środa, 9 sierpnia 2017

Pielęgnacja stóp w kilku krokach

Mamy środek lata, całe szczęście. Dlaczego? Ponieważ zwykle przed latem wpadamy w panikę, na siłę się odchudzamy, zaczynamy doprowadzać nasze stopy do użytku publicznego, i to wszystko, a nawet więcej chcemy uzyskać w tempie ekspresowym. Zresztą nie dziwie się, wszystkie nagłówki gazet już parę miesięcy przed latem faszerują nas tekstami typu 'jak schudnąć w 10 dni; przygotuj się na lato; nie strasz na plaży'. Jako że odchudzanie nie należy do moich koników, dziś zajmiemy się tematem pielęgnacji stóp.

Jestem osobą bardzo leniwą na swój sposób, jak chce czegoś używać to najlepiej jakby mi ktoś to podał na tacy. Dlatego też szukałam najłatwiejszego rozwiązania, a jest nim seria do pielęgnacji stóp Delia Good Foot Podology. Czemu uważam, że jest łatwa? Ponieważ każdy z produktów jest ponumerowany, dużą widoczną liczbą, dzięki czemu pielęgnując stopy wiem, po który produkt sięgnąć dalej, bez potrzeby czytania w kółko małych literek na odwrocie. Sprytne prawda?

Od czego zaczynamy?
1.0 Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,
Perełki umieszczone są w okrągłym opakowaniu o pojemności 250g, mają przepiękny turkusowy kolor i zapach.
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,Od producenta:
Intensywnie zmiękcza zrogowaciałą skórę, ułatwia usuwanie martwego naskórka, relaksuje i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Do stosowania przy odciskach, modzelach, nagniotkach i zrogowaceniach oraz zawsze wtedy, kiedy stopy potrzebują relaksu.

Skład:
Sodium Chloride, Urea, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Aqua, CI 47005, CI 42090

Moja opinia:
Obłędny cytrusowy zapach, idealnie pasuje do stworzenia sobie domowego SPA, do 3-4 litrów wody wsypujemy płaską nakrętkę, perełki dość szybko rozpuszczają się w wodze i już możemy się relaksować. Już po pierwszym użyciu skóra staje się miękka, nawilżona oraz gładka. Jest to świetny wstęp do dalszych etapów pielęgnacji.

Cena to około 16zł/250g
2.0 Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,
Peeling w tubce 60ml posiada pomarańczowe / brązowe drobinki.
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,
Od producenta:
Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek - przez masaż złuszczającymi naturalnymi drobinkami z pestek moreli, łupin orzecha włoskiego i migdałowca. Wygładza i zmiękcza - dzięki zawartości allantoiny i gliceryny. Nawilża i odżywia - masło Shea i witamina E. Odświeża i relaksuje - ekstrakt z dzikiej wodnej mięty.


Skład:

Aqua, Prunus Armeniaca Seed Powder, Juglans Regia Shell Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Shell Powder, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Synthetic Beeswax, Butyrospermum Parkii Butter, Propylene Glycol, Mentha Aquatica Extract, Tocopheryl Acetate, Carbomer, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Allantoin, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, BHT

Moja opinia: 
Jest to typowy peeling gruboziarnisty z przeznaczeniem oczywiście do stóp. Złuszcza i pozbywa się martwego naskórka pozostawiając skórę miękką i nawilżoną. Bardzo miło masuje się tym stopy, w moim wypadku aż za miło.

Cena to około 13zł/60ml 

3.0 Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,
Pianka umieszczona jest w 60ml buteleczce, z dozownikiem.
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,
Od producenta:
Nawilża - dzięki połączeniu głęboko nawilżających składników aktywnych: mocznika, gliceryny i betainy. Pokrywa delikatną warstwą ochronną - utworzy ją skwalan, który zapobiega utracie wilgoci. Odświeża i koi - ekstrakt z aloesu i d-panthenol.


Skład:

Aqua, Butane, Cocoglycerides, Urea, Propane, Glycerin, Hydrogenated Coco-Glycerides, Squalane, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Betaine, C10-18 Triglycerides, Olea Europaea Fruit Oil, Isobutane, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Arginine, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Panthenol, Cetyl Palmitate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Limonene, Geraniol, 4-Terpineol, Propylene Glycol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylparaben, Citric Acid, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Disodium EDTA, BHA.

Moja opinia:
W porównaniu do innych kosmetyków z tej serii pianka jest przeznaczona do codziennego pielęgnowania, można ją stosować po każdej kąpieli bądź peelingu, jak i wtedy gdy nasze stopy zaczynają być suche. Jest to świetna codzienna pielęgnacja, zwłaszcza wtedy gdy nie mamy czasu na pełne zabiegi. Krem nie jest tłusty, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego wrażenia w butach. Skóra po nim staje się świeża, nawilżona i odżywiona.

Cena to około 16zł/60ml
3.1 Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,
Maska jest to jednorazowa kuracja, w opakowaniu znajdujemy krem oraz skarpety.
Od producenta:
Nawilża i pozostawia skórę jedwabiście gładką - dzięki olejowi sojowemu. Odżywia i regeneruje suchą skórę - za sprawą masła shea. Niweluje szorstkość i przynosi ulgę bardzo suchej i popękanej skórze - zadba o to lanolina. Przywraca dobrą kondycję zniszczonym stopom - dzięki allantoinie. Odświeża i relaksuje - wpływ ekstraktu z dzikiej wodnej mięty.


Skład:

Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Ethylhexyl Cocoate, Dimethicone, Glycerin, Glycine Soja Oil, Lanolin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Mentha Aquatica Extract, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaebn, Butylparaben, DMDM Hydantoin, Sodium Polyacrylate, Ozokerite, Hydrogenated Vegetable Oil, Cera Alba, Hydrogenated Palm Acid, Stearyl Stearate, Allantoin, Pafrum, Citronellol, Butylphenyl Methlpropional, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, BHT, 4-Terpineol.

Moja opinia:
Jest to moja pierwsza tego typu maska do stóp w postaci skarpetek. Najpierw wmasowujemy krem z saszetki w skórę, następnie wkładamy stopy do skarpetek na 30 minut, bądź całą noc, ja wybrałam ekspresową wersję. Jako że nie mam bardzo zniszczonej skóry to na temat niwelowania bardzo złego stanu nie mogę się wypowiedzieć, jednak jeśli chodzi o nawilżanie i wygładzanie to spisała się wyśmienicie. Możemy ją stosować raz w tygodniu jako regularny zabieg poprawy skóry, bądź 2-3 razy w przypadku bardzo zniszczonych stóp. Ja myślę, że wrócę do niej nie prędko, ponieważ ten sam efekt uzyskuje po użyciu pianki z tej serii.

Cena to około 13zł/jednorazowa kuracja

3.2 Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,
Przezroczysty żel w tubce o pojemności 60ml.
delia, Delia Good Foot Podology. Ekspresowy krem do usuwania zrogowaceń, efekt w 15 minut Delia, Maska do stóp wygładzająco - regenerująca, efekt w 30 minut Delia, Krem-Pianka do stóp lekka formuła Delia, Peeling do suchej i szorstkiej skóry stóp Delia, Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45% Delia, pielęgnacja stóp, dbanie o stopy, złuszczanie naskórka,
Od producenta:
Pomaga usunąć zrogowacenia - działanie kwasów hydroksylowych oraz wodorotlenku potasu. Przywraca zdrowy wygląd stóp - usunięcie martwych, zrogowaciałych komórek nada gładkość i jedwabistość. Relaksuje i poprawia komfort - stopy pozbawione zrogowaceń są miękkie w dotyku i doskonale przygotowane do zabiegu pedicure.


Skład:

Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Potassium Hydroxide, Carbomer, Salicylic Acid, Glycolic Acid, Lactic Acid, Citric Acid, Malic Acid

Moja opinia:
Jest to żel, do stosowania jednorazowo na problem modzeli, zgrubień i zrogowaceń tkanki. Można go stosować nie więcej niż raz w tygodniu, przy czym trzeba zachować przy tym wszelkie środki ostrożności oraz do użycia zakładać rękawiczki, zwłaszcza gdy ktoś choruje na cukrzycę, jest w ciąży bądź karmi piersią. W przypadku kontaktu z oczami może spowodować utratę wzroku. Żel trzeba wycisnąć na wacik lub chusteczkę, przyłożyć do miejsca, na której powstała nam wyżej wymieniona zmiana, po czym owinąć folią i pozostawić na 15 minut. Po upłynięciu wskazanego czasu spłukać obficie wodą, a następnie za pomocą łopatki usunąć zrogowaciałą tkankę. Ten żel testowała moja mama, ponieważ ja nie mam tego typu zmian skórnych, spisał się bardzo dobrze, zgrubienia z łatwością dały się usunąć, więc jak najbardziej również mogę go polecić. Tak sobie pomyślałam, że to taki żel ostatniej szansy.

Cena to około 13 zł/60ml
-------
Myślę, że seria kosmetyków do pielęgnacji stóp Delia Good Foot Podology jest świetna nie tylko na lato, ale na cały rok, by móc się cieszyć zdrową i nawilżona skórą.

27 komentarzy:

  1. A jaka jest Twoja opinia w przypadku żelu? Bo widzę tylko i wylacznie informacje odnosnie uzycia i kontaktu z oczami. Chętnie dowiem co Ty na jego temat sadzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam ten zestaw. Czeka na swoją kolej. Chciałam dowiedzieć się co myślisz o każdym produkcie jednak trochę mało napisałaś o swoich spostrzeżeniach. Myślałam że dowiem się czegoś więcej jak zapewnienia producenta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, możemy się pobawić w pisanie zdań typu masło maślane, ale jeśli dla przykładu peeling sprawuje się jak typowy peeling, czyli złuszcza naskórek dzięki czemu skóra jest gładka, to nie widzę tu sensu pisania 5 zdań o tym samym ;)

      Usuń
  3. Ciężko mi to skomentować i w jakikolwiek sposób odnieść się do Twojej opinii, bo mi jej tutaj po prostu zabrakło. Przy następnych postach liczę na więcej Twoich osobistych uwag dotyczących kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, taka seria produktów to coś w sam raz dla moich stóp

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten zestaw, moim stopom przydałoby się takie domowe spa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe szczęście, ze ja się nie odchudzam i omija mnie to całe parcie na "bycie fit niczym deska" bo lato idzie 😂 aleeeeee.....lato okropnie wysusza mi stopy. Od kilku dni już narzekam. Słońce, piasek i chlor w basenie robią swoje. Zastosowalabym z chęcią maskę na te dobre 30 min. Póki co ratuje się chlodzacym żelem, a później balsamem ❤ delie bym chciala. Szybko by u mnie kazdy kosmetyk poszedł teraz 😜

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja dziewczyna na pewno się zainteresuje, cały czas narzeka na obolałe stopy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domowe SPA dla stóp! Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja korzystam z innych kosmetyków do pielęgnacji stóp

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazwyczaj zajmuję się pielęgnacją dłoni...niestety na stopy "jakoś" nie mam czasu :P nadszedł czas to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ten post jest akurat dla mnie! A raczej dla moich stóp ;). Walczę z nimi nieustanie. Co najdziwniejsze w zimie, kiedy noszę cały czas skarpetki, to nie jest tak źle. Jednak latem kiedy dużo latam na boso, to robią mi się słoniowe pięty ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kąpiel z mocznikiem i krem - pianka wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie żel do usuwania zrogowaceń, bo nigdy nie miałam takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Nie wiedziałam, że Delia ma takie produkty 😲😲😲 Wpisuję wszystkie na listę!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten zestaw :) Kuszą mnie najbardziej perełki do kąpieli stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw - ta pianka do stóp mnie zaciekawiła, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat szukam czegos bo probuje zajac sie stopkami ;) poznawalam wlasnie cos nowego! Dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda jak seria idealna dla mnie :) sama o swoich stopach przypominam sobie o wielkiego dzwonu

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne produkty. Interesuje mnie pianka - krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbuję ten zestaw. Moim nogom przyda się taki relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta seria byłaby idealna dla mojego męża. Ma tak zniszczone stopy, że zwykle peelingi i maski już nie działają. Może taka kilkustopniowa kuracja by mu pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Również mam ten zestaw do pielęgnacji stóp i bardzo lubię te produkty! U mnie się sprawują:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale zestaw podarowałam mamie i bardzo go chwali xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten zestaw, ale jeszcze nie testowałam jak najszybciej musze go sprawdzić bo twoja recenzja bardzo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę zaopatrzyć się w ten zestaw, bo wydaje się całkiem fajny!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten zestaw i jestem zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)