czwartek, 13 lipca 2017

Biotaniqe - Nowe, profesjonalne kosmetyki na rynku!

Dziś będzie bardzo odżywczo, a to za sprawą kremów oraz żelu do demakijażu Biotaniqe.
Słyszeliście o tej firmie? Bo ja nie, a to dlatego, że jest to nowość.
Profesjonalne kosmetyki Biotaniqe oparte zostały na
bazie świeżej wody z technologią probiotyczną
oraz naturalnych Ekstraktów Botanicznych.
Podstawą tych kosmetyków jest woda Aqua Purificata z technologią probiotyczną, w przeciwieństwie do zwykłej wody, z której korzystają inne firmy kosmetyczne, ta nie zawiera minerałów zawartych w twardej wodzie, zanieczyszczeń czy innych szkodliwych pierwiastków mogących wywołać podrażnienia skóry. Ponadto woda wykorzystywana w Biotaniqe zawiera Lactobacillus Ferment Lysate, który wzmacnia naszą skórę, budując barierę ochronną.
Dziś przedstawię kilka kosmetyków tej firmy:

Naturalny krem odżywczy Biotaniqe
Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający
Od producenta:
Naturalny Krem Odżywczy Biotaniqe oparty na świeżej wodzie pro.aQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry, długotrwale i dogłębnie nawilża oraz odżywia ją i chroni.
Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający
Skład:
Aqua Purificata, Myristyl Myristate, Dimethicone, Stearyl Heptanoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Tocopheryl Acetate, Opuntia Ficus-Indica Seed Oil, Panthenol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethanolamine, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA. 
Moja opinia: Jest to najprościej mówiąc krem uniwersalny, nadaje się zarówno do ciała, jak i do twarzy. Jest bardzo łatwy w rozprowadzaniu, nie jest zatem ciężki, szybko się wchłania. Bardzo przypomina mi kultowy już krem Nivea. Przeznaczony jest do codziennego użytku, jednak dla osób nieposiadających suchej skóry może okazać się zbyt tłusty, więc zalecałabym go stosować na noc, bądź wtedy gdy wiemy, że nie musimy wychodzić z domu. Odżywia skórę i działa kojąco. Na swoich rękach mam parę miejsc, gdzie skóra jest wyjątkowo sucha, po kilku zastosowaniach tego kremu widać znaczą różnicę. Niestety w składzie znalazłam parę składników, które mogą zapychać pory.
Krem ten to koszt około 9zł/150ml

Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe

Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający
Od producenta:
Lekki matujący krem nawilżający to ultralekka nawilżająca emulsja o delikatnej, nietłustej konsystencji, zawierająca kompozycję regulujących składników aktywnych wspierających skórę w walce z nadprodukcją sebum oraz rozszerzonymi porami.
Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający
Skład:
Aqua Purificata, Isopropyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Palmitate, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Butylene Glycol, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Lactobacillus Ferment Lysate, Charcoal Powder, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Tocopheryl Acetate, Squalane, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Isododecane, Dimethicone Crosspolymer, Methylmethacrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benozate, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA 
Moja opinia:  
Krem ukazuje nam się w kolorze szarym, w pudełku o pojemności 50ml. Bardzo się na niego napaliłam, ponieważ mam rozszerzone pory oraz świecącą się skórę od nadmiaru sebum. Wraz z czasem używania zauważyłam, że moje pory pomału się zamykają. Niestety jeśli mam być szczera to efektu matu w ogóle nie zauważyłam. Sama konsystencja kremu jest bardzo przyjemna, ponieważ nie jest za tłusta, ładnie się wchłania pozostawiając nasze skórę nawilżoną i delikatną w dotyku.
Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający
Krem ten to koszt około 13zł/50ml. 

Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe

Od producenta:
Ultra nawilżający krem/żel Biotaniqe to cudownie odświeżająca, nawilżająca, hydrożelowa formuła z infuzją naturalnych składników aktywnych o działaniu witalizującym, które skutecznie wspierają skórę w walce z utratą wilgoci i oznakami zmęczenia.
Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający
Skład:
Aqua Purificata, Triethylhexanoin, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Dimethicone, Sodium Acrylates Copolymer, Trehalose, Lactobacillus Ferment Lysate, Sodium Hyaluronate, Rosa Canina Fruit Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Helianthus Annuus Seed Oil, Hydrolyzed Jojoba Esters, Lecithin, Glycereth-18, Glycereth-18 Ethyhexanoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA, CI 19140, CI 42090

Moja opinia:
Krem ten jest w kolorze białym, choć myślałam że również będzie pod kolor swojego plastikowego słoiczka o pojemności 50ml. Świetnie się rozprowadza, nawilża i sprawia, że nasza skóra wygląda na świeżą i wypoczętą, dzięki czemu bije od nas blask niczym od promyków słońca, serio. Zawsze miałam z tym problem, bo albo zbyt rano wstawałam, bądź źle spałam w nocy, co w późniejszych godzinach objawiało się cerą o złym wyglądzie. Nawet mój facet nie omieszkał mi tego wypominać, więc teraz szach-mat !
Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający
Krem ten to koszt około 13zł/50ml

Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe

Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający
Od producenta:
Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe to lekka, beztłuszczowa formuła z technologią oczyszczających makromiceli, która w jednym prostym geście usuwa nawet mocny makijaż i ślady zanieczyszczeń. Odświeża i resetuje skórę. Specjalnie dobrane, delikatne substancje myjące zapewniają jej idealny komfort i ukojenie. Wzbogacony o Botaniczny Wyciąg z Hibiskusa, który łagodzi podrażnienia naskórka, wycisza skórę uwrażliwioną i nadreaktywną.

Skład:

Ingredients: Aqua Purificata, Polysorbate-20, Sodium Coco-amphoacetate, Glycerin, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Gypsophila Paniculata Root Extract, Allantoin, Panthenol, Glycereth-18, Glycereth-18 Ethyhexanoate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethanolamine, Sodium Benzoate, Potassium Benzoate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA.
Moja opinia:
Przezroczysty żel umieszczony jest w butelce o pojemności 250ml z dozownikiem, dzięki czemu jest bardzo łatwy w użyciu. Posiada on bardziej neutralny zapach, nie kojarzący mi się z niczym konkretnym. Przejdźmy więc do jego głównej funkcji czyli demakijażu. Ze wszelkiego rodzaju podkładami radzi sobie perfekcyjnie, a jeśli chodzi o makijaż oczu - to niestety, potrzebuje na zmycie trochę więcej czasu. Lecz jeśli ktoś nosi lekki makijaż, to jak najbardziej będzie mu pasować. Skóra po demakijażu staje się odświeżona, ukojona. Jest to mój pierwszy żel do demakijażu, więc nie mam za bardzo porównania z innymi żelami, za to wiem, że mój ulubiony płyn micelarny daje radę o wiele bardziej.
Żel micelarny do demakijażu Biotaniqe, Ultra nawilżający krem/żel rozświetlający Biotaniqe,  Lekki matujący krem nawilżający Biotaniqe, Naturalny krem odżywczy Biotaniqe, Biotaniqe, kremy odżywcze, żel micelarny do demakijażu, krem matujący, krem rozświetlający

Żel ten to koszt około 10zł/250ml


Wszystkie te, jak i pozostałe kosmetyki Biotaniqe można zakupic w sklepach Rossman. 

26 komentarzy:

  1. Też testuję właśnie te produkty. Dla mnie krem uniwersalny wcale nie jest tłusty, a nie mam wymagającej i suchej skóry. Powiedziałabym nawet, że w ogóle go nie wyczuwam.

    OdpowiedzUsuń
  2. te produkty to dla mnie nowość ale juz na którym blogu je widzę i coraz bardziej mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  3. No to kochana teraz spadłaś mi jak z nieba <3 Wspaniała recenzją i równie ciekawe produkty idealne dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ze wszystkich kosmetyków, tylko żel mnie interesuje :D Mam taki zapas kremów, że chyba drogerię otworzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ta firma to kompletna nowosc. Ale produkty sa ciekawe dlatego chetnie przyjrze im sie blizej

    OdpowiedzUsuń
  6. ten mat mnie zaciwkaił, ale skoro nie działa to szkoda czasu i atłasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kosmetyki i ceny bardzo przystępne

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam tą linię i jestem bardzo zadowolona z płynu- kremów jeszcze nie otwierałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem - żel i żel micelarny mnie zaciekawiły!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel micelarny to coś dla mnie. Nigdy w postaci Żel u nie mialam miałem tego typu kosmetyku ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja takiego żelu nigdy nie używałam i jest to totalna nowość. W sumie to jestem ciekawa jakby się sprawdził przy demakijażu :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka mi nie znana... Ale widzę że całkiem nieźle się sprawdziły :)
    Ceny też przystępne więc czemu nie kremiki chętnie wypróbuje 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Same opakowania zachęcają już do zakupu :) Chętnie wypróbuję :)

    agnesssja.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ten żel i krem bym chciałą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze krem na pory nie zrobil wow, sama szukam cos podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow robi systematyczne używanie takich mazideł:)

      Usuń
  16. Choć nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, to po obejrzeniu zdjęcia kremu pierwsE o czym pomyślałam to właśnie kultowy krem od Nivea, hehe
    Więc skojarznia mamy podobne��

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem/żel rozświetlający to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tych produktach nie słyszałam, krem odżywczy ze względu na możliwość zapychania porów pewnie by się u mnie nie sprawdził, ale cała reszta - czemu nie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym z chęcią wszystkie przetestowała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale chętnie bym przygarnęła i przetestowała, jak zresztą wszystkie nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy raz słysze o marce super zdjęcia i recenzja...poszukam i wypróbuę

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale składy takie mało porywające

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią bym protestowała na własnej skórze te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki wybór! Chętnie sprawdzilabym ten krem-żel, pierwszy raz słyszę o czymś takim,a może dobrze poradziłby sobie z moją cerą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)