środa, 21 czerwca 2017

Chińskie niewypały: Sammydress

Dziś znowu przychodzę z haulem, ale tym razem haulem specjalnym! Otóż będą to dwa niewypały ze sklepu Sammydress i nie chodzi mi tu o zły rozmiar, ale o wygląd.
Jako, że w ostatnim czasie modne stały się bluzki ze wszelkiego rodzaju wiązaniami na dekolcie, także chciałam się w nie zaopatrzyć.

Lace-Up Stretchy Plunging Neck Long Sleeve T-Shirt
Pierwsza bluzka z wiązaniem na dekolcie w stylu wiązanych sznureczków jest zrobiona z bardzo szmacianego materiału w prążki, jest dziwnie uszyta i nie układa się dobrze. Nie wiem co z nią zrobić, bo nawet koło domu wstyd chodzić zwłaszcza, że ma głęboki dekolt. Jak wyglądała na aukcji zobaczcie tu: Klik
sammydress, chińskie sklepy zakupowe, ciuchy z chin, chińskie ciuchy, chińskie niewypały, towar niezgodny z opisem,

sammydress, chińskie sklepy zakupowe, ciuchy z chin, chińskie ciuchy, chińskie niewypały, towar niezgodny z opisem,


sammydress, chińskie sklepy zakupowe, ciuchy z chin, chińskie ciuchy, chińskie niewypały, towar niezgodny z opisem,

sammydress, chińskie sklepy zakupowe, ciuchy z chin, chińskie ciuchy, chińskie niewypały, towar niezgodny z opisem,

sammydress, chińskie sklepy zakupowe, ciuchy z chin, chińskie ciuchy, chińskie niewypały, towar niezgodny z opisem,

Long Sleeve Scoop Neck Strappy T-Shirt in Black
Druga czarna bluzka ma pasek w okół szyi i także posiada materiał, który nie powala jakością ani wyglądem, no i oczywiście wszystko się do niego czepia wrr. Tym razem nie wiem czy to moja wina, czy wina bluzki, ale za bardzo odstaje. Jednak po dłuższym przyglądaniu się wnioskuję, że sznurki są krzywo przyszyte, dlatego nie układa się tak jak powinna. Jak wyglądała na aukcji zobaczcie tu: Klik
 
sammydress, chińskie sklepy zakupowe, ciuchy z chin, chińskie ciuchy, chińskie niewypały, towar niezgodny z opisem,

sammydress, chińskie sklepy zakupowe, ciuchy z chin, chińskie ciuchy, chińskie niewypały, towar niezgodny z opisem,

sammydress, chińskie sklepy zakupowe, ciuchy z chin, chińskie ciuchy, chińskie niewypały, towar niezgodny z opisem,

Dla przypomnienia wygląd na aukcji:

Biała bluzka: Klik
Czarna bluzka: Klik


23 komentarze:

  1. Kurde :/ Szkoda, że te bluzeczki nie grzeszą dobrą jakością :/ Ale no cóż... czasem tak bywa, że te stronki chińskie tak właśnie z nami pogrywają Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć czego nie zamawiać

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest straszna 😂 A myślała,że będzie fajna :( też mi wpadła w oko :/ Ech... jak ono to robią,że nie raz trafi się na fajny ciuch,a nie raz na bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  4. koszmarne, skzoda ze na aukcji wyglądają nieco inaczej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie jesteś zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ej, aż tak źle na zdjęciach to to nie wygląda...szkoda, ze w użytkowaniu nie wypał;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ty ta pierwsza niezle wyglada tylko wez coś jakas wstawke zrob i bedzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie te sznurki odstaja, moze da się przeszyć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wygląda to za ciekawie, faktycznie słaba jakość.
    Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach, które pokazujesz we wpisie, naprawdę nie wygląda to tragicznie. Mnie kiedyś zdarzyło się kupić coś na Allegro, co w rzeczywistości baaaaaardzo różniło się od produktu przedstawionego na zdjęciu. Raz nawet, gdy poprosiłam o wymianę towaru lub zwrot pieniędzy i odmówiono mi, wystawiłam negatywny komentarz a w odpowiedzi dostałam wiadomość: "A czego spodziewała się pani po bluzce za 10 zł?". Od tamtej pory mam spory dystans do zamówień ze sklepów internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego właśnie ja już przestałam współpracować z chińskimi sklepami bo parę razy dostałam taki shit, że się po prostu płakać chciało. No I rzeczywiście bluzki mają ładny krój, ale raczej jakością i wyglądem na żywo nie powalają...

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie nie wyglądają na dobre jakościowo, ale też nie są aż tak złe :))

    OdpowiedzUsuń
  13. No szkoda... ale różnych rzeczy można się spodziewać po tych chiśkich sklepach

    OdpowiedzUsuń
  14. A na stronie takie cudowne 😜 wtopy bywają

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta biala bluzka tragedia. Wyglada jakby byla rozciagnieta

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie bluzki wyglądają na właśnie tanią chińszczyznę, ale czego się spodziewać za taką cenę xD Niestety, taki "urok" tych sklepów :D
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 1) W pierwszej chwili pomyślałem, że wpis będzie dotyczył fatalnej jakości chińskich fajerwerków :))

    2) Głupio przyznać, ale nie znałem pojęcia "haul" (aż sprawdziłem, co ono oznacza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście nie wyglądają najlepiej. Uroki robienia zakupów przez internet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj faktycznie okropne buble ta pierwsza zwłaszcza jeden wielki niewypał :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że takie niewypały i jesteś niezadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, tak dobrze się zapowiadały 😟

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)