wtorek, 18 lipca 2017

Odmładzające płatki pod oczy i głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask

Przychodzi taka chwila, gdy musimy zadbać o naszą cerę dogłębniej niż nałożenie zwykłego kremu, naprzeciw nam wychodzi wtedy seria kosmetyków Multi BioMask, która posiada preparaty, znacznie poprawiające wygląd naszej cery. Zaczynając już od strefy T, która jest narażona na wydzielające się sebum, idąc przez przesuszające się policzki, zmarszczki oraz zaskórniki.

W moje ręce wpadły dwa produkty serii MultiBioMask, a są nimi:
Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask, Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask, plastry na zaskórniki, plastry na nos, płatki odmładzające, płatki na zmarszczki, sposób na zmarszczki, sposób na zaskórniki, wągry, Multibiomask, maurisse

Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask

Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask, Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask, plastry na zaskórniki, plastry na nos, płatki odmładzające, płatki na zmarszczki, sposób na zmarszczki, sposób na zaskórniki, wągry, Multibiomask, maurisse
Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask umieszczone są w kartonowym opakowaniu, zamykanym na wciskane zamknięcie. Byłoby to dobre rozwiązanie w momencie, gdy w opakowaniu znalazłoby się więcej płatków niż jedna para.

Od producenta: Ujędrniają i odmładzają skórę, redukują widoczność zmarszczek, stymulują procesy metaboliczne komórek skóry.

Skład:
Ingredients: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Hydrolyzed Tremella Fuciformis Sporocarp Extract, Hydrolyzed Collagen, Pelargonium Graveolens Extract, Aloe Barbadensis Extract, Sophora Angustifolia Root Extract, Portulaca Oleracea Extract, Chrisanthellum Indicum Extract, Mentha Arvensis Leaf Extract, Butylene Glycol, Centella Asiatica Extract, Polygonum Cuspidatum Root Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Phenoxyethanol, Corn Gluten Amino Acid, Trehalose, Palmitoyl Tripeptide-5, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Hyaluronic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Mica, Methicone. 
Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask, Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask, plastry na zaskórniki, plastry na nos, płatki odmładzające, płatki na zmarszczki, sposób na zmarszczki, sposób na zaskórniki, wągry, Multibiomask, maurisse
Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask, Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask, plastry na zaskórniki, plastry na nos, płatki odmładzające, płatki na zmarszczki, sposób na zmarszczki, sposób na zaskórniki, wągry, Multibiomask, maurisse

Moja opinia: Na początku powiem, że zważając na mój młody wiek, nie jestem jeszcze narażona na nie wiadomo jakie zmarszczki mimiczne. Jednak moja skóra pod oczami wymaga ujędrnienia i odżywienia z powodu ciągłego niewyspania jak już wspominałam nie raz. W opakowaniu znajdujemy płatki w kolorze jaskrawo zielonym, po nałożeniu pod oczy dają przyjemne uczucie chłodu. Zgodnie z zaleceniami na opakowaniu trzeba je trzymać 20 minut, podczas których możemy zająć się swoimi domowymi pracami, bez obaw że nam poodpadają, ja na przykład poszłam zmyć naczynia i poodkurzać. Po upłynięciu wyznaczonego czasu zdejmujemy je, a pozostałości po nich wmasowywujemy w skórę kulistymi ruchami. Powiem szczerze, że skóra rzeczywiście zrelaksowała się, odprężyła. Jest to idealny produkt na chwilę odpoczynku, gdy jesteśmy zabiegani, a nasza skóra pod oczami daje nam się we znaki. Jedyne co bym zmieniła, to to, aby znalazło się ich więcej w opakowaniu.
Cena płatków pod oczy to koszt około 5zł/para

Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask
Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask, Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask, plastry na zaskórniki, plastry na nos, płatki odmładzające, płatki na zmarszczki, sposób na zmarszczki, sposób na zaskórniki, wągry, Multibiomask, maurisse
Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask otrzymujemy w jednorazowo otwieranym opakowaniu, w środku znajduję się 6 sztuk plasterków, w formie dopasowanej do kształtu nosa.

Od producenta:Natychmiast usuwają zaskórniki, odblokowują pory, działają antybakteryjnie, wydobywają zanieczyszczenia, wygładzają skórę.

Skład:
Ingredients: Aqua, Polyvinyl Alcohol, Glycerin, Propylene Glycol, Dipotassium Glycyrrhizate, Charcoal Powder, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Methyl Acetate, Methylparaben.
Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask, Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask, plastry na zaskórniki, plastry na nos, płatki odmładzające, płatki na zmarszczki, sposób na zmarszczki, sposób na zaskórniki, wągry, Multibiomask, maurisse
Głęboko oczyszczające plastry na nos MultiBioMask, Odmładzające płatki pod oczy MultiBioMask, plastry na zaskórniki, plastry na nos, płatki odmładzające, płatki na zmarszczki, sposób na zmarszczki, sposób na zaskórniki, wągry, Multibiomask, maurisse
Moja opinia:
Plasterek nalepiamy na uprzednio umytą twarz i zwilżony nos. Złapiecie się pewnie teraz za głowę, ale nigdy dotąd nie używałam tego typu plasterków, więc co za tym idzie, moje pierwsze podejście do nich okazało się klapą, ponieważ nie zwilżyłam wystarczająco nosa i plasterek miejscami nie trzymał się, co skutkowało brakiem efektu. Za drugim podejściem udało się, plasterek przylegał całkowicie, po wyznaczonym czasie 15-20 minut zdejmujemy go z obu stron jednocześnie. Na płatku ukazało się wiele zaskórników, byłam pod wrażeniem, jak i w szoku, że takie coś znajduję się na mojej twarzy. Jedno wiem na pewno, będę po nie sięgać regularnie.
Cena plasterków na nos to koszt około 11zł/6 sztuk


31 komentarzy:

  1. Dobrze, że plaster na nos się sprawdził. Ciężko znaleźć takie, które dałyby przyzwoite efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszałam dużo dobrego o tych plastrach. chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Te plastry z checia wyprobuje. Wlasnie szukalam czegos takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie plastry pod oczy - tej firmy nie próbowałam ale są w niezłej cenie więc chętnie kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. znam plasterki,ale akurat nie tej firmy. Działanie ich jest faktycznie porażające

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam plasty wczoraj i jestem zachwycona ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, przydałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawily mnie od zawsze takie plastry, możliwe że i ja spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam że te plastry maja bardzo dobre działanie. Akurat mi by się przydało odmlodzic, czas leci diabelnie! Zazdroszcze Ci wieku, to były beztroskie lata. Produkty są świetne i jak piszesz-w międzyczasie można ogarnąć to i tamto i to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię płatki pod oczy:) fajnie redukują opuchnięcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te plastry I jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyglądając się dłużej zastanawiam się czy przypadkiem źle go nie nakleilas. Czarna strona była zakryta folia ochronna i była lepka . Wydaje mi się ze właśnie ta strona powinno naklejac się plaster na nos. Ty zrobiłaś to odwrotnie i pewnie dlatego Ci nie chciał się trzymać.
    😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest dobrze nalepiony, ale namoczyłam go tak, że biały materiał się tak jakby stopił :D

      Usuń
  13. Bardzo czekałam na recenzje tych plasterków na nos. Cieszę się,że efekt był zadowalający! Teraz z pewnością po nie sięgnę. Takiego produktu szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to jak Ci się podobały to i zapewne mi przypadną do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio czytam sporo pozytywnych opinii o tych produktach. Te płatki pod oczy przydały by mi sie

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze... chyba muszę przetestować :) - gdzie można je dostać? najbardziej czaje się na te na nosek, bo teraz w lecie mam zdwojony problem z zaskórnikami. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Do płatków pod oczy - zdecydowanie mnie zachęciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam podobne płatki na nos z Nivei. Pojawiły się jakieś 18 lat temu i to były moje jedyne płatki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam firmy ale jej poszukam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. To już druga pozytywna opinia o tych płatkach :) Muszę je dorwac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam już wiele tego typu plastrów i jak dotąd żadne się nie sprawdziły, ciekawe czy z tymi byłoby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te na nos i mnie by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy o nich nie słyszałam. Musze je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Te plasterki na nos chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się te płatki i chętnie bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płatki chętnie wypróbuję. PLastry podobno jedne z lepszych, może i u mnie się sprawdzą? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecę mojej dziewczynie, powinna być zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Plastry polubiłam, płatki są ok ale nie wiem czy działają na zmarszczki musiałabym mieć kilka opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Raz kupiłam plasterki na nos, powiem szczerze, że zraziło mnie to, że były mało skuteczne. Ale może za szybko wydałam opinie, nie próbując innych..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)