środa, 10 maja 2017

Bell seria HYPOALLERGENIC

Dziś na tapetę weźmiemy kosmetyki Bell, a dokładniej serię HYPOALLERGENIC.
Seria ta powstała z myślą o nas jako o kobietach, które mają skłonność do alergii, podrażnień. Została ona przebadana przez lekarzy dermatologów, jak i również okulistów. Ma za zadanie sprawić, byśmy wyglądały pięknie i promiennie pomimo naszych problemów.
Bell seria HYPOALLERGENIC

Bell seria HYPOALLERGENIC

Bell seria HYPOALLERGENIC

1. HYPOALERGICZNA MULTIFUNKCYJNA BAZA POD MAKIJAŻ
Od producenta: Uniwersalna baza pod makijaż, niwelująca oznaki zmęczenia. Pozostawia matowy, aksamitny efekt przedłuża trwałość makijażu i ułatwia aplikację podkładu. Nie podkreśla suchych skórek i maskuje rozszerzone pory. Pomaga uzyskać wrażenie idealnie gładkiej skóry i ożywia jej koloryt.

Powiem bez owijania w bawełnę, że jest to moja pierwsza w życiu baza pod makijaż, taak, uchowałam się na tym świecie bez takiego siuwaksu. Muszę jednak zauważyć, że rzeczywiście działa, makijaż pozostaje na skórze dłużej, nie świeci się, czyli efekt matu jest prawdziwy. Myślę, że zostanie ze mną na dłużej i nie pozostanę na jednym opakowaniu.
HYPOALERGICZNA MULTIFUNKCYJNA BAZA POD MAKIJAŻ

HYPOALERGICZNA MULTIFUNKCYJNA BAZA POD MAKIJAŻ

HYPOALERGICZNA MULTIFUNKCYJNA BAZA POD MAKIJAŻ

2. HYPOALLERGENIC BLEND STICK MAKE-UP
Według producenta: jest to lekki podkład, który dopasowuje się do struktury skóry, nie pozostawia smug ani plam. Maskuje niedoskonałości i ujednolica koloryt skóry, pozostawia długi matowy efekt przez wiele godzin. Forma w sztyfcie ma nam pomóc precyzyjnie nałożyć odpowiednią ilość produktu.

Tego się bałam najbardziej, formy sztyftu. Muszę się przyznać, ale nigdy nie stosowałam tego typu podkładów, byłam zwolenniczką klasycznych form. Jednak przekonałam się, że rozwiązanie te jest naprawdę bardzo pomocne, ponieważ czasem rzeczywiście chlupneło mi się za dużo podkładu no i co? Musiał niestety iść na zmarnowanie ..
Druga kwestia jest taka, że zgodnie z zapewnieniami producenta dobrze się rozprowadza, nie jest za gęsty, ani za rzadki. Nie waży się, co bywało u mnie bardzo często. Nie mam efektu maski, idealnie wtapia się w koloryt mojej cery. Jeżeli ktoś szuka naturalnego efektu, to jest to podkład dla niego.
Niestety mam jedno ale, a mianowicie nie jest aż tak kryjący, jak obiecują, nie obyło się bez korektora.
HYPOALLERGENIC BLEND STICK MAKE-UP

HYPOALLERGENIC BLEND STICK MAKE-UP

HYPOALLERGENIC BLEND STICK MAKE-UP BELL

3. HYPOALERGICZNY SYPKI PUDER

Od producenta: Hypoalergiczny sypki puder utrwalający, idealny dla każdego rodzaju i koloru skóry. Przedłuża trwałość makijażu oraz pozostawia matowy efekt wygładzenia. Tworzy lekką, niewidoczną powłokę, która nie zmienia kolorystyki innych nałożonych produktów, dlatego doskonale sprawdzi się przy każdym makijażu.

Puder moim zdaniem w pełni spełnia swoje zadanie, matowi, nie zmienia koloru podkładu, ale nałożony w za dużej ilości niestety daje efekt mąki na twarzy, więc trzeba uważać.
Idealnie będzie sprawdzał się przy jasnej cerze, dlaczego? Dlatego, że mając jasną cerę mam problemy z dobraniem odpowiedniego pudru, bo to a to za różowy, a to za pomarańczowy. Biały puder niweluje ten problem, ponieważ wtapia się w skórę. Jestem neutralna jedynie w kwestii utrwalania, bo nie zauważyłam jakiegoś wielkiego łał.
HYPOALERGICZNY SYPKI PUDER BELL

HYPOALERGICZNY SYPKI PUDER BELL

HYPOALERGICZNY SYPKI PUDER BELL

HYPOALERGICZNY SYPKI PUDER BELL

4. HYPOALLERGENIC MAT LIP LIQUID BY MARCELINA

Od producenta: To intensywnie napigmentowane pomadki, które pozostawiają trwały, matowy efekt makijażu, a modne kolory podkreślają naturalne piękno ust. Są inspirowane energią miast wybranych przez Marcelinę Zawadzką.

101 - Sopot

102 - London

103 - Paris

104 - Sevilee


Pomadki mają niesamowicie piękne kolory, żywe, kontrastowe. Każda kobieta znajdzie idealny kolor dla siebie. Dużym plusem jest to, że są bardzo trwałe. I nie mówię tego, po testowaniu wyłącznie na ustach, ale i po tym, jak bardzo musiałam szorować ręce po swatchu.
HYPOALLERGENIC MAT LIP LIQUID BY MARCELINA

HYPOALLERGENIC MAT LIP LIQUID BY MARCELINA


HYPOALLERGENIC MAT LIP LIQUID BY MARCELINA

HYPOALLERGENIC MAT LIP LIQUID BY MARCELINA

HYPOALLERGENIC MAT LIP LIQUID BY MARCELINA

5. HYPOALLEGRENIC MAT LIP LIQUID

Od producenta: Hypoalergiczna matowa pomadka w płynie. Najmodniejsze, superkryjące odcienie i trwały, matowy efekt już za pierwszym pociągnięciem. Płynna formuła pozwala na łatwą i precyzyjną aplikację. Pomadka nie przesusza ust i nie pozostawia nieestetycznych skórek. Usta pozostają wygładzone, miękkie i pełne intensywnego koloru przez cały dzień.

Jak zauważycie na zdjęciach u dołu, jedno pociągnięcie sprawia, że pomadka jest na wpół przezroczysta, trzeba machnąć usta około 2 razy, ale nie ma czym się zrażać, ponieważ efekt jest tego wart. Mój kolor ma numer 03. Jest to bardzo dziewczęcy róż, nienachalny, ale i nieniewidoczny.
HYPOALLEGRENIC MAT LIP LIQUID BELL

HYPOALLEGRENIC MAT LIP LIQUID BELL

HYPOALLEGRENIC MAT LIP LIQUID BELL

A Wy jakie macie zdanie o kosmetykach Bell z linii HYPOALLERGENIC?
BELL opinie

20 komentarzy:

  1. Mam ten sypki puder i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne kosmetyki, mam chrapke na podklad w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam jeszcze żadnego produktu z serii Hypoalergenic ale o tych pomadach słyszałam wiele dobrego <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że najbardziej zainteresował mnie podkład i szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie zobaczyłabym szminki na Twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko zabrałaś się do testów :)
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa pudru, bo niestety natura obdarzyła mnie jasną cerą niczym córka marynarza, więc i tym bardziej wyczekuje swojej paczki do testowania.
    Tak patrzę na te pomadki i coś czuje, że sie nie polubimy, nie lubię takiej konsystencji, ale może też się zniechęcam, bo nie wiem jak będą wyglądały na ustach,bo kolory nawet ładne.

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku ile wspaniałości. Fajnie zapowiada się ta baza pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszłam same pozytywne komentarze na temat tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki z Bell , ale przyznam, że Tych jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej serii, ale błyszczyki juz mi się podobają. Czas wybrać sie do sklepu po nowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne kolory pomadek😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Bell ma dość przyjemna cenę. Ciekawi mnie bardzo baza. I też czekam na paczuszka, więc zobaczę na żywo mam nadzieję ❤ ale zdjecia zrobiła z bardzo ladne!

    OdpowiedzUsuń
  15. No no, Bell szaleje! Coraz ciekawsze produkty mają.

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie szkoda kochana ze nie pokazałaś ich na ustach :/ ale super wpis, uwielbiam od nich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze czekam na paczkę :P Wytłumacz mi co to jest ten siuwaks xD Podkład fajny, taki inny i świetnie,że się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię pomadki matowe i mam jedna z tej firmy i bardzo sobie chwale.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zaciekawilas mnie Kochana tym podkładem w sztyfcie, szczerze areszcie takiego nie miałam i bez opinii byłabym się wydać na niego pieniążki :) Pomadki matowe mają piękne odcienie!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam te kosmetyki i jestem zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)