srebro Platerowany + Galwanotechnika
Srebrny waga : 1.50 g
Rozmiar : 6 mm x 10 mm
Cyrkonia : Ilość kamieni : 16
Moim skromnym zdaniem mój wybór okazał się naprawdę bardzo dobry! Nie prezentuje się tandetnie i wiem, że będzie pasował mi do wszystkiego. Za tak niską cenę, bo za około 52 zł, mam 2 przepiękne charmsy, które oczywiście pasują na bransoletkę Pandory, w momencie, gdy w wyżej wspomnianym firmowym sklepie nie miałabym nawet jednego, podkreślając, że mają tę samą próbę srebra. Uwielbiam oszczędzać.

All4Silver to hurtownia online, znajdziemy tam srebro próby 925/1000 oraz stal chirurgiczną. Zamówienia w tej hurtowni możemy składać niestety dopiero od 400 zł, ale myślę, że warto złożyć się z koleżankami na jedno, wspólne zamówienie. Zwłaszcza że sklep posiada naprawdę bardzo szeroki wybór, jak i niskie ceny. Jakość biżuterii także jest wysokiej jakości.

19 komentarzy:

  1. Lubię tą hurtownię. A charmsy śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo wyglada naprawde bardzo ładnie i porządnie. zbytnio sie nie znam na biżuterii, ale gdybys nie napisala,ze to inna firma to bym pomyslala,ze to Pandora hehe :P .
    a charmsy piekne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne charmsy! Ja nawiązałam z nimi współpracę ale jednak pierścionki okazały się za małe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspólne zamówienie to super pomysł, bo biżuteria jest najwyższej jakości jak widać;)
    Zazdroszczę tak pięknej bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wygląda 😍 ja bym była zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem z tych co nie mają parcia i nie rozumieją parcia na tego typu branzoletki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia kochana, a charmsy też świetne wybrałaś oj chcialabym tą bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swoje chamsy kupuję na stronie sklepu angeldevil ♥ Jakość porownywalna do Pandory a cena znacznie mniejsza

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te charmsy, dobrze wiedzieć, że można zaoszczędzić 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow !!! Boska jest ta bransoletka !!! Niech Ci długo służy kochana !

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nadal o niej marzę i chyba postawię na tańszy zamiennik. Jak zgubię to chociaż nie będę pluć sobie w brodę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)