poniedziałek, 3 lipca 2017

Czas na spodnie: Romwe

Spodnie, to chyba kolejna część garderoby, której kupno bez przymierzania to jak kupowanie kota w worku, nie zawsze, ale zdarza się tak, że pomimo tabeli rozmiarów, z której wybierze się dokładnie takie wymiary, jakie się nosi, to i tak czasem przychodzi coś, co kompletnie do nas nie pasuje.
Zdarza się tak mi tylko w momencie kupowania spodni z Chińskich sklepów, bądź pochodnych.
Jeśli kupuje spodnie w galerii - znanych marek to zawsze wybierając rozmiar 36 są na mnie idealne, więc gdy nie mam czasu to zwykle ich nie przymierzam.

Tym razem przy wyborze ze sklepu Romwe wybrałam spodnie rozmiaru M, a dokładniej numer 27, bo taka rozmiarówka panuje wśród skoośnookich. Mam już kilka par o tym rozmiarze, więc byłam pewna, że spodnie będą dobre, a nawet ciut luźniejsze. I są dobre pod wieloma względami, prócz szerokości w pasie. Ehh ten rozsuwający się samoistnie rozporek. Wiele z Was pewnie wie, o co chodzi.  Zresztą sami zaraz zobaczycie na zdjęciach. Klik

romwe, romwe.com, spodnie, Dark Grey Skinny Ankle Jeans, chińskie portale zakupowe, haul, chińskie sklepy, chińskie spodnie, tanie spodnie, recenzja spodnie



romwe, romwe.com, spodnie, Dark Grey Skinny Ankle Jeans, chińskie portale zakupowe, haul, chińskie sklepy, chińskie spodnie, tanie spodnie, recenzja spodnie

romwe, romwe.com, spodnie, Dark Grey Skinny Ankle Jeans, chińskie portale zakupowe, haul, chińskie sklepy, chińskie spodnie, tanie spodnie, recenzja spodnie

romwe, romwe.com, spodnie, Dark Grey Skinny Ankle Jeans, chińskie portale zakupowe, haul, chińskie sklepy, chińskie spodnie, tanie spodnie, recenzja spodnie
Jak się prezentują zobaczcie na filmie:
 


Link do spodni
: Klik

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, ale kochana są sposoby na rozsuwający się rozporek np: z takim kółeczkiem poczytaj w internecie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie wyglądają dobrze - mam bardzo podobne z H&M

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedys ten sam problem ze spodniami, robiłam sobie zaczep na zamek, który owijałam o guzik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, bardzo takie lubią i kolor git!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się w ciąży zawsze tak odsuwały 😜 Uwielbiam spodnie typu skinny. Poza suwakiem wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no dla mnie mega są ale na Ciebie chudzielcu wszystko swietnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze mam problem z wyborem rozmiaru. Zdarza mi sie nie trafić załącza jeśli chodzi o spodnie. Ja potrzebuje długich i wąskich a ciężko takie dostać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam problem ze spodniami, nawet w popularnych sieciówkach nie ma gwarancji, że wszystko będzie mi dobrze pasowało. Jestem niewymiarowa. ;) Najlepiej mi kupować spodnie w sklepach spodniowych (typu Levis) gdzie są podane dwa wymiary; talia i długość nogawki. Przy takim zróżnicowaniu rozmiarów trafie na swój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają nawet spoko :D Ach, ten nieszczęsny rozporek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście nie zdarzył mi się jeszcze w spodniach taki rozporek. Pewnie nieźle by mnie to irytowało. Spodnie same w sobie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co Ty gadasz ! Jak na Chiny to są git majonez 😊 zazdroszcze, bo ja tylko w Big Starze poki co na siebie znajduje. Nie lubie rurek, czuje się w nich jak szprotka w konserwie 😂😅

    OdpowiedzUsuń
  12. ja będąc młodsza miałam duże problemy z doborem spodni teraz większość na mnie pasuje bez problemu, a Ty w tych wyglądasz świetnie :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie jak spodnie ! Ale nogi to masz zacne kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładne ;o piękny tyłek:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne spodnie ale jaką Ty masz figurę i dupeczkę! 😵

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz, ładnie Ci leża. Ja niestety mam złe doświadczenia ze spodniami z tych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne spodnie z pewnością skuszę się na nie przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z moimi wymiarami na pewno nie zaryzykowałabym spodni od nich, ale za to sukienki zawsze mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne portki, ale powiedzmy sobie szczerze - co na takiej pupie i nogach nie wyglądałoby fajnie?! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają dobrze, Ale jeżeli jak twierdzisz suwak się rozpina, to cię doskonale rozumiem😊 nie lubię tego uczucia😟

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam bardzo nieproporcjonalny dół, przez co ciężko kupić mi spodnie i muszę zawsze przymierzać. Nie odważyłabym się kupić w sieci spodni, gdyż najprawdopodobniej byłby to niewypał :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie leżą :) ja zawsze mam problemy z zakupem spodni podobnie jak Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie super. U mnie jest zawsze problem z kupnem spodni. Jak nie za długie to w pasie nie tak a jak w pasie ok to za bardzo uciskają w nogach. I zawsze coś. :D
    Ale wzięłam się za siebie, za porządny trening, dodatkowo dieta (oczyszczająca po której można, w ramach skutku ubocznego, zrzucić kilka kg) i mam nadzieję, że problem zniknie. :D
    Wizualnie już widać ale zobaczymy jak to będzie w przymierzalni. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)