czwartek, 29 czerwca 2017

Revers: Tanie i dobre kosmetyki?

Revers, firma, o której dowiedziałam się dość niedawno, jest producentem wysokiej jakości kosmetyków dla kobiet i mężczyzn, w swojej ofercie mają zarówno szeroki wachlarz wód perfumowanych, jak i kosmetyków kolorowych. Byłam więc bardzo ciekawa kolorówki, zwłaszcza, że ich ceny są naprawdę miłe dla portfela, ale jak to jest na prawdę z jakością?

Mineral Perfect Silicone Make-up Base
Na pierwszy rzut wezmę silikonową bazę pod makijaż, jest ona dostępna w wyciskanej tubce, a co za tym idzie ma konsystencję półpłynną. Po wyciśnięciu nie za dużej ilości wklepuje ją na całą twarz, choć można także tylko w punkty gdzie nasza twarz się świeci najbardziej. Po wklepaniu trzeba odczekać około pół minuty, aż się wchłonie.

Od producenta: skutecznie przedłuża trwałość makijażu, cera staje się idealnie wygładzona, aksamitnie miękka i matowa. Lekka, pielęgnacyjna formuła zawierająca olejki silikonowe przygotowuje skórę do nałożenia fluidu lub pudru, zapewniając ich równomierne rozprowadzenie bez uwydatniania zmarszczek. Chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, nie obciąża skóry.

Baza dzięki swojej konsystencji dobrze się rozprowadza, pozostawia skórę gładką i delikatną w dotyku. Współpracuje z podkładem, który się nie waży, ani nie stwarza innych problemów. I to, co najważniejsze przedłuża trwałość makijażu, a w moim przypadku to około 3 godzin dłużej. Jeśli chodzi o efekt matowienia, to w moim wypadku nie ma środka doskonałego i już po kilku godzinach moja twarz świeci się jak zwykle.
CENA: ok 7 zł !

Skin Matte Derma Protect Mineral Mattifying Compact Powder
Jest to najzwyklejszy w świecie puder matujący, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Moim idealnym odcieniem okazał się numer 02 Natural Beige, jednak w swojej ofercie są jeszcze trzy odcienie: 01 Ivory, 03 Medium Beige, 04 Tan. Puder otrzymujemy w ilości 8g, z pięknym wzorem na powierzchni.

Od Producenta: Gładki, ultralekki Puder Skin MATTE, łatwo się rozprowadza i doskonale matuje skórę przez wiele godzin. Puder wyrównuje koloryt cery i maskuje drobne niedoskonałości. Składniki pielęgnacyjne innowacyjnej formuły pudru utrzymują nawilżenie wewnątrz skóry i zapobiegają jej przesuszeniu. Przeznaczony dla cery normalnej, tłustej i mieszanej. Nie zapycha porów i nie podrażnia skóry. Absorbuje nadmiar sebum.

W moim przypadku puder ten idealnie wpasował się w mój koloryt skóry, co u mnie okazuje się zwykle lekkim problemem, ponieważ trudno jest mi dobrać puder do mojej jasnej cery.
Jeśli chodzi o efekt matu, to po kilku godzinach sprawdza się na poziomie dobrym, nie jest idealnie, ale nie jest tragicznie. Kolejnym tematem jest maskowanie niedoskonałości, sprawdza się u mnie naprawdę bardzo dobrze.
CENA: ok 8 zł !

Korektor do twarzy CAMOUFLAGE liquid corrector
Korektor uniwersalny, dostępny w trzech wariantach kolorystycznych, ja posiadam najciemniejszy, czyli 103, ale mimo to, dobrze się wtapia w mój jasny koloryt, aż dziwne. 

Od producenta: Wielozadaniowy korektor w płynie, optymalnie i bez efektu obciążenia koryguje wszelkie niedoskonałości cery oraz cienie pod oczami. Sprawia, że spojrzenie jest świeże i wypoczęte. Dzięki kremowej konsystencji i wysokiemu poziomowi krycia doskonale wyrównuje koloryt cery. Korektor tuszuje drobne zmarszczki, redukuje także widoczność zaczerwienień, nie rozmazuje się i nie przesuwa. Produkt można używać pod podkład lub samodzielnie. Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną aplikację.

Dobrze kryje moje cienie pod oczami, duży plus za to. Jednak z wypryskami radzi sobie trochę mniej. Ale można tak leciutko przymknąć oko.
CENA: ok 7-10 zł !


Róż do policzków MINERAL BLUSH Perfect make-up

Róż do policzków, brudny róż, bo taki kolor posiadam. Jest to numer 01 z gamy sześciu kolorów.
Nie należy on do moich ulubionych odcieni, ale za to mama jest w pełni zadowolona.
Nadaje on pięknego kolorytu naszej twarzy, dzięki czemu wyglądamy promiennie i kwitnąco.
Od producenta: Niezwykle, lekka formuła nasycona pigmentami i jedwabista konsystencja wtapia się w skórę, dając długotrwały, promienny efekt. BLUSH MATT pokrywa policzki lekkim, naturalnie świeżym kolorem.

Jeśli chodzi o trwałość to jak  najbardziej utrzymuje się długo, nie osypuje się, więc możemy cieszyć się pięknym efektem przez wiele godzin.
CENA: ok 5 zł !

Pomadka do ust w płynie VIVAT MAT Liquid Lipstick
Pomadka do ust w płynie, w moje ręce wpadł numer 01, jest to wyrazisty róż, do wyboru mamy 12 odcieni w opakowaniu 5ml.
Od producenta: Pomadka w płynie pozwalająca uzyskać spektakularny efekt wyraziście matowych ust. Dzięki kremowej konsystencji pomadkę nakłada się gładko jak błyszczyk, zapewniając ultramatowy, kryjący efekt. VIVAT MAT delikatnie spulchnia usta dzięki czemu stają się one pełniejsze, a ich matowy kolor pozostaje na długi czas intensywny i nasycony.

Powiem szczerze, że nie wiem co myśleć, kolor jest piękny, ale krycie jest półprzezroczyste. Szybko rozpływa się pod wpływem śliny, pozostawiając plamy niepomalowanych ust. Jeżeli ktoś potrzebuje szybkiego nawilżenia ust, to jest to pomadka dla niego, ale jeśli ktoś stawia na kolor i długotrwały efekt, to niestety nie sprawdzi się.
CENA: ok 8 zł !

A o to makijaż z wykorzystaniem powyższych kosmetyków
 

Czy tanie może być dobre?
Na tych przykładach, w większości tanie nie znaczy złe, do 10 zł możemy kupić kosmetyk, który sprawdzi się u nas w miarę dobrze, jednak trzeba uważać, ponieważ łatwo kupić także bubel. Więc próbujmy, testujmy. 

17 komentarzy:

  1. Mi najbardziej oko przykuła ta baza chociaz ja nie przepadam za silkonowymi bo potrafią zapychać okropnie, ale mimo ze pomadka ci się nie sprawdziła to odcień ma świetny, szkoda że ja takiego nie wybrałam. Świetny ci makijaż wyszedł, nawet nie spodziewałam sie, ze aż taki fajny efekt tymi kosmetykami wyjdzie, pozdrawiam i zdjecia cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takiego odcienia pomadki wczoraj szukałam i... nie znalazłam xD A szkoda! Chętnie sięgnę natomiast po tą bazę. Przyda mi się,a cena zadowala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Camouflage się u mnie niestety nie sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te kosmetyki i u mnie czekaja w kolejce na użycie. Jednak widzę po Twojej recenzji ze powinnam być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tak jak u koleżanki wyżej kosmetyki te czekają na swoją kolej w testach. Ciekawe czy będę miała podobne odczucia jak Ty?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam kosmetyki revers. Najbardziej zadowolona jestem z bazy, która mi się kończy i szukam jej stacjonarnie najlepiej 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka laska!!! Taki ładny mają rysunek te kosmetyki że szkoda by mi było używać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor szminki bardzo mi się podoba! Ostatnio właśnie takiej szukałam. Róż jak najbardziej w moim kolorze. Uwielbiam taki kolor na policzkach ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osibiscie jestem zadowolona z tej bazy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki fajne a i ceny widzę przystępne

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam nadzieję, że ta szminka będzie najlepsza, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę bazę i korektor. Bardzo podoba mi się kolor pomadki :) Puder też ma śliczną fakturę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają super, szkoda, że z trwałością różnie🤔
    Najbardziej ciekawi mnie baza😊 tylko nie wiem za jaką pojemność jest ta niska cena?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ich kosmetyki i szczerze je polecam :D
    I świetnie wyglądasz z tym różem na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie sprawdzają się bardzo dobrze. Cienie mają troszkę słaba pigmentacje, ale mi to zupełne nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)