poniedziałek, 10 lipca 2017

SOS na świecącą twarz od nadmiaru sebum: Bibułki matujące Selfie Project

Każda z nas szczególnie w lato spotkała się z tym drażniącym problemem, a mianowicie świecącej się twarzy od nadmiaru sebum. U mnie jest to po po prostu nie do zniesienia. Już po kilku dłuższych chwilach od nałożenia makijażu świece się niczym psu jajca. Od dawna zastanawiałam się jak wtedy zmatowić skórę, bo przecież nie będę ścierać tego chusteczkami, ponieważ cały makijaż poszedł by w.. poszedł by na marne.  Dopiero niedawno wpadł w moje ręce ciekawy produkt, który uratował mi tyłek, a mianowicie jakże proste w swej prostocie bibułki matujące od Selfie Project.

bibułki selfie project, bibułki matujące, nadmiar sebum, spoosby na nadmiar sebum, selfie project, świecąca skóra, tanie bibułki matujące, opinie, efekty, sebum, sposoby na sebum

Czemu są takie proste? Jak jeszcze się nie domyślacie, cały myk polega na delikatnym przyłożeniu bibułki do strefy rażenia, tu następuje wchłonięcie przez bibułkę nadmiaru sebum i co jest najbardziej istotne nie narażając przy tym naszego makijażu na szwank.

bibułki selfie project, bibułki matujące, nadmiar sebum, spoosby na nadmiar sebum, selfie project, świecąca skóra, tanie bibułki matujące, opinie, efekty, sebum, sposoby na sebum
bibułki selfie project, bibułki matujące, nadmiar sebum, spoosby na nadmiar sebum, selfie project, świecąca skóra, tanie bibułki matujące, opinie, efekty, sebum, sposoby na sebum
bibułki selfie project, bibułki matujące, nadmiar sebum, spoosby na nadmiar sebum, selfie project, świecąca skóra, tanie bibułki matujące, opinie, efekty, sebum, sposoby na sebum
bibułki selfie project, bibułki matujące, nadmiar sebum, spoosby na nadmiar sebum, selfie project, świecąca skóra, tanie bibułki matujące, opinie, efekty, sebum, sposoby na sebum

Samo opakowanie jest niewielkich rozmiarów, w sam raz do damskiej torebki, bądź malutkiej kopertówki gdy wychodzimy na jakieś większe wyjście.
Wielkość bibułek również pasuje do partii naszej twarzy, dzięki czemu są bardzo praktyczne.
W opakowaniu znajduje się 100 sztuk, za cenę około 10 zł. Myślę, że to bardzo dobra cena jak za taką ilość.

A teraz przejdźmy do efektów:
 
bibułki selfie project, bibułki matujące, nadmiar sebum, spoosby na nadmiar sebum, selfie project, świecąca skóra, tanie bibułki matujące, opinie, efekty, sebum, sposoby na sebum
bibułki selfie project, bibułki matujące, nadmiar sebum, spoosby na nadmiar sebum, selfie project, świecąca skóra, tanie bibułki matujące, opinie, efekty, sebum, sposoby na sebum
bibułki selfie project, bibułki matujące, nadmiar sebum, spoosby na nadmiar sebum, selfie project, świecąca skóra, tanie bibułki matujące, opinie, efekty, sebum, sposoby na sebum
Bibułki oraz inne ciekawe produkty tej marki znajdziecie tu:


A czy Wy macie jakieś inne sposoby na nadmiar sebum po nałożeniu makijażu?

21 komentarzy:

  1. O matko znam ten problem i szlag mnie trafia świecąca sue twarz zwlaszcza mając makijaż. 10 zl za 100 sztuk. A gdzie kupię? Biere od razu. Małe, zwinne, do mojej torebki ze wszystkim i niczym idealnie się zmieści 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie bibulki, tych jeszcze nie mialam =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo często je kupuje w Rossmannie świetnie spełniają swoją rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie uzywalam ale chyba czas zaopatrzec sie w nowe

    OdpowiedzUsuń
  5. na upały w sam raz dla mnie, musze wpisać na liste zakupów

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatne, szczególnie w upalne dni

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio podobnych bibułek używałam jeszcze w liceum - ale Twój post mi o nich przypomniał i chyba znów zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam je i czekają w kolejce do testowania.
    Widzę że ładnie zbierają to co nie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju, nigdy takich bibułek nie używałam, ale wydaje mi się,że efekt jest naprawdę świetny! 😍 Chętnie po nie sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam bibułek, wydawało mi się, że to zbędny gadżet ale na zdjęciu widzę, że efekt rewelacyjny! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow to dla mnie całkowita nowość

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie myłam twarzy pianką, jednak Twoja recenzje mnie bardzo zaciekawiła, jak tylko skończą mi się produkty, być może wypróbuję i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo musze się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam tego problemu, mam tak sucha cere, ze po prostu nic sie na nuej nie zbiera.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zawsze w torebce :) tej marki jeszcze nie miałam, chętnie i powyższe wypróbuje, a co mi tam duszne lato mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych bibułek nie miałam okazji testować😊 ale z selfie project testowałam chusteczki do demakijażu, które również doskonale radziły sobie z nadmiarem sebum👍

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam zbyt dużego problemu z nadmiarem sebum, ale bibułki matujące zawsze warto mieć przy sobie!Chętnie bym obaczyła efekt skóry przed i po, a nie tylko zdjęcia bibułek. Ciekawa jestem, jak twoim zdaniem wypadają na tle konkurencji?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakoś w ogóle nie używam bibułek matujących, ale firmę Selfie Project bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)