poniedziałek, 19 czerwca 2017

Pomysł na prezent dla chłopaka? Mam go!

Jak co kilka miesięcy padam ofiarą kilkugodzinnych rozmyślań. O czym? O tym, z czym zmaga się nie jedna z nas. Oczywiście chodzi o pomysł na prezent dla naszego lubego. Osobiście jestem zwolenniczką kupowania prezentów praktycznych, takich, które nie tylko będą ładnie wyglądać, ale również będą świetnie wykonywać swoją funkcję.

Jako że w ostatnim czasie dostał ode mnie wszystko to, co było mu najbardziej potrzebne, mogłam więc pomyśleć o czymś uwieczniającym nasze wspólne chwile, a przy okazji rozstrzygnąć wieczny spór o jedyną małą poduszkę na jego łóżku, która niczym wisienka na torcie umila nam codzienne oglądanie telewizji.

Przeszukując internety znalazłam stronę Projektogram, która zajmuje się świetnymi pomysłami na prezenty. Mają w swojej ofercie:
poduszki,
zdjęcia retro,
case,
zdjęcia w kształcie instagramowych kwadratów,
ramki ze zdjęciami,
plakaty ze zdjęciami


Ja wybrałam oczywiście dużą poduszkę z kolażem naszych wspólnych zdjęć, który stworzyłam sama za pomocą aplikacji, która była bardzo prosta w obsłudze. Mamy do wyboru kolaż z 9, 16 i 25 zdjęć z dwoma wariantami kolorystycznymi: ecru i czarny. Ja postawiłam na 9 zdjęć, by były duże i wyraźne oraz wybrałam wariant ecru. Zajęło mi to dosłownie moment, a gotową poduszkę dostałam w ciągu trzech dni, to bardzo dobra opcja także dla zapominalskich!

poduszka ze zdjęciami, prezent na urodziny chłopaka, pomysł na prezent, projektogram

poduszka ze zdjęciami, prezent na urodziny chłopaka, pomysł na prezent, projektogram

poduszka ze zdjęciami, prezent na urodziny chłopaka, pomysł na prezent, projektogram

poduszka ze zdjęciami, prezent na urodziny chłopaka, pomysł na prezent, projektogram

Poduszka ma wymiary 37 cm x 37 cm, posiada antyalergiczny wkład. Jest bardzo miła w dotyku, muszę przyznać, że materiał jest wysokiej jakości, co widać już po pierwszym spojrzeniu.
Zdjęcia są bardzo wyraźne, obawiałam się efektu rozmycia czy też spikselizowania. Na szczęście efekt wyszedł dużo lepszy, niż się spodziewałam, jak otwierałam paczkę to mnie wręcz zatkało.

poduszka ze zdjęciami, prezent na urodziny chłopaka, pomysł na prezent, projektogram
poduszka ze zdjęciami, prezent na urodziny chłopaka, pomysł na prezent, projektogram
poduszka ze zdjęciami, prezent na urodziny chłopaka, pomysł na prezent, projektogram
poduszka ze zdjęciami, prezent na urodziny chłopaka, pomysł na prezent, projektogram
Jeśli chodzi o pranie poszewki, możemy ją prać ręcznie w temperaturze do 30C, w ten sposób nadrukowi na pewno nic się nie stanie.
Sam wkład możemy za to prać w wysokich temperaturach oraz suszyć w suszarkach bębnowych.
Jak dbać o swoją poduszkę ?
Nic prostszego. Gdy skończysz się do niej przytulać, strzepnij ją i poklep kilka razy by odzyskała swoją sprężystość. Powtarzanie tej czynności co kilka dni spowoduje, że Twoja poduszka zawsze będzie prężną piersią prezentować Twoje wspomnienia.

Jak już wspominałam nie raz, najlepsze prezenty to te spersonalizowane, w które włożyliśmy trochę serca i trudu. Jest to przede wszystkim świetna pamiątka na lata, uwieczniająca najpiękniejsze chwile.

20 komentarzy:

  1. Lubię takie personalizowane prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezent. Takie spersonalizowane prezenty mają swój urok. Ja ostatnio mojemu chłopakowi kupiłam portfel, ale następnym razem skorzystam z Twojej propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta poduszka ! :D fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prezent w sam raz, a jak pieknie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent idealny. Luby na pewno zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszka idealny prezent i do tego jeszcze praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :) Muszę bliżej przyjrzeć się ich ofercie, bo coś czuję, że znajdę tam wiele fajnych inspiracji na naszą rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to w jednej małej poduszeczce tyle wspomnień ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł. Świetna podusia 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie prezenty od serca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww słodka podusia, świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak właśnie takie prezenty chwytają za serce. Bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezent! Ja zdecydowałam się zamówić taką podusie na prezent z okazji Dnia Ojca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój chłopak to prawdziwy szczęściarz! Świetny prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Właściwie to bym się ucieszył z takiego prezentu :) fany pomysł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)