s

s

sobota, 13 maja 2017

Rosegal. Buty z Chin TAK czy NIE?

Przez ostatni czas poluje na tenisówki zwane SLIP ON. Jeśli ktoś nie kojarzy, to są takie zwykłe wciągane tenisówki na trochę grubszej podeszwie, choć nie zawsze. Przynajmniej ja tak je widzę.
Kiedyś nie byłam do nich przekonana, ale.. jak już podkreślałam wiele razy, cenię sobie wygodę. Zwłaszcza latem, a jak wiadomo baleriny nie zawsze są wygodne na długie godziny chodzenia, czy też nie na wszystkie warunki, a sandałów najprościej na świecie nie cierpię.

Gdy przeglądałam ofertę sklepu ROSEGAL i je zobaczyłam, stwierdziłam MUSZĘ JE MIEĆ!
Prezentowały się dość fajnie:
A co zobaczyłam, gdy z uśmiechem na twarzy rozpakowywałam niecierpliwie zgniecioną paczkę?
Slip on rosegal, buty rosegal, buty z chińskich stron, chińskie portale sprzedażowe, chińskie sklepy, buty z chin

Slip on rosegal, buty rosegal, buty z chińskich stron, chińskie portale sprzedażowe, chińskie sklepy, buty z chin

Slip on rosegal, buty rosegal, buty z chińskich stron, chińskie portale sprzedażowe, chińskie sklepy, buty z chin

Slip on rosegal, buty rosegal, buty z chińskich stron, chińskie portale sprzedażowe, chińskie sklepy, buty z chin

Chciałoby się powiedzieć, że buty wyglądają jak te na zdjęciach prezentowanych w sklepie.
Można by było, gdyby nie fakt, że ani na moich zdjęciach, ani na zdjęciach ze sklepu nie widać, że skórka, z której są wykonane świeci się jak psu jajca. Spodziewałam się matowego efektu, niestety rzucają się w oczy z daleka. Może i mam taką nadzieję, że z czasem rozchodzenia ich po domu zmatowieją, ale jak wiadomo nadzieja matką głupich.

Jeśli chodzi o rozmiar butów z Chin trzeba również uważać, bo dzieją się czary i rzeczy niestworzone. Czemu? Otóż noszę rozmiar 37, Jest to wkładka o rozmiarze 23 cm, buty które zamówiłam mają rozmiar 38, wzięłam większe, bo przezorny zawsze ubezpieczony, a zwłaszcza jeśli chodzi o chińszczyznę. Wkładka tego rozmiaru wynosi 24,3 cm. Mimo to buty są na styk, wręcz trochę za ciasne. Gdzie tu logika? Więc uważajcie, nawet jeśli zmierzycie wszystko tak jak ja, to może okazać się, że jednak Chińczyki mają inny centymetr.

Wykonanie butów też jest typowo Chińskie, gdzieś się klej ulewa, gdzieś są niedomalowane..
No cóż, nie spodziewałam się fajerwerków, więc fajerwerków nie dostałam.
Jednak ze strony finansowej za 105 zł możemy kupić naprawdę niezłe buty.
Wybór pozostawiam Wam, w końcu ile ludzi, tyle opinii.

Dla przypomnienia:
Buty: KLIK

20 komentarzy:

  1. równiez poluje na takie buty, ale ciagle sie boje zamawiac z chinskich wlasnie chodzi o rozmiar buta. chyba wole isc do sklepu, przymierzyc i kupic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu wyglądają naprawdę fajnie,ale w rzeczywistości nie jest tak kolorowo,a szkoda,bo mogłabyś mieć naprawdę fajne tenisówki. Dlatego,ja póki co jeszcze nigdy nie kupiłam butów przez internet,bo wolę pochodzić po sklepach,powkurzać się,ale mimo wszystko dobrać odpowiedni rozmiar. Następne będą lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą być bardzo wygodne :) Do tego dla mnie są śliczne , jestem na tak.
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne są te buty na zdjęciach szkoda tylko że tak sie świecą sama nie lubię czegoś takiego :/

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widac zeby sie blyszczaly faktycznie. ogolnie to ladne sa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moj styl, chociaż musialabym zobaczyć, przymierzyć. Na tej stronie nie ma moich rozmiarów, więc póki co pozostanę przy moich balerinkach z ccc i adidasach daroga for women, ktore uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. hm, ja zdjęciach wyglądają niczego sobie, szkoda tylko że w rzeczywistosci jest kicha🤔

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak! Własnie takich szukała. Jasne, wiosenne, zgrabne buty :D Musze je zamówić, wyglądają super. No normalnie miazga. Ja nie miałam okazji jeszcze współpracować z żadną z firm, ale nie śpieszy mi się :) Świetna recenzja. W poprzednich recenzjach Rosegal też było coś o nie zadbanych pudełkach, ale buty śliczne naprawdę. Oby tak dalej kochana! Czekam na kolejne recenzję. Najlepiej butów własnie. Buziaki ;*
    Pozdrawiam- Justyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam zamawiać te buty. Ale po przeczytaniu Twojego wpisu chyba zrezygnuje.
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jednak butów nie odważyłabym się zamówić. Buty muszą być wygodne. Trzeba przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. na zdjęciach wyglądają fajnie, pewnie i ja bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca mój styl, ale przyznam, że wyglądają rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  13. oj szkoda ze tak sie różnią bo bym sie skusiła na nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten ból, mierzysz myślisz kombinujesz, a buty przychodzą i tak za małe

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie mają za niską podeszwę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze mi się nie zdarzyła zła rozmiarówka, przeważnie jak zamawiam, to przychodzą dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O tyle czasu się im przeglądałam i jednak nie zamówiłam, a teraz żałuję bo na zdjęciach prezentują się cudownie.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne buty, podobają mi się 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)