środa, 12 lipca 2017

Pianka do mycia twarzy i demakijażu oraz żel do higieny intymnej - Tess Idea25

Pianka do mycia twarzy i demakijazu Tess jest to pierwsza pianka do tego typu rzeczy, z którą miałam styczność. Zwykle były to płyny miceralne albo żele. Piankę tą dostajemy w postaci płynu w kolorze brudnego pomarańczowego, w butelce zakończonej pompką, po której naciśnięciu z opakowania wydostaje się pianka. Całość ma pojemność 150ml.
Pianka do mycia twarzy Tess, pianka do mycia twarzy, żel do higieny intymnej tess, żel do higieny intymnej, idea25. dbanie o higienę intymną, kora dębu, demakijaż, dobry demakijaż, oczyszczanie twarzy, higiena, najlepszy płyn do higieny intymnej, naturalne kosmetyki, kosmetyki dla vegan, naturalny płyn do demakijażu
Od producenta:
Ta niezwykle delikatna pianka do codziennego mycia twarzy i demakijażu, została stworzona dla skóry szczególnie wrażliwej ze skłonnością do alergii. Skutecznie oczyszcza i usuwa makijaż nie powodując uczucia ściągania (wysuszenia) skóry oraz nie podrażnia oczu. Działanie zostało potwierdzone w badaniu dermatologicznym z udziałem lekarza okulisty. 
Pianka do mycia twarzy Tess, pianka do mycia twarzy, żel do higieny intymnej tess, żel do higieny intymnej, idea25. dbanie o higienę intymną, kora dębu, demakijaż, dobry demakijaż, oczyszczanie twarzy, higiena, najlepszy płyn do higieny intymnej, naturalne kosmetyki, kosmetyki dla vegan, naturalny płyn do demakijażu
Pianka do mycia twarzy Tess, pianka do mycia twarzy, żel do higieny intymnej tess, żel do higieny intymnej, idea25. dbanie o higienę intymną, kora dębu, demakijaż, dobry demakijaż, oczyszczanie twarzy, higiena, najlepszy płyn do higieny intymnej, naturalne kosmetyki, kosmetyki dla vegan, naturalny płyn do demakijażu

Pianka ma za zadanie: 

-Działać osłonowo i łagodzić podrażnienia
-Utrzymywać naturalną funkcję barierową skóry.

Nie zawiera:
-detergentów SLS (Sodium Lauryl Sulfate),
-detergentów SLES (Sodium Laureth Sulfate),
-ftalanów,
-PEG,
-parabenów.

Skład:
-Wyciąg z przywrotnika ( Alchemilla vulgaris ):
ziele o długiej tradycji stosowania, mające wyjątkowe właściwości osłaniające i regenerujące. Koi, osłania, zmniejsza nadreaktywność skóry na czynniki zewnętrzne.
-Ecodermine™: mieszanina pochodnych cukrowych- odbudowuje ekosystem skóry, oraz wykazuje działanie łagodzące, tonizujące oraz nawilżające.
-Betainę z melasy oraz oliwę z oliwek w postaci estrów: zabezpieczają skórę przed podrażnieniem i wysuszeniem.
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Olive Oil Polyglyceryl-4 Esters, Betaine, Glycerin, Alchemilla Vulgaris Extract, Xylitol, Lactitol, Polyquaternium-10, Disodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.
Moja opinia:
Zapach
 jest dość specyficzny, ziołowy, produkt nie zawiera żadnych chemicznych wspomagaczy zapachowych, dlatego jest bardzo naturalny. Jeśli chodzi o konsystencję, to pianka dobrze się rozprowadza i wiadomo, myjemy nią twarz w miarę szybko, ponieważ wysycha. Podczas mojego ponad miesięcznego stosowania, na którego zużywałam jedną małą pompeczkę dziennie, zostało mi 3/4 butelki, co wskazuje na to, że jest ona bardzo wydajna. Przejdźmy więc do skuteczności, zmywa ona dobrze makijaż twarzy, jak i oczu i tu muszę bardzo pochwalić, ponieważ nie podrażnia w żaden sposób moich oczu! Niejednokrotnie spotykałam się z preparatami do demakijażu, które szczypały mnie niemiłosiernie..  Skóra po umyciu staje się gładka, nawilżona, oraz jest muśnięta ziołowym zapachem.
Pianka do mycia twarzy Tess, pianka do mycia twarzy, żel do higieny intymnej tess, żel do higieny intymnej, idea25. dbanie o higienę intymną, kora dębu, demakijaż, dobry demakijaż, oczyszczanie twarzy, higiena, najlepszy płyn do higieny intymnej, naturalne kosmetyki, kosmetyki dla vegan, naturalny płyn do demakijażu
Pianka to koszt 20zł/150ml i możecie ją kupić tutaj.


Żel do higieny intymnej Tess
ma jak sama nazwa wskazuje konsystencje bezbarwnego żelu, zamkniętego w buteleczce z dozownikiem, o pojemności 270ml.

Pianka do mycia twarzy Tess, pianka do mycia twarzy, żel do higieny intymnej tess, żel do higieny intymnej, idea25. dbanie o higienę intymną, kora dębu, demakijaż, dobry demakijaż, oczyszczanie twarzy, higiena, najlepszy płyn do higieny intymnej, naturalne kosmetyki, kosmetyki dla vegan, naturalny płyn do demakijażu
Od producenta: 
Delikatny preparat przeznaczony do mycia miejsc intymnych oraz całego ciała.
Pianka do mycia twarzy Tess, pianka do mycia twarzy, żel do higieny intymnej tess, żel do higieny intymnej, idea25. dbanie o higienę intymną, kora dębu, demakijaż, dobry demakijaż, oczyszczanie twarzy, higiena, najlepszy płyn do higieny intymnej, naturalne kosmetyki, kosmetyki dla vegan, naturalny płyn do demakijażu
Pianka do mycia twarzy Tess, pianka do mycia twarzy, żel do higieny intymnej tess, żel do higieny intymnej, idea25. dbanie o higienę intymną, kora dębu, demakijaż, dobry demakijaż, oczyszczanie twarzy, higiena, najlepszy płyn do higieny intymnej, naturalne kosmetyki, kosmetyki dla vegan, naturalny płyn do demakijażu
Żel ma za zadanie:
-Działać sciągająco
-Utrzymywać fizjologiczne pH
-Łagodzić podrażnienia.

Skład:
Kora dębu (Quercus Petrae Bark) Dąb - W wielu kulturach uważany za święte drzewo. Kora dębu to od wieków znany środek ściągający, stosowany do płukanek, okładów i obmywań przy stanach zapalnych skóry, błon śluzowych, nadmiernej potliwości, upławach, hemoroidach. Wykazuje działanie antybakteryjne, łagodzi podrażnienia.
Aqua, Lauramidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Quercus Petrae Bark Extract, Olive Oil Polyglyceryl-4 Esters, Hydroxyethylcellulose, Parfum, Disodium EDTA, Citric Acid.
Moja opinia:
Zapach
mimo iż jest to kora dębu, to pachnie mi herbatą z cytryną, chociaż w swoim składzie nie ma ani herbaty, ani cytryny. Konsystencja typowo żelowa, lekko się pieni. Stosuję go dosyć często, również od ponad miesiąca, pozostało mi jeszcze połowę butelki. Więc starczy mi na dwa miesiące z małym hakiem. Dużym plusem jest to, że można tym również myć całe ciało, dzięki czemu utrzymamy właściwe, lekko kwaśne ph skóry. Jako,że nie mam problemów z miejscami intymnymi, więc nie mogę potwierdzić jego działania na zasklepywanie lekkich otarć, ranek, odparzeń czy też infekcji typu świąd, upław, pieczenia i stanów zapalnych, ale za to potwierdzę jego działanie jako nawilżające, odświeżające, jak i czyszczące. Sprawdza się w tej kwestii doskonale.
Pianka do mycia twarzy Tess, pianka do mycia twarzy, żel do higieny intymnej tess, żel do higieny intymnej, idea25. dbanie o higienę intymną, kora dębu, demakijaż, dobry demakijaż, oczyszczanie twarzy, higiena, najlepszy płyn do higieny intymnej, naturalne kosmetyki, kosmetyki dla vegan, naturalny płyn do demakijażu
Żel to koszt 29,90zł/270ml i możecie go kupić tutaj.

25 komentarzy:

  1. Mam podobne zdanie na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo by mi się przydała moja skóra ostatnio wymaga dużego nawilżenia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pianek nie lubie...jakos tak z zasady zle nastawiona jestem...wydaje mi sie ze sa zbyt delikatne na porzadne buzi umycie 😆
    Ale zel z kora debu...tu mnie zainteresowalas i bede probowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie ten żel do higieny intymniej, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam specjalnie za piankami, sama nie wiem dlaczego ;) może czas dać im szansę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie jesli chodzi o -plyny do higieny intymnej to nie ma ich zawiele. Moze sie skusze i zobacze jak dziala.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce ta piankę! Nie zawiera tych składników, które nie sa u mnie mile widziane (SLS, SLES, parabeny itd.). Już mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pianka to widzę że naprawdę super sprawa. Chętnie bym się przekonała jak działa

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się świetnie sprawdza płyn do higieny intymnej i nie narzekam na piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi zachęcająco - a próbowałaś innych ich kosmetyków ? Jestem ciekawa opinii, ponieważ mam ogromny problem z doborem dobrego kremu dla swojej cery 😬

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam pianki innego producenta i też jestem mile zaskoczona ;) jeżeli ta działa podobnie do mojej, to uważam, że jest to świetna sprawa ;) a gdybym jej nie dostała w prezencie, to pewnie bym nie spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tess mają ładne opakowania kosmetyków. Chyba się skuszę na piankę do mycia twarzy i żel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam kompletnie tej firmy, ale muszę przyznać że mnie zaciekawiła. Lubię pianki do mycia, fajnie że nie zawierają SLS. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiła mnie ta marka, ma naprawdę fajne składy i piękne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam te produkty ale u mnie czekają jeszcze w kolejce. ciekawe czy będe miałą te same odczucia co Ty po użyciu

    OdpowiedzUsuń
  16. CHCĘ TĄ PIANKĘ ! Bardzo mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nooo i to jest coś, co mnie przekonuje ! Jak skończe zapasy, to sięgnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny sklad. I cena tez jest bardzo przyzwoita za taka jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  19. koniecznie muszę poznać te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam firmy ale skład ta pianka ma świetny! Dodaję do listy chciejstw :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Za skład ma zdecydowanie pianka u mnie ogromny plus z pewnością sprawdź się u mnie rewelacyjnie.
    Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  22. Również testuje! Póki co obydwa produkty u mnie się sprawdzają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pianka mi się bardzo spodobała i chętnie bym po nią sięgnęła,bo obecnie mój płyn do makijażu świeci pustkami. Cena też super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam, ale wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)