s

s

środa, 3 maja 2017

Haul zakupowy: ZAFUL

Ostatnio przedstawiałam Wam ramoneskę w kolorze camel, więc trzeba było dobrać do niej nowe buty. Padło na camelowe sztyblety ze sklepu ZAFUL, są to zaraz za adidasami i domowymi papciami najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek udało mi się mieć. Wielki podziw dla pań, które całymi dniami potrafią latać w szpilkach, ja tam wolę wygodę i pewność, że nic mi się nie stanie, gdy będę biec na wielką promocje w biedronce.

buty zaful, sztyblety

buty zaful, sztyblety

buty zaful, sztyblety
KLIK
Buty wykonane są z lekkiego zamszu, mały obcasik udaje imitacje drewna ( albo i jest drewnem, trudno mi to stwierdzić ).  Jeśli chodzi o rozmiar to wzięłam 38 i myślę, że na spokojnie odpowiada temu rozmiarowi w Polsce, niestety są troszkę za szerokie jak na moje zgrabne, malusie nóżki. Ale da się żyć i chodzić, po prostu jestem przyzwyczajona do przylegających butów.


zaful

zaful
KLIK
Jako, że jestem zmarźluchem dobrałam ze sklepu ZAFUL jeszcze do zestawu ciepłą chustę w moim ulubionym wariancie kolorystycznym. Jest bardzo przyjemna i idealnie sprawdza się również jako okrycie w te najzimniejsze dni, gdy spędzam je na ławce w ogrodzie.


I na sam koniec chciałam wam pokazać jakie yellow maxi dress mają w swojej ofercie.




Dla Przypomnienia:
Buty: KLIK
Chusta: KLIK

25 komentarzy:

  1. szalik mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne są satelitarne satelity ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz autokorekta w telefonie hahahha miało być ze " rewelacyjne są te buty ♡♡♡ "

      Usuń
    2. Ahahahahahahahaha. Się opłułam. Mistrz :D

      Usuń
  3. Satelitarne satity mi się też podobają 😄 szkoda tylko ze nie mają nigdzie sowy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie Maryna! Buty wyglądają lepiej niż na stronie zaful. Piękne wąskie stópki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio buty u Ciebie wygladaja lepiej, niz na stronie zaful. I szalik fajny. Tez chce sobie zamowic 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty ladne , mam tylko pytanie czy sa wygodne i czy nie obcieraja?

    OdpowiedzUsuń
  7. buty super :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze miałam obawy przed zamawianiem butów z tego typu sklepów, ale widzę, że niepotrzebnie :) Świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne buciki :) Będą Ci pasować to kurtki zamszowej co ostatnio pokazywałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty nawet fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki są super, a takie chusty są na prawdę cieplutkie, uwielbiam je :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny szał, ale kupiłam go w jakimś butiku online i jest świetnej jakości.
    Buty prezentują się wspaniale :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do tamtej ramoneski co wcześniej przedstawiałaś idealnie dobrałaś buty kochana!
    Też jestem zmarzluchem, taka chusta by mi się teraz przydała sądząc po pogodzie...:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne sztyblety. Mam zamszową pare i je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  16. mam taką chustę i jestem bardzo zadowolona. Buty też fajnie wygladają

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam ten szal tylko w innej kolorystyce 😊 Wszystko zdecydowanie w moim stylu 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty sa mega osobiscie tez bym takie kupila ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. BuTy nie w moim stylu, ale świetna chusta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)