poniedziałek, 22 maja 2017

Jak zostałam Ambasadorką portalu TrustedCosmetics.pl!


Jak zostałam Ambasadorką portalu TrustedCosmetics.pl ? Całkiem przypadkowo.
Jakiś czas temu podczas wspólnych ploteczek ze znajomymi blogerkami padło nawiązanie do tej strony, oczywiście ja, jako niezwykle ciekawskie babsko, które prowadzi swojego bloga od dosyć niedawna, chciałam zagłębić się dokładniej w temat. Tak o to trafiłam na ten portal.

Jaka jest idea tej strony? Otóż jest to portal zarówno dla blogerów, jak i dla wszystkich czytelników bez konieczności posiadania bloga. Zrzesza on ludzi, dla których ważnym tematem jest zdrowie, uroda oraz dobre samopoczucie. Redakcja przedstawia produkty i usługi, na które powinniśmy zwrócić uwagę, są one wcześniej sprawdzone, co jest przynajmniej dla mnie bardzo ważną kwestią.

Co jeszcze możemy robić na tym portalu? Brać udział we wszelkiego rodzaju konkursach, testach, po których dzielimy się opiniami. Zdobywać punkty, za pomocą których prowadzony jest również Ranking Trusted Blogerek, dzięki któremu możemy zobaczyć te najaktywniejsze blogerki, a same za dużą aktywność możemy zdobyć nowych, wartościowych czytelników.
Portal nie wymaga rejestracji, jest przejrzysty, wszystko jest dokładnie wytłumaczone.

Zresztą co ja będę mówić, zajrzyjcie sami.

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą stronę i nie ma dnia abym na nią nie zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze nigdy o tym, ale bardzo ciekawie to brzmi :)
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej stronie muszę kiedyś zajrzeć tam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten portal i jestem tak aktywną blogerką :D mam już certyfikat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czesto tam zagladam. nawet raz testowalam, ale jakos za duzo sie tam nie udzielam. wlasnie dla mnie strona troche chaotyczna, bede musiala przysiasc i sie jej raz jeszcze przyjrzeć :) moze tez zaczne sie udzielac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę stronę choć przyznaję ,że dawno już tam nie zaglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzę z przyjemnością na stronę;) Gratuluję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno poznałam tą stronę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapoznam się z pewnością 😊 dziękuję, ze o tym piszesz 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze powiedziawszy nie lubię tej strony, bo nie można się zalogowac i mieć wzglądu np do punktów, które się zdobywa, za co itd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje! Nie znałam tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą stronę bardzo często miałam okazję tam testować nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę tam koniecznie zajrzec!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wejdę na stronę.😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo z wielką przyjemnością zapoznamy się z tą stroną ;D i kto wie może jak mi się spodoba... sama ja polecę !

    OdpowiedzUsuń
  16. Stronka fajna, kiedyś nawet trochę się na niej udzielalam i muszę do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze powiem że jeszcze tam mnie nie było :) w wolnej chwili z chęcią zapoznam się że strona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)