s

s

czwartek, 4 maja 2017

Glantier - piękny zapach każdego dnia

Ciuchy, kosmetyki, perfumy, czyli ulubione błyskotki kobiet poza diamentami oczywiście.
Dziś chciałbym przedstawić Wam perfumy, które udało mi się ostatnio otrzymać od Glantier.

Firma oferuje wysokiej jakości odpowiedniki znanych perfum.
Gdy weszłam na stronę, ukazał mi się bardzo szeroki wybór,  ja jako typowa kobieta nie mogłam się oczywiście zdecydować. Możemy wyróżnić grupy zapachowe: kwiatowe, owocowe, cytrusowe, orientalne, szyprowe, drzewne, aromatyczne. I tu poległam, bo jakie wybrać?
Postanowiłam więc znaleźć odpowiednik moich ulubionych perfum ARMANI SI, niestety pomyliłam się i wybrałam nie ten numer.. Myślałam, że będzie klops. Aleee na szczęście, gdy przyszła do mnie paczuszka okazało się, że perfumy pachną równie ładnie.

CACHAREL AMOR AMOR - to właśnie tych perfum odpowiednik dostałam.

Są to perfumy kwiatowo-owocowe, o najbardziej wyczuwalnej nucie zapachowej czarnej porzeczki, wanilii, róży. Pozostałe nuty to: pomarańcza, mandarynka, grejpfrut, bergamotka, morela, lilia, jaśmin, konwalia, ambra, fasolka tonka, cedr, piżmo.

Dostajemy je w buteleczce 50ml, czyli w idealnym rozmiarze do torebki. Sam wygląd jest bardzo subtelny, kobiecy. Nie jest nachalny ani wydziwiający.

Perfumy pomimo wszystkich obiekcji na temat odpowiedników czy zamienników bardzo mnie zaskoczyły. Zapach utrzymuje się długo, a nie 5 minut tak jakbyśmy się tego spodziewali. Jestem też zdania, że skoro nie widać różnicy to po co przepłacać. Zwłaszcza że odpowiedniki perfum na stronie Glantier kosztują tylko 49 zł, a o ile więcej musielibyśmy zapłacić za oryginały.
Jestem bardzo zadowolona i na pewno nie pozostanę tylko na jednym flakoniku.
A Wy jakich perfum używacie?


17 komentarzy:

  1. Po raz chyba trzeci natrafiam na recenzję o tych perfumach i coraz bardziej się przekonuje, ze muszę zajrzeć na ich stronę i wybrać coś dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie perfumy te są trwałe. Dlatego bardzo cieszę sie że mogłam je otrzymać. A cena zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam Amor Amo Cacharel :) Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyna! Co za piękne zdjęcia ! <3
    mmmmmm pachnące recenzje uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Super alternatywa dla drogich, markowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjecia kochana a markę znam i też ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci piekne zdjecia wyszly. I tez jestem tego zdania, ze sie utrzymuja dlugo mimo, ze to tylko zamiennik. Co za roznica. Nie jest mi potrzebny oryginalny flakon.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uzywam obecnie LBD z Avon i Elisabeth Arden 5 aleja 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w trakcie testowania ;-) tych perfum

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszą bosko pachnieć. Piękne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Musze przetestować ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ich skład :) kolejna pozytywna recenzja! Mimo braku pewności lub też omyłkowego zamówienia wszystkie Panie są zadowolone. Tym razem ja też będę musiała coś sobie zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładne zdjęcia <3
    mój perfum póki co testowany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo.. I u Ciebie Kochana pozytywną opinia.
    Już tyle dobrego o niech czytałam :)
    Muszę koniecznie na nowy zapach się skusić.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :D Ale zapachu jestem bardziej ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)