poniedziałek, 31 lipca 2017

Perfumy Vabun For Lady No 1: Małgorzata Rozenek - Majdan Poleca!

Jakiś czas temu przedstawiałam Wam męskie perfumy Radosława Majdana Vabun ---> klik, dziś jednak przychodzę do Was z serią Vabun For Lady, czyli nie inaczej jak z serią dla kobiet. W tej chwili powstały dwa zapachy: No 1 oraz No 5, w moje ręce wpadły te pierwsze, a jaka jest moja opinia? Zaraz się przekonacie.
Vabun, Vabun for lady, vabun for lady no 1, vabun for lady no 2, damskie perfumy, perfumy radosława majdana, perfumy hebe, małgorzata rozenek, radosław majdan, perfumy, opinie, for lady,

Perfumy Vabun For Lady No 1 polecane i rekomendowane przez Małgorzatę Rozenek umieszczone są w małym flakoniku o pojemności 50 ml, jest to moim zdaniem torebkowa wielkość, od perfum na co dzień oczekuje większej ilości. Jednak jeśli chodzi o te konkretne, to nie mam w tej kwestii zastrzeżeń, a czemu dowiecie się za chwilę. Przejdźmy więc do specyfikacji.

Typ: kwiatowo-leśno-orientalny.
Nuta głowy: bergamotka, cytryna, jabłko, brzoskwinia, zielone nuty.
Nuta serca: irys, jaśmin, paczuli.
Nuta bazy: ambra, mech dębowy, leśne nuty, wanilia, białe piżmo.
Vabun, Vabun for lady, vabun for lady no 1, vabun for lady no 2, damskie perfumy, perfumy radosława majdana, perfumy hebe, małgorzata rozenek, radosław majdan, perfumy, opinie, for lady,
Vabun, Vabun for lady, vabun for lady no 1, vabun for lady no 2, damskie perfumy, perfumy radosława majdana, perfumy hebe, małgorzata rozenek, radosław majdan, perfumy, opinie, for lady,

Moja opinia:
Perfumy mają bardzo wyrazisty zapach, wystarczy odrobinka, aby było czuć ich dosadną woń, jeśli chodzi o same nuty zapachowe, to moim zdaniem są to perfumy bardzo glamour, dla kobiet takich jak Małgorzata Rozenek, nadają się więc na jakieś oficjalne wyjścia, podczas których chcemy czuć się pewnie, wytwornie, elegancko, wyrafinowanie niczym z programu Projekt Lady. Dlatego też ich pojemność jest w sam raz, aby używać od większego wyjścia, na co dzień wolę jednak perfumy lekkie, świeże. Jeśli chodzi o samą trwałość to jestem pod wrażeniem, utrzymują się bardzo długo, nawet na niechcący spryskanej z przed tygodnia pościeli czuć je do tej pory.
Vabun, Vabun for lady, vabun for lady no 1, vabun for lady no 2, damskie perfumy, perfumy radosława majdana, perfumy hebe, małgorzata rozenek, radosław majdan, perfumy, opinie, for lady,
Koszt flakonika 50 ml to 89 zł. Stacjonarnie można je zakupić w drogeriach Hebe.  

17 komentarzy:

  1. To już któraś recenzja, którą czytam i coraz większą mam na nie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. zostalam bardzo zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Początkowo mi się nie spodobały. Ale po psiknieciu na nadgarstki same chyba się z nimi zaprzyjaźnie 😊 zaczynają mi się powoli podobać 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam je I lubię. Na początku były za mocne i nie w moim guście jednak jak trochę odparuja są ok

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie są zbyt mocne jednak mojej mamie bardzo odpowiadają . i są mega trwałe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem wierna swoim perfumom ale dobrze wiedzieć o nowościach na rynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja je pokoachałm od pierwszego powąchania,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję No 5. Zapach jest śliczny, aczkolwiek początkowo wydał mi się zupełnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. O! To musi być ciekawy zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny raz spotykam sie z tymi perfumami i to kolejna dobra opinia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zapach jest przepiękny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach ma specjalne wyjscia powiadasz? No cóż, każda kobieta powinna mieć coś takiego😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj zupełnie nie moje klimaty... Ale flakon śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, musze w końcu kupić !

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wybrać się do Hebe żeby sprawdzić ten zapach na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o perfumach wiem całkiem sporo, ale tej marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)